興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


41#
發表於 10-12-6 17:29 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-6 17:21 發表


應該係執緊袋同補緊妝


補妝唔洗喇卦???執袋唔洗1分鐘攪掂啦~~~仲有成半個鐘先閃得~~~瞓著喇~~~


珍珠宮

積分: 32869


42#
發表於 10-12-6 17:29 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-6 17:27 發表


冇搽好耐啦~~~


我講緊你d腳指, 唔係手指喎~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


43#
發表於 10-12-6 17:33 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 17:23 發表


我接受唔到佢到d關係咁open lor....仲要搞亂倫~~

阿jane好正...佢陰陰笑個下仲正~~
castle都好靚佬嫁.....24做完, 聽晚又一套新劇lu~~

btw, house都好好睇嫁~~ ...


HOUSE又係好鬼激
以前都好鍾意睇ER,所以對醫生果D 劇好有興趣~


珍珠宮

積分: 32869


44#
發表於 10-12-6 17:35 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-6 17:33 發表


HOUSE又係好鬼激
以前都好鍾意睇ER,所以對醫生果D 劇好有興趣~


me too, 但我唔like ER, LIKE CHICAGO HOPE同GREYS ANATOMY~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


45#
發表於 10-12-6 17:35 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 17:29 發表


我講緊你d腳指, 唔係手指喎~~


悶到要搽埋腳甲
我仲以為d公務員先會咁添~~:lol


珍珠宮

積分: 32869


46#
發表於 10-12-6 17:37 |只看該作者

回復 45# mamibbchu 的帖子

原來保險從業員都會喎~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


47#
發表於 10-12-6 17:41 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 17:29 發表


我講緊你d腳指, 唔係手指喎~~


係呀...等緊乾添呀~~~:;pppp:


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


48#
發表於 10-12-6 17:42 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-6 17:35 發表


悶到要搽埋腳甲
我仲以為d公務員先會咁添~~:lol


我想瞓陣多啲囉~~~
我都想我係公務員呀~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


49#
發表於 10-12-6 17:43 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 17:37 發表
原來保險從業員都會喎~~


有內鬼你就c~~~


珍珠宮

積分: 32869


50#
發表於 10-12-6 17:43 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-6 17:41 發表


係呀...等緊乾添呀~~~:;pppp:


要唔要幫口吹乾佢呀~~


珍珠宮

積分: 32869


51#
發表於 10-12-6 17:44 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-6 17:42 發表


我想瞓陣多啲囉~~~
我都想我係公務員呀~~


我都想, 但要係有EDU ALLOWANCE個隻~~ :lol :lol


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


52#
發表於 10-12-6 17:48 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 17:35 發表


me too, 但我唔like ER, LIKE CHICAGO HOPE同GREYS ANATOMY~~


而家有套3rivers都幾好睇~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


53#
發表於 10-12-6 17:48 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 17:43 發表


要唔要幫口吹乾佢呀~~


好呀~~~
鼠咗去教王睇民生啲post之嘛~~


珍珠宮

積分: 32869


54#
發表於 10-12-6 17:49 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-6 17:48 發表


而家有套3rivers都幾好睇~


太早啦, 軒軒未訓呀~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


55#
發表於 10-12-6 17:50 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-6 17:42 發表


我想瞓陣多啲囉~~~
我都想我係公務員呀~~


星期一真係特別攰~~~


珍珠宮

積分: 32869


56#
發表於 10-12-6 17:50 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-6 17:48 發表


好呀~~~
鼠咗去教王睇民生啲post之嘛~~


係咪愈睇愈想入, 愈贂愈有信心呢~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


57#
發表於 10-12-6 17:52 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-6 17:50 發表


係咪愈睇愈想入, 愈贂愈有信心呢~~


睇完等如冇睇~~個個都話in得hea~都睇唔出有冇機~~mouth:


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


58#
發表於 10-12-6 17:54 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-6 17:50 發表


星期一真係特別攰~~~


頂住...仲有6mins~~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


59#
發表於 10-12-6 17:58 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-6 17:52 發表


睇完等如冇睇~~個個都話in得hea~都睇唔出有冇機~~mouth:


所以我無睇囉~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


60#
發表於 10-12-6 17:59 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo