親子旅遊

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   0


大宅

積分: 2667


41#
發表於 09-8-13 12:27 |只看該作者
原帖由 portiabb 於 09-8-13 12:24 發表
可以共用...而1個喼ge上限係30kg...或其個人2個喼share 45kg


好殘忍呀...我又蝕咗幾百蚊呀...


珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


42#
發表於 09-8-13 12:28 |只看該作者
咁你地有無買travel insurance, 係邊度買?


大宅

積分: 2667


43#
發表於 09-8-13 12:30 |只看該作者
原帖由 portiabb 於 09-8-13 12:26 發表
我次次都會寄倉...所以都一定會買...都係基本果個喼囉...除非去大量掃貨...否則最minimum都ok


我都一定要寄倉...我地一家三口用個大喼...上次去沙巴都成27公斤...係香港上機坐馬航...總之早啲問你啦...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


44#
發表於 09-8-13 12:30 |只看該作者
初初同佢玩係咁ga喇...我初初都蝕唔少學費mouth: ...但係慢慢你熟習左就ok ga喇 或者book之前問一問mouth:
原帖由 masiuling1218 於 09-8-13 12:27 發表


好殘忍呀...我又蝕咗幾百蚊呀...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


45#
發表於 09-8-13 12:31 |只看該作者
下次早d
原帖由 masiuling1218 於 09-8-13 12:30 發表


我都一定要寄倉...我地一家三口用個大喼...上次去沙巴都成27公斤...係香港上機坐馬航...總之早啲問你啦...


大宅

積分: 2667


46#
發表於 09-8-13 12:32 |只看該作者
原帖由 portiabb 於 09-8-13 12:30 發表
初初同佢玩係咁ga喇...我初初都蝕唔少學費mouth:mouth:" /> ...但係慢慢你熟習左就ok ga喇 或者book之前問一問mouth:mouth:" />


收到...我下次會問清楚...但呢個咁殘忍嘅消息...都係唔好話比我老公同細佬知道...


大宅

積分: 2667


47#
發表於 09-8-13 12:35 |只看該作者
原帖由 gigi1020 於 09-8-13 12:28 發表
咁你地有無買travel insurance, 係邊度買?


我都想知...香港買保險...包唔包深圳上機架...? 我上次買中銀...都覺得唔錯...


男爵府

積分: 5428


48#
發表於 09-8-13 12:41 |只看該作者
原帖由 gigi1020 於 09-8-13 12:23 發表
係呀, 其實行李果度好搵奔, 跟本就唔使附加費都得架...我都比佢加左HKD24.00/person, 佢一定要人簡有d tricky lo..
我打去Malaysia Air Asia問有無得delete, 佢話簡左就無喎
根本去travel都唔會有勿行李寄倉啦, 你估 ...


No la, 可以選擇no luggage, 咁就唔洗俾行李費.


珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


49#
發表於 09-8-13 12:45 |只看該作者
原帖由 KristyMum 於 09-8-13 12:41 發表


No la, 可以選擇no luggage, 咁就唔洗俾行李費.
第一次book, 當交學費....


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


50#
發表於 09-8-13 13:00 |只看該作者
問番保險公司最穩陣
原帖由 masiuling1218 於 09-8-13 12:35 發表


我都想知...香港買保險...包唔包深圳上機架...? 我上次買中銀...都覺得唔錯...


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 09-8-13 13:24 |只看該作者
行李其實就算一家幾口都可以click住來回各一件15kg先, 到時真係要寄多件先現dau dau比cash. 咁就實唔會sit比佢, 我上次都係咁, 都係收番一樣價錢.


等待驗證會員

積分: 435


52#
發表於 09-8-13 13:26 |只看該作者
我想去沙巴自由行,不過未去過,見明年嘅機票好平,好想book呀!!!!


大宅

積分: 2667


53#
發表於 09-8-13 13:54 |只看該作者
原帖由 LongRyan 於 09-8-13 13:24 發表
行李其實就算一家幾口都可以click住來回各一件15kg先, 到時真係要寄多件先現dau dau比cash. 咁就實唔會sit比佢, 我上次都係咁, 都係收番一樣價錢.


你唔好再刺激我啦....


大宅

積分: 2667


54#
發表於 09-8-13 13:57 |只看該作者
原帖由 LongRyan 於 09-8-13 13:24 發表
行李其實就算一家幾口都可以click住來回各一件15kg先, 到時真係要寄多件先現dau dau比cash. 咁就實唔會sit比佢, 我上次都係咁, 都係收番一樣價錢.


話時話...咁aa都好衰啫...整咁多個價錢出黎陰人...


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 09-8-13 13:57 |只看該作者
原帖由 masiuling1218 於 09-8-13 13:54 發表


你唔好再刺激我啦....


sorry呀!


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


56#
發表於 09-8-13 14:01 |只看該作者
原帖由 masiuling1218 於 09-8-13 13:57 發表


話時話...咁aa都好衰啫...整咁多個價錢出黎陰人...


我上次因為hand carry入面有樽liquid唔上得機, 佢叫我將件hand carry寄倉,我話訂位時只訂左一件行李, 佢話只要即時比cash就可以寄埋.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


57#
發表於 09-8-13 14:09 |只看該作者
唔係wor...唔係唔限件數只限重量咩
原帖由 LongRyan 於 09-8-13 14:01 發表


我上次因為hand carry入面有樽liquid唔上得機, 佢叫我將件hand carry寄倉,我話訂位時只訂左一件行李, 佢話只要即時比cash就可以寄埋.


翡翠宮

積分: 79900

醒目開學勳章 BK Milk勳章


58#
發表於 09-8-13 15:23 |只看該作者
How much you pay?

原帖由 LongRyan 於 09-8-13 14:01 發表


我上次因為hand carry入面有樽liquid唔上得機, 佢叫我將件hand carry寄倉,我話訂位時只訂左一件行李, 佢話只要即時比cash就可以寄埋.


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


59#
發表於 09-8-13 15:47 |只看該作者
原帖由 JChan 於 09-8-13 15:23 發表
How much you pay?


RMB12, same as their website.


大宅

積分: 2667


60#
發表於 09-8-13 16:07 |只看該作者
原帖由 LongRyan 於 09-8-13 15:47 發表


RMB12, same as their website.


咁其實係咪唔限件數, 只計重量?

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo