單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1056


41#
發表於 11-4-30 11:28 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-4-29 18:46
凡事用平常心去睇, 你要記住.....結果係點, 5係你做, 就算真係輸既, 你都要開開心心, 因為而家湊個細路5係 ...

係架,湊住佢真係寸步難行,無辦法呀,鬼叫你愛佢咩,
可能係我太執著啦.....畢竟果個都係佢媽咪,
希望香港讀書可以教育到佢成一個明事理既人,
識得分清楚事非黑白.....


大宅

積分: 1056


42#
發表於 11-4-30 11:33 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-4-29 18:46
凡事用平常心去睇, 你要記住.....結果係點, 5係你做, 就算真係輸既, 你都要開開心心, 因為而家湊個細路5係 ...

係架,湊住佢真係寸步難行,無辦法呀,鬼叫你愛佢咩,
可能係我太執著啦.....畢竟果個都係佢媽咪,
希望香港讀書可以教育到佢成一個明事理既人,
識得分清楚事非黑白.....


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


43#
發表於 11-4-30 15:35 |只看該作者
回覆 kim27224225 的帖子

最緊要你自己咩都放鬆d, 知道嗎? 凡事都有好同壞
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


大宅

積分: 2638

畀面勳章


44#
發表於 11-4-30 15:50 |只看該作者
kim27224225 發表於 11-4-29 15:22
我知架啦...(唔使勸下話...)....hehe!!
anyway..我好多謝妳地,呢度真係一個不可多得既平台,
可以給予好 ...

'呢度真係一個不可多得既平台'------->

雖然我好少喺度留言,但當日幸好比我搵到BK單親版,真係幫咗我好多...你都要加油呀!無論結


果係點,盡咗力咪得囉~唔好比太大壓力自己...


大宅

積分: 1056


45#
發表於 11-4-30 19:15 |只看該作者
bbbs 發表於 11-4-30 15:50
'呢度真係一個不可多得既平台'------->

雖然我好少喺度留言,但當日幸好比我搵到BK單 ...

多謝你呀...能夠係度相聚都係一種緣份,
有時間咪多D上黎行下,中意既可以比下意見...
唔開心又可以講出黎,揾人傾下,...仲好過你去見社工呀.....


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


46#
發表於 11-4-30 19:26 |只看該作者
回覆 kim27224225 的帖子

好多社工都係廢柴

點評

bbbs  絕對同意...  發表於 11-4-30 20:35
catfitfit  嘻嘻...你仲pro過企地啦  發表於 11-4-30 19:27
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


47#
發表於 11-4-30 19:29 |只看該作者
回覆 小雄維尼 的帖子

你做咩刷我鞋喎, 又5係同我去玩:;pppp:
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo