想生BB

跳至

首頁

尾頁
   13


洋房

積分: 81


41#
發表於 11-12-10 23:53 |只看該作者
回覆 jennynini 的帖子

我都想知食善存邊隻維他命,可話我聽嗎? Thx.


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


42#
發表於 11-12-12 10:29 |只看該作者
nattoise 發表於 11-12-8 19:03
回覆 jennynini 的帖子

吓? 乜家計會冇咁準? why? 家計會唔係會有醫生咨詢嗎?

基本上, 出面一般既化驗所都唔會有輔助生育個d咁準,
好多jm都係出面驗正常, 一去到輔助生育度驗就fail


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


43#
發表於 11-12-12 10:30 |只看該作者
Fionalam1013 發表於 11-12-8 23:55
我想問下應該買善存邊款???

善存得一隻for成人架ja~~


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


44#
發表於 11-12-12 10:31 |只看該作者
Baji 發表於 11-12-9 10:28
其实最重要是否看actual丁丁recorvered的数量呢?

係~~


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


45#
發表於 11-12-12 10:31 |只看該作者
sasafc 發表於 11-12-10 23:53
回覆 jennynini 的帖子

我都想知食善存邊隻維他命,可話我聽嗎? Thx.

善存得一隻for成人架ja~~


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


46#
發表於 11-12-12 11:17 |只看該作者
真係估唔到, 咁耐之前既post, 會有jm揾返出來

既然up左上來, 順便update下~~

個次既iui, 雖然得一粒egg, 但都bingo左,
可惜5w3d就見紅來m, 醫生話係化學性懷孕,
即係有機會係著床得唔好, 亦有機會有分裂生長得唔好,
總次就自然流失左......

之後我一直keep住睇中醫, 因為cycle長, 打算來2次m就再戰IUI,
其間, 老公轉左食gnc男仕維他命, gnc茄紅素 同 gnc蠔皇素,
湯水就間中煲海蔘, 冬蟲草, 花膠, 我同佢一齊飲,
中醫仲教我, 話冬蟲草最夾係煲水鴨, 我都有煲, 真係幾好味~~

11年4月時啱啱排到政府, 老公驗左2次丁丁, 都有進步,
我記得型態一次係6%, 一次係9%, 數量個d都升左好多,
冇記錯好似有次有成9x, 但因為政府攞report要比錢,
所以冇report係手......

政府醫生仲開通經藥我食, 等m到就可以再開始iui,
個時cycle已經去到7x days, 但諗諗下,
食西藥始終好似對身體唔係咁好, 於是諗住揾中醫通,
個日睇完中醫, 個晚就check到紅d深粗
仲幸運地個個cycle自然bingo左, 而家34w+啦

我覺得有樣野, 我個中醫講得好啱架~~
佢話, 你今日種既恩, 就會成就明天既果,
唔好因為今日未成功就放棄, 因為你永遠唔會知,
你既努力幾時會有成果, 只要唔放棄, 一定可以成功.

希望各位想生bb既jm都可以有好消息


大宅

積分: 2127


47#
發表於 11-12-13 00:12 |只看該作者

回覆 回覆:jennynini的帖子

恭喜晒, 這是上天所給的恩賜




公爵府

積分: 26755


48#
發表於 11-12-21 16:13 |只看該作者
回覆 jennynini 的帖子

你老公吃嘅善存,係唔係專門比男人? 向邊度有得賣?

我老公嘅Morphology 得2%!!!! Help


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


49#
發表於 11-12-21 16:16 |只看該作者
Shellyxlk 發表於 11-12-21 16:13
回覆 jennynini 的帖子

你老公吃嘅善存,係唔係專門比男人? 向邊度有得賣?

善存係綜合維他命, 男/女都食得,
係藥房, 萬0, 屈人寺都有得賣.


子爵府

積分: 13137


50#
發表於 11-12-21 17:09 |只看該作者
hi jenny!
好耐冇同你傾啦!
就快放產假囉! 心情係咪超興奮呢?

我啱啱睇到你地寫 "actual丁丁recorvered的数量" 係最重要, 即係咩?
最重要不是形態?
阿董話: motility & quantity 都好重要.
if morphology 唔得, 但係量多, 都可以補償返. 都唔知係咪!





jennynini 發表於 11-12-12 10:31
係~~

I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


51#
發表於 11-12-21 17:45 |只看該作者
zarara188 發表於 11-12-21 17:09
hi jenny!
好耐冇同你傾啦!
就快放產假囉! 心情係咪超興奮呢?

好耐冇同你傾啦, 你點呀??
希望你好快有好消息啦

唔覺唔覺, 仲有唔夠一個月我就生啦,
好期待可以見到囡囡,
但又好驚個過程會好痛

actual丁丁recorvered的数量 即係 唔要d老弱兵, 實質有用既丁丁數量,
所以睇數, 唔可以只睇一樣,
你將motility x quantity x morphology 就會計到一個數,
數值高, bingo機會就會大d, 所以提升型態既同時,
提升埋活動力同數量都會有幫助.

你既理簡係啱架~~

我自然bingo個時, 老公丁丁型態都係9%左右,
但佢數量就比初時驗多左3倍.


子爵府

積分: 13137


52#
發表於 11-12-21 17:50 |只看該作者
jennynini 發表於 11-12-21 17:45
好耐冇同你傾啦, 你點呀??
希望你好快有好消息啦
我... ok 啦! 做咗3次囉! 2nd & 3rd 都唔得.
第3次明明有晒反應, 第12日痛到去照, 董醫生仲話子宮入面show到應該 bingo 咗,
但到最後都唔得!


其實個report 冇計條數比我睇的呀!
"motility x quantity x morphology 就會計到一個數"
你係要自己計的嗎?
motility = 53% quantity= 3300 萬 mophology = 2%
就咁將佢地3個數字相x 嗎??

我真係唔識呀!
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


53#
發表於 11-12-21 17:52 |只看該作者
哦... 你最後都chose 咗自己生? 好brave 呀!!!
一定得!!! 祝順順利利!!!

jennynini 發表於 11-12-21 17:45
好耐冇同你傾啦, 你點呀??
希望你好快有好消息啦

I just want to have healthy babies!


禁止訪問

積分: 552


54#
發表於 11-12-22 00:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


55#
發表於 11-12-22 11:15 |只看該作者
zarara188 發表於 11-12-21 17:50
我... ok 啦! 做咗3次囉! 2nd & 3rd 都唔得.
第3次明明有晒反應, 第12日痛到去照, 董醫生仲話子宮入面show ...

係呀, 將3個 x 埋 再 x volume,
你老公睇落好似麻麻喎......

我自然bingo前老公有係政府度check過,
但手頭就冇report, 好記得數量有成9x, 活動力大約70%, 型態 9%.


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


56#
發表於 11-12-22 11:16 |只看該作者
zarara188 發表於 11-12-21 17:52
哦... 你最後都chose 咗自己生? 好brave 呀!!!
一定得!!! 祝順順利利!!!

想順產呀, 除非個b太大, 又或者有其他問題,
就會轉開刀, 希望大家都一切順順利利


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


57#
發表於 11-12-22 11:19 |只看該作者
cocogo168 發表於 11-12-22 00:24
請問個羊肉海參湯你地—個星期喝幾多次

我個時係盡量多湯水, 一個星期起碼有3日有湯飲.


複式洋房

積分: 230


58#
發表於 11-12-22 11:43 |只看該作者

回覆 回覆:jennynini的帖子

是否(善存A to Zinc),你也有吃善存嗎?還是看中醫調理後自然Bingo,你懷孕有繼續吃中藥安胎嗎?




伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


59#
發表於 11-12-22 12:31 |只看該作者
applebabybb 發表於 11-12-22 11:43
是否(善存A to Zinc),你也有吃善存嗎?還是看中醫調理後自然Bingo,你懷孕有繼續吃中藥安胎嗎?



...

我都間中有食善存, 第一次bingo係iui, 可惜5w3d就流左,
小x後keep住睇中醫調理, 第二個cycle就自然bingo,
bingo後keep住睇中醫安胎到13w先停.


子爵府

積分: 13137


60#
發表於 11-12-22 16:34 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+11-12-21+17:50+我

原帖由 jennynini 於 11-12-22 發表
係呀, 將3個 x 埋 再 x volume,
你老公睇落好似麻麻喎......
係囉!佢總係唔合作,唔早瞓,唔戒口,次次iui前一兩星期開始病,真係好想鬧佢!
但佢係死都唔認錯ga!只係識叫我放鬆!
我就咩都做晒!
跑步、食supplement....
對住佢,我冇符!



I just want to have healthy babies!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo