想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 324


41#
發表於 09-8-21 21:10 |只看該作者
其實每個月M到嘅時候心情就超down,我都好想放鬆D,但真係好難...


別墅

積分: 512


42#
發表於 09-8-21 21:40 |只看該作者
Same same here. But it's good to have you all here to share. I also have big pressure on pregnancy as I am in fact a tense person. Second, as my C6 was sick 4 years ago (he nearly have to change liver at that time in order to survive). He is afraid that he will die earlier than me. Therefore, he decides to have baby so that I will have our child to accompany me for the rest of my life. But after two years and first IUI in July, no baby at all. After I get to know this BK web, i found many people also working hard on baby issue, therefore I feel supported.


大宅

積分: 3717


43#
發表於 09-8-21 22:24 |只看該作者
講得好o岩
知道bingo後第二日o既早上
我已經驚bb唔知會唔會無心跳
真係人都癲
原來真係要好睇自己點睇
老公唔多明o既
咪搵o的女性朋友講lor
同人講多o的、笑下
會開心o的ga



原帖由 willisbb 於 09-8-21 17:14 發表


係呀! 真係驚足10個月架, 未bingo 時, 又驚自己唔知有無得bingo, bingo 左又驚小產, 到時到候見醫生, 又驚醫生同你講個 b 有無事,有時呀b在你個肚度踢得你少你又驚, 咩都驚餐飽呀.

不過, 呢d都唔駛驚, 而家醫學 ...


大宅

積分: 3717


44#
發表於 09-8-21 22:35 |只看該作者
真係唔好太緊張
原來有o的o野真係好講緣份
我「想」o左好耐要bb
一遲m我就check
可惜偏偏m唔準時
我又有一大串婦科問題
可以話係難有

本來呢幾個月已諗住以後開開心心過二人世界
我照食龜令膏、學游水、一樣夜瞓,仲去針灸
(因為我有坐骨神經痛)
仲要係dodo過一次(背痛嘛.......)
點知咁就bingo o左
我唔知未來會點
我亦都知o黎緊呢十個月可能會好辛苦
(因為醫生已知我一定有好嚴重o既腰背痛o既問題)
一日未到三個月
我都會驚..........
但我亦明白日子總要過
大家不如輕鬆o的、開心o的咁過丫.......



... [/quote]


別墅

積分: 512


45#
發表於 09-8-21 23:04 |只看該作者
Congratulation that you got bingo!!!


大宅

積分: 4134


46#
發表於 09-8-21 23:11 |只看該作者
恭喜晒呀!咁妳有無用紅d架?

原帖由 edpo 於 09-8-21 22:35 發表
真係唔好太緊張
原來有o的o野真係好講緣份
我「想」o左好耐要bb
一遲m我就check
可惜偏偏m唔準時
我又有一大串婦科問題
可以話係難有

本來呢幾個月已諗住以後開開心心過二人世界
我照食龜令膏、學游水、一樣夜瞓,仲 ...


大宅

積分: 3717


47#
發表於 09-8-21 23:23 |只看該作者
乜都無用呀


原帖由 史迪仔 於 09-8-21 23:11 發表
恭喜晒呀!咁妳有無用紅d架?


民房

積分: 65


48#
發表於 09-8-22 01:25 |只看該作者
lalamike

I am still not bingo after 5 iui + 1 ivf. All my iui are super ovaluation.

Just did my 6th iui this afternoon because I did not have enough eggs to do my 2nd ivf , have to do iui instead.

Add oil, lalamike!!!! Our babies will come very soon.


原帖由 lalamike 於 09-8-21 19:56 發表
slk66
你做左5次iui,1次ivf,咁你而家有bb未啊﹖
我都做左3次natural iui,1次超排卵iui,同埋1次ivf,全failed,仲肥左7、8磅!
而家要抖一個cycle,我決定唔飲奶、花膠湯啦……
大家努力啦!


...


複式洋房

積分: 158


49#
發表於 09-8-23 01:21 |只看該作者
我都係想生多個架, 不過試左幾個cycles, 都係failed. 一開始時我已經睇中醫, 第1, 2個cycle只係靠自己估排卵, 第3個cycle用紅d, 上星期仲買左婦人用探熱針, 諗住雙管齊下. 好想快d bingo. 我成日諗, 幾時先輪到我開post話比人知我bingo?

講到介口, 第1個月真係跟足ec講咩熱氣, 涷, 生冷野唔食, 好辛苦, 因為不嬲都無介開架, 但經過左3個月, total飲涷野都真係少過3次, 生冷野就m來, 知道衰左就放縱一次當補償下定係氹下自己都好啦.


複式洋房

積分: 158


50#
發表於 09-8-23 01:24 |只看該作者
隔3日先dodo, 我怕miss左個排卵期.....

原帖由 史迪仔 於 09-8-21 14:05 發表
大家唔好再諗中唔中, 不如諗下約人去食飯, 去睇戲, 買d八卦雜誌睇下, 有時係屋企打下機睇下電視, 盡量唔好諗咁多嘢, 放鬆咗個人會快d中架! 同埋我有朋友係婦科診所度做姑娘, 原來話唔好隔日dodo喎! 咁樣d蟲蟲唔夠時 ...


大宅

積分: 4134


51#
發表於 09-8-23 03:28 |只看該作者
但係miffymiffy講過蟲蟲可以生存三日,咁妳三日dodo一次應該差唔多,我朋友識好多呢方面嘅嘢架!佢話隔日dodo精子質素無咁好架!如果怕miss咗排卵期,咁紅d check到深粗每隔兩日dodo一次咪得囉!妳考慮下呢個方法呀!不過仲要唔好咁緊張bingo or not ,如果唔係都會影響bingo架!

原帖由 Chestnut. 於 09-8-23 01:24 發表
隔3日先dodo, 我怕miss左個排卵期.....


大宅

積分: 4134


52#
發表於 09-8-23 03:31 |只看該作者
唔知係唔係夜訓,左邊小腹有d痛,真係要早d訓先得啦!

原帖由 edpo 於 09-8-21 23:23 發表
乜都無用呀



伯爵府

積分: 17924

好媽媽勳章


53#
發表於 09-8-23 13:12 |只看該作者
m小姐1黎,我就走左去食麻辣火鍋,買左2set bra bra同3條dresses....哈哈~
我要介凍飲呀,唔係為有bb,而係我胃痛


大宅

積分: 4134


54#
發表於 09-8-23 17:26 |只看該作者
我就唔係啦!我都唔知中唔中,中咗先介口啦!我老公反而有時就話我食少d,如果真係中咗點算,我而家都飲緊支茶睇bk啦!不過就唔凍嘅!仲有今晚食buffet,幾大食咗先,三文魚刺身!正呀!好彩我唔鍾意食生蠔咋!如果唔係仲大鑊呀!不過我會叫自己唔好食咁多嘅!今日抱個仔抱到腰都累嘛!

原帖由 bb鼠 於 09-8-23 13:12 發表
m小姐1黎,我就走左去食麻辣火鍋,買左2set bra bra同3條dresses....哈哈~
我要介凍飲呀,唔係為有bb,而係我胃痛


複式洋房

積分: 158


55#
發表於 09-8-25 08:27 |只看該作者
其實飲中藥已經飲到我由反胃變成而家既麻木, 上個月月尾我去何ec覆診, 佢叫我同c6一齊去睇, 連佢都覺得點解咁耐仲未有(其實都只不過睇左佢2個幾月咋, 仲要唔係成日去)....我或者停下先啦. 我有朋友, 有左都照追巴士, 無介口, 日日都係食飯盒咋, 仲要係有左先攪結婚既野 (之前仲要落過2次), 咪一樣生左個健康bb.


複式洋房

積分: 158


56#
發表於 09-8-25 08:29 |只看該作者
今日真係唔想返工呀~~~ 我仲要同d賤人開會....我老細係門口dog, 次次開會都比人寸, 我做細既仲邊有地方企


複式洋房

積分: 423


57#
發表於 09-8-25 11:59 |只看該作者

回覆 1# Chestnut. 的文章

我係等緊結果嘅師奶仔...而家先發覺生第二個嘅壓力係大過生第一個咁多
好累好累, 想食又要諗戒口, 想玩又要忍住, 人哋問起點解唔玩又要諗一大埋藉口,自己熱氣都唔敢飲涼茶,每朝起身都要CHECK住體溫&紅D...好彩老公都未開始俾壓力我(第1個CYCLE28日), 但係自己就超緊張, 今朝(DAY26)CHECK過紅D&準快X都冇結果已經打定輸數,等多3日如果M唔到先再CHECK


伯爵府

積分: 17924

好媽媽勳章


58#
發表於 09-8-25 19:03 |只看該作者
原帖由 史迪仔 於 09-8-23 17:26 發表
我就唔係啦!我都唔知中唔中,中咗先介口啦!我老公反而有時就話我食少d,如果真係中咗點算,我而家都飲緊支茶睇bk啦!不過就唔凍嘅!仲有今晚食buffet,幾大食咗先,三文魚刺身!正呀!好彩我唔鍾意食生蠔咋!如果唔係仲大鑊呀!不過我會叫自 ...


我鍾意食生蠔呀~但係次次食完都柯:tongue: sushi我就有keep住食,麻辣火鍋成日刑住會唔好咁,因為真係好辣


伯爵府

積分: 17924

好媽媽勳章


59#
發表於 09-8-25 19:06 |只看該作者
原帖由 Chestnut. 於 09-8-25 08:29 發表
今日真係唔想返工呀~~~ 我仲要同d賤人開會....我老細係門口dog, 次次開會都比人寸, 我做細既仲邊有地方企


我日日都唔想返工對住d賤人...咩都唔水做日日返黎傾電話


複式洋房

積分: 158


60#
發表於 09-8-27 08:24 |只看該作者
oh...我反而係第1胎緊張過第2胎, 因為我未有時勁驚自己會唔會不育, 好驚check 呢樣check果樣, 佗仔會點點點咁, 又驚生時既痛.....雖然依家生左個囝, 好似無咩驚咁, 但就心急囉, 驚做高齡產婦....

原帖由 debby1128 於 09-8-25 11:59 發表
我係等緊結果嘅師奶仔...而家先發覺生第二個嘅壓力係大過生第一個咁多
好累好累, 想食又要諗戒口, 想玩又要忍住, 人哋問起點解唔玩又要諗一大埋藉口,自己熱氣都唔敢飲涼茶,每朝起身都要CHECK住體溫&紅D.. ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo