論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30369

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


41#
發表於 11-2-17 13:03 |只看該作者
原帖由 DoReMi媽媽 於 11-2-17 10:57 發表

我朋友個菲傭癲ga, 每天真係要飲3, 4杯咖啡, 唔飲撐唔住喎, 不過啲咖啡表面上係菲傭自備(有冇打斧頭唔知啦, 可能最終都係僱主錢), 我朋友冇出聲由得佢飲, 不過條友仔啲牙就好唔掂, 初嚟已有9隻爛牙要睇牙醫, 我朋友 ...


我以前件垃圾BUN 都係, 一日起碼3-4杯, 頂.......
咖啡, 係佢未黎之前, 呀媽係我樹住時我買比呀媽既(還要係UCC TIM), 呀媽走左, 我又吾飲, 好心比佢飲, 點知...........

D 糖, COFFEE MATE 用得快到..........好似倒甘


大宅

積分: 3570


42#
發表於 11-2-17 13:20 |只看該作者
平心靜氣同佢講,法例既規定係,如果顧主没有提供膳食,就要比七佰多元的膳食費,並没有要給予同等價值的食物這回事。那僱主提供的食物多過膳食費,佢是否要比番錢僱主。那麼僱主請佢食一两血燕,咪成個月唔駛比飯佢食。同佢講,你只會提供膳食,一定唔會用錢替代。

以後,叫佢用個發泡膠飯盒盛飯餸,載满一盒就走開,正常人份量,冇可能話唔夠。個飯盒要循環再用。

佢咁鍾意講法例,話比佢聽,法例都無話要提供咖啡,所以,我以後都唔會提供。

比多既一百元都即時停止。所有嘢都執正嚟做,佢忍唔倒自然會走。

我請既工人都係本地完約,第一日上工都知道規舉。我從來冇提供任何日用品、小吃、咖啡等比工人。一日三餐,我食吔,佢食吔,冇投訴。佢地自己會自備咖啡、餅乾。

你要強硬D,佢喊唔駛理佢,佢黑面你要黑過佢。對著工人,真係好似打仗噉。堅持到底,爭取勝利。


大宅

積分: 1335


43#
發表於 11-2-17 13:28 |只看該作者

回覆 42# porkchop 的文章

非常同意, 對工人一定唔可以太"林" 、要企硬!!


侯爵府

積分: 20620


44#
發表於 11-2-17 13:44 |只看該作者
咁串咀,比著我炒硬佢。


複式洋房

積分: 262


45#
發表於 11-2-17 13:49 |只看該作者

have a nice day

本帖最後由 chansm8 於 12-12-12 21:26 編輯



大宅

積分: 4691


46#
發表於 11-2-17 13:49 |只看該作者
仲有, 俾佢出去食分分鐘食三、四個鐘先番添呀.


伯爵府

積分: 19591


47#
發表於 11-2-17 13:52 |只看該作者
你話俾你個BUN BUN 聽佢嘅表現都唔值$3580, 咁佢又可以可以俾番ALLOWANCE 你呢. 得寸進尺, 太過份


別墅

積分: 735


48#
發表於 11-2-17 14:15 |只看該作者
我個bun bun初來見份合約話有膳食津貼約$780,於是問我可唔可以俾佢,我當時好嬲同佢講合約上話無膳食提供俾佢先有.我屋企有奶奶有細路,日日煮飯,洗驚無嘢食;佢地只係搵藉口攞多啲$. 最近我個bun bun玩嘢,去勞工處投訴我其一無早餐提供,又要自己買野食,成日捱餓,而午餐晚餐還可以,我同佢講你應該準備早午晚餐俾我地,朝早肚餓自己煮.啲工人真煩!


伯爵府

積分: 15999


49#
發表於 11-2-17 14:34 |只看該作者
must fire la!
i didn't provide any extra food/snacks/fruits to my maid.
she only used $20 to buy bread +noodles (breakfast and lunch) for 1 week and eat the same food as us for dinner.
but each mth i gave her $20 extra and another $2000 lai see each year.
next contract give her $3850.


水晶宮

積分: 72340

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


50#
發表於 11-2-17 14:55 |只看該作者
d工人個個都係人心不足蛇吞象, 就算你比700蚊佢, 佢又要求其他野, 佢地唔會滿足囉


大宅

積分: 2781


51#
發表於 11-2-17 15:15 |只看該作者
樓主...我覺得個工人得吾到佢(以為應份)嘅嘢....佢會玩嘢....你最好有兩手準備.....
學陶傑話齋傭人國家就係傭人國家...要有做傭人嘅自覺....出左國以為做左公主嘅...請回國再培訓吧......


伯爵府

積分: 15536


52#
發表於 11-2-17 17:52 |只看該作者
原帖由 porkchop 於 11-2-17 13:20 發表
平心靜氣同佢講,法例既規定係,如果顧主没有提供膳食,就要比七佰多元的膳食費,並没有要給予同等價值的食物這回事。那僱主提供的食物多過膳食費,佢是否要比番錢僱主。那麼僱主請佢食一两血燕,咪成個月唔駛比飯佢食。同佢講,你 ...


係呀樓主,俾多果$100要stop呀,(俾佢買零食?仲買埋俾佢?晒氣啦,工人唔會appreciate架.)你個工人係時候要俾 color佢睇.

佢黑面你就由得佢啦, 仲有成年至完約, 點忍呀真係.


複式洋房

積分: 216


53#
發表於 11-2-17 18:54 |只看該作者

回覆 52# mylulu007 的文章

扣$100蚊我唔會呢, 照比佢但用於食物上啦, 我孖B係佢手上, 我真係唔可以日日都人叮人咁睇實佢唔出街,搵人肯湊2個B好唔容易, 我想真係要BB去到2-YEAR OLD, 咁佢就真係可以消失


大宅

積分: 4691


54#
發表於 11-2-18 11:05 |只看該作者
咁你都要話俾佢知呢$100係俾多佢既, 仲有如果佢做得唔好, 隨時扣番(如果contract冇寫).

原帖由 charlielee 於 11-2-17 18:54 發表
扣$100蚊我唔會呢, 照比佢但用於食物上啦, 我孖B係佢手上, 我真係唔可以日日都人叮人咁睇實佢唔出街,搵人肯湊2個B好唔容易, 我想真係要BB去到2-YEAR OLD, 咁佢就真係
可以消失 ...


等待驗證會員

積分: 301


55#
發表於 11-2-18 19:22 |只看該作者
原帖由 charlielee 於 11-2-16 19:01 發表
講你地都唔信, 我同老公都唔知出多咗, 係近三個月先發現, 真傻仔


唔小心比多咗, 可以問佢攞番
係佢面前講番呢件事, 話下個月扣番以前比多果部分offset, 問佢同唔同意
我會錄音或錄影整個對話過程, 費事佢將來屈番我轉頭


等待驗證會員

積分: 301


56#
發表於 11-2-18 19:23 |只看該作者
原帖由 charlielee 於 11-2-16 18:31 發表
BUN BUN 發難話提供比佢的食物唔值HK$700+,要我比HK$700+Allowance佢自己買嘢食
,請問有條咁既數既咩?要等值既咩?
我一口拒絕, 因為時間同水電煤都要用多D,佢話食唔飽, 但已經白飯任食,佢話餸唔夠, 問佢點解唔出聲, 佢話佢SHY,我 ...


夠佢食就係
法律上無要求要等值


禁止訪問

積分: 3915


57#
發表於 11-2-19 00:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3915


58#
發表於 11-2-19 00:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13429

好媽媽勳章


59#
發表於 11-2-19 09:33 |只看該作者
非常好!
如樓主要發泡膠盒,我屋企大把,豪畀你個人心不足姐姐!
原帖由 porkchop 於 11-2-17 13:20 發表
平心靜氣同佢講,法例既規定係,如果顧主没有提供膳食,就要比七佰多元的膳食費,並没有要給予同等價值的食物這回事。那僱主提供的食物多過膳食費,佢是否要比番錢僱主。那麼僱主請佢食一两血燕,咪成個月唔駛比飯佢食。同佢講,你 ...
可唔可以喺相簿加相落個人簽名度?


等待驗證會員

積分: 301


60#
發表於 11-2-19 17:15 |只看該作者
原帖由 charlielee 於 11-2-17 11:36 發表
我已經同佢講比多佢果HK$100就用嚟買水果, BISCUIT, CUP NOODLE, 你們話我買好, 或比佢自己買好?


得寸只會尺進
你唔立權威佢只會愈黎愈過譜
我家庭就係一個人板, 依家發展到比佢屈三萬, 上埋法庭

一定唔好比錢 (只會私袋, 跟著又話唔夠)
食物係得咁多, 唔夠就罷就, 你辭職呀!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo