想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1951


41#
發表於 11-8-3 15:59 |只看該作者
Babybaby2011 發表於 11-8-3 15:46
你有冇食緊藍色藥?1日食3次嗰隻呀!醫生話食緊呢隻藥M係唔會嚟家!所以一定要抽血驗先準確~不過驗小便都可 ...
唔係wor~, 我上個cycle都係吃藍色呢雙葯,但m到啊~,所以都有十零粒剩,呢次咪用返啦!有機會,我昨晚出去吃飯行過萬寧見到clearblue做特價,好似原價八十幾特價五十七蚊幾,不過我沒帶銀包出去,c6又啱行開咗。所以一陣出去買返。天日驗,承你貴言!后日有消息啦!


大宅

積分: 1951


42#
發表於 11-8-3 16:01 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-8-3 15:17
咁你都休息多d 喇

你都係啊,多啲休息,我c6叫我今晚都係唔好煮飯咁辛苦


大宅

積分: 4432


43#
發表於 11-8-3 16:14 |只看該作者

回覆:macy2002 的帖子

Yee... 係未細細粒淺藍色藥(estrofem 2mg)?我上幾次放雪胎都係食住佢到驗血知道唔得,然後停藥兩天後M小姐就嚟啦!

Clearblue有好幾隻唔同家,係未digital呀?如果係真係好平wor~各位jm要入貨囉!




男爵府

積分: 7674


44#
發表於 11-8-3 16:19 |只看該作者
estrofem 2mg 我都有食
咁可能我聽日都黎m 喇


大宅

積分: 4432


45#
發表於 11-8-3 16:35 |只看該作者

引用:estrofem+2mg+我都有食咁可能我聽日都黎m+

原帖由 rcbaby 於 11-08-03 發表
estrofem 2mg 我都有食
咁可能我聽日都黎m 喇
你驗咗血未呀?一日未驗都仲有機會!祝早孕




男爵府

積分: 7674


46#
發表於 11-8-3 16:47 |只看該作者
Babybaby2011 發表於 11-8-3 16:35
你驗咗血未呀?一日未驗都仲有機會!祝早孕

ME IUI ja, 我再驗唔到先抽血啦....其實打定輸數


大宅

積分: 4432


47#
發表於 11-8-3 17:00 |只看該作者

回覆:rcbaby 的帖子

不要氣餒!係呢到真係見到好多jm一起努力,為你打打氣先!u are not alone! 努力努力再努力!




男爵府

積分: 7674


48#
發表於 11-8-3 17:03 |只看該作者
Babybaby2011 發表於 11-8-3 17:00
不要氣餒!係呢到真係見到好多jm一起努力,為你打打氣先!u are not alone! 努力努力再努力!



...


大宅

積分: 3230


49#
發表於 11-8-3 18:07 |只看該作者
Don't give up.... 驗咗血先啦!!! 我明天都返去驗血,都好緊張!!!!
一齐努力呀!!!!


大宅

積分: 4432


50#
發表於 11-8-3 18:10 |只看該作者

回覆:wendyll 的帖子

Yee....呢幾日會有幾個jm開彩囉!祝個個bingo ^_^. 記住update我哋呀!加油




大宅

積分: 3230


51#
發表於 11-8-3 20:19 |只看該作者
yeah yeah..... 要多 d 正能量呀!!!! 帶多 d 孕氣上嚟!!!


大宅

積分: 1951


52#
發表於 11-8-3 22:43 |只看該作者

引用:Yee...+係未細細粒淺藍色藥(estrofem+2mg)

原帖由 Babybaby2011 於 11-08-03 發表
Yee... 係未細細粒淺藍色藥(estrofem 2mg)?我上幾次放雪胎都係食住佢到驗血知道唔得,然後停藥兩天後M小姐 ...
Sorry,報錯咗Tim, 係八十幾減到六十幾,其他牌子都有減,入定貨啦:;pppp:




大宅

積分: 1951


53#
發表於 11-8-3 22:46 |只看該作者

引用:estrofem+2mg+我都有食咁可能我聽日都黎m+

原帖由 rcbaby 於 11-08-03 發表
estrofem 2mg 我都有食
咁可能我聽日都黎m 喇
咪嚇我吖,係咁我睇來都係空歡喜一場啦




大宅

積分: 1951


54#
發表於 11-8-3 22:56 |只看該作者

引用:Yee....呢幾日會有幾個jm開彩囉!祝個個bin

原帖由 Babybaby2011 於 11-08-03 發表
Yee....呢幾日會有幾個jm開彩囉!祝個個bingo ^_^. 記住update我哋呀!加油



...
有咁賣力的啦啦隊幫我哋打氣,大家俾心機,努力,唔好氣餒啊!babybaby好抵


大宅

積分: 4432


55#
發表於 11-8-3 23:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rcbaby+於+11-08-03+發表estr

原帖由 macy2002 於 11-08-03 發表
咪嚇我吖,係咁我睇來都係空歡喜一場啦
咁又唔好咁快打定輸數,明早驗多次先啦!但你上次做放雪胎係未做自然cycle呀?因為食藍藥丸係artificial cycle呀~~~明天等你好消息啦!




複式洋房

積分: 417


56#
發表於 11-8-4 19:24 |只看該作者
回覆 macy2002 的帖子

唔好咁擔心,你好大機會架~
點解你地要食藍色藥既?
我就唔洗食,但要打安胎針,
明知安胎針會影響驗孕結果,
我都走去驗,
係要睇到條線先安心,
開始等到有點變態..哈哈


大宅

積分: 1951


57#
發表於 11-8-4 23:29 |只看該作者
sapple 發表於 11-8-4 19:24
回覆 macy2002 的帖子

唔好咁擔心,你好大機會架~

等待的日子最難捱吖,成日會幻想得咗會點點點點~~~~, 我都覺 得有少少變態。吃藍色葯丸係醫生睇個案叫吃,個個人唔同。我第一次做咩都沒做啦,無吃葯、沒打針、沒塞葯……努力啊!


大宅

積分: 1951


58#
發表於 11-8-4 23:39 |只看該作者
Babybaby2011 發表於 11-8-3 23:03
咁又唔好咁快打定輸數,明早驗多次先啦!但你上次做放雪胎係未做自然cycle呀?因為食藍藥丸係artificial cy ...

昨晚瞓瞓下,感覺個胸谷得好勁,唔同平時咁款。起身后感覺好似m come前一兩日的感覺,而個心就好強烈感覺呢次係沒機會了,跟住再驗,之前好蒙嗰條線唔見 埋,得一條咋哎~雖然係預咗咁,都係好失望。不過葯照吃,等天日抽咗血才安心


複式洋房

積分: 417


59#
發表於 11-8-4 23:41 |只看該作者
回覆 macy2002 的帖子

你應該明天知結果嗎?早的睡呀,記住上來報喜~
我已經打定輸數啦,因為我甚麼懷孕特徵都無,
現在等M到後,再做多次~
大家努力~


複式洋房

積分: 417


60#
發表於 11-8-4 23:45 |只看該作者
回覆 macy2002 的帖子

唔好無晒信心先,無論點明天就知道結果~
你係咪用晨尿驗呀?用晨尿會準的WOR
我都係有日心急,用下午尿驗,結果就係白雪雪,
攪到成日都唔開心~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo