想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 12788


41#
發表於 11-9-6 18:42 |只看該作者
Charlieboy 發表於 11-9-6 18:32
我都係响Dr.Chan度睇,今次已經係第四次IUI啦,而家每曰早晚都要塞2粒小白球,等緊下星期開彩,祝各位早孕 ...

我係塞藍色一日3次每次2粒,祝你成功


大宅

積分: 1752


42#
發表於 11-9-6 19:43 |只看該作者
kit3011312: 你都係呀,祝齊齊Bingo,生個肥白龍B


大宅

積分: 1982


43#
發表於 11-9-6 22:05 |只看該作者
請問做左iui的jm,可否分享下做iui的過程係點?用幾多時間?


子爵府

積分: 12788


44#
發表於 11-9-6 22:13 |只看該作者

引用:請問做左iui的jm,可否分享下做iui的過程係

原帖由 taml 於 11-09-06 發表
請問做左iui的jm,可否分享下做iui的過程係點?用幾多時間?
通常day 2見醫生跟住食藥或打針,大概7曰度再番去見醫生,跟住打排卵針,然後放精





複式洋房

積分: 405


45#
發表於 11-9-7 00:37 |只看該作者
taml 發表於 11-9-6 22:05
請問做左iui的jm,可否分享下做iui的過程係點?用幾多時間?
大致程序如下:

day 2 - 見醫生開始食5日排卵藥或打排卵針.

day 7 - 再見醫生照卵子增長情況決定要否加針 (我就未夠大只有10-13mm要加多3日針, 同埋要打多3日抑制破卵針驚大得太快會破咗).

day 10 - 再見醫生照卵子增長情況, 呢日卵子應該要大個18mm, (我有21-22mm).

day 11 - 要打1枝破卵針比卵子24-36小時後破卵 (自己在家打).

day 13 - c6 要交丁丁去化驗所洗精, 二小時後取回已處理的丁丁攞去醫生到放精, 當日醫生會開埋黃體丸比你塞或口服, 亦可返去打2枝黃體針代替, 14日後驗孕, that's all

當然以上程序係個個人唔同只作參考吧! 我今次就用咗$13,000


大宅

積分: 1982


46#
發表於 11-9-12 00:16 |只看該作者
咁放精要幾耐?痛唔痛?同照陰超似唔似?若c6本身精子報告唔好,洗精有無效呢?


複式洋房

積分: 405


47#
發表於 11-9-16 11:42 |只看該作者
本帖最後由 chuchumamapapa 於 11-9-16 11:42 編輯
taml 發表於 11-9-12 00:16
咁放精要幾耐?痛唔痛?同照陰超似唔似?若c6本身精子報告唔好,洗精有無效呢? ...

其實放精好快只須2, 3分鐘就攪惦, 醫生會用一條好長嘅針筒先注入洗咗嘅丁丁之後打入子宮入面, 同埋會一路用超聲波照住子宮make sure D 丁丁入哂去就完成之後休息15-30分鐘就得架啦, 當然放針筒入去時會有少少唔舒服但只係1, 2 分鐘咁多囉, 洗精絕對係有幫助將d弱嘅丁丁洗走哂只要番d強壯嘅但洗後數量要有一百萬條或以上先得(醫生話嘅)!


別墅

積分: 741


48#
發表於 11-9-16 11:48 |只看該作者
chuchumamapapa

預祝你BINGO!

我今日開始了第3RD次IUI(今次第一次由Dr Chan做, 希望成功)!


複式洋房

積分: 405


49#
發表於 11-9-16 11:55 |只看該作者
今朝偷步用clearblue驗咗係白雪雪呀, 今日day 23, 放精後第10日, 唔知有冇機呢?

最慘係十月中可能要去倫敦走一轉, 今日機票deadline啱啱問過話冇得extend, 依家進退兩難點攪好呢


複式洋房

積分: 405


50#
發表於 11-9-16 12:00 |只看該作者
milysin001 發表於 11-9-16 11:48
chuchumamapapa

預祝你BINGO!
大家咁話, 加油呀


子爵府

積分: 12788


51#
發表於 11-9-16 12:10 |只看該作者

引用:Quote:milysin001+發表於+11-9-16+11:48+ch

原帖由 chuchumamapapa 於 11-09-16 發表
大家咁話, 加油呀
玩完反來喇你打針驗係唔準




複式洋房

積分: 405


52#
發表於 11-9-16 12:17 |只看該作者
kit2011312 發表於 11-9-16 12:10
玩完反來喇你打針驗係唔準
係呀去咗bangkok玩咗5日, 今朝我c6叫我不如驗吓先啦...希望我係太早驗未驗到啦


子爵府

積分: 12788


53#
發表於 11-9-16 15:57 |只看該作者

引用:Quote:kit2011312+發表於+11-9-16+12:10+玩

原帖由 chuchumamapapa 於 11-09-16 發表
係呀去咗bangkok玩咗5日, 今朝我c6叫我不如驗吓先啦...希望我係太早驗未驗到啦
...
我23號check ,你幾多號check




複式洋房

積分: 405


54#
發表於 11-9-16 18:48 |只看該作者
kit2011312 發表於 11-9-16 15:57
我23號check ,你幾多號check
我21 號check呀, 頭先打咗去extend 機票deadline 到23號, 如果bingo 嘅話就唔去倫敦囉


子爵府

積分: 12788


55#
發表於 11-9-16 19:09 |只看該作者

引用:Quote:kit2011312+發表於+11-9-16+15:57+我

原帖由 chuchumamapapa 於 11-09-16 發表
我21 號check呀, 頭先打咗去extend 機票deadline 到23號, 如果bingo 嘅話就唔去倫敦囉
...
你有10個月無得搭飛機




複式洋房

積分: 405


56#
發表於 11-9-16 23:52 |只看該作者
kit2011312 發表於 11-9-16 19:09
你有10個月無得搭飛機
係就好啦係呢你有冇見咩bingo 嘅 feel呀?


子爵府

積分: 12788


57#
發表於 11-9-17 08:41 |只看該作者

引用:Quote:kit2011312+發表於+11-9-16+19:09+你

原帖由 chuchumamapapa 於 11-09-16 發表
係就好啦係呢你有冇見咩bingo 嘅 feel呀?
唉!咩都無,呢兩日好似有d來m既感覺, 可能我子宮真係比較寒,天氣好熱,我又真係介唔到凍飲不過一曰未來我都仲有希望,

你呢有無感覺




大宅

積分: 1490


58#
發表於 11-9-17 17:39 |只看該作者
我第二次iui 14/9 精子形態9,有3粒18mm以上卵子 而家塞緊藥...28/9先知結果...不過塞藥攪到有d唔舒服...


複式洋房

積分: 405


59#
發表於 11-9-17 20:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chuchumamapapa+於+11-09-16+

原帖由 kit2011312 於 11-09-17 發表
唉!咩都無,呢兩日好似有d來m既感覺, 可能我子宮真係比較寒,天氣好熱,我又真係介唔到凍飲: ...
我剩係有谷m feel 囉, 體溫今朝跌咗呀只有36.7, 尋朝36.9 呀, 睇怕都係冇機, 我頭先行街都買定本倫敦旅遊書...




複式洋房

積分: 405


60#
發表於 11-9-17 20:52 |只看該作者

引用:我第二次iui+14/9+精子形態9,有3粒18mm以上

原帖由 mandylhf 於 11-09-17 發表
我第二次iui 14/9 精子形態9,有3粒18mm以上卵子 而家塞緊藥...28/9先知結果...不過塞藥攪到有d唔舒服... ...
你c6 精子形態有9 好犀利呀, 我c6 洗咗都唔合格




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo