想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 7598


41#
發表於 11-9-5 10:12 |只看該作者

回覆:瑪麗IVF

我C6丁丁都極差,形態少過1%.




大宅

積分: 1514


42#
發表於 11-9-5 11:27 |只看該作者
我都係今個月係瑪麗做ivf呀, 大家一齊加油呀!!!


複式洋房

積分: 437


43#
發表於 11-9-5 11:36 |只看該作者
回覆 jamiemeowmeow 的帖子

咁妳既進度去到邊? 我唔知應唔應該狂補身? 大家俾下意見...thanks!


男爵府

積分: 7598


44#
發表於 11-9-5 13:03 |只看該作者

回覆:瑪麗IVF

I will see dr ng in end sept. Now I have quit my job n 睇中醫,more exercise lor.
My husband will see 泌尿醫生。
你呢?





複式洋房

積分: 437


45#
發表於 11-9-5 13:11 |只看該作者

回覆:jamiemeowmeow 的帖子

我估呢個禮拜內會抽蛋蛋,我仲有兩日中藥未飲,而book咗星期六針灸...我現在唔知道放胎後仲食唔食中藥好?




大宅

積分: 4727


46#
發表於 11-9-6 14:32 |只看該作者

回覆:好想好想 的帖子

我book何教授明年1月見,不知幾時有得做,我是私家,之前在威院排公家,個期去到2013年1月,太耐了,年紀都唔細了,唔知瑪麗好唔好,好惊。




複式洋房

積分: 437


47#
發表於 11-9-6 17:51 |只看該作者
回覆 sammihuang 的帖子

既然妳都book 咗...咁就唔好諗咁多啦!
開開心心補養好個身體,因為下年妳見咗醫生,好快就有得做架啦...
到時再無二人世界架啦好好珍惜!


大宅

積分: 4727


48#
發表於 11-9-6 22:32 |只看該作者
回覆 tratrababy 的帖子

多谢你。


複式洋房

積分: 164


49#
發表於 11-9-7 10:04 |只看該作者

引用:吳醫生會祥細同你傾架.+放心交比吳醫生啦.

原帖由 momo100 於 11-08-31 發表
吳醫生會祥細同你傾架. 放心交比吳醫生啦.

我剛失敗第一次IVF, 會做第二次. 今日見吳醫生, 好祥細咁同我傾 ...
今曰見醫生啦,好緊張!
因為今次巳經係第三次IVF ,第一次bingo 到,但係8week 冇心跳,七月份試第二次,失敗咗,但唔知點解今個月來經前經後都肚谷谷,有時仲抽住痛,痛足成個月,而且來經的曰子亦由七曰縮短為五天,好驚會影響到今次結果,因為我有子宮肌瘤,而且又係高齡,真係好擔沁,請問做過IVF嘅jm有冇試過係咁




男爵府

積分: 7598


50#
發表於 11-9-7 10:07 |只看該作者
tratrababy 發表於 11-9-5 13:11
我估呢個禮拜內會抽蛋蛋,我仲有兩日中藥未飲,而book咗星期六針灸...我現在唔知道C後仲食唔食中藥好?



...

usually doctor would not recommend you to take 中藥 during treatment.
But I will take 中藥 to 安胎 after 放胎


複式洋房

積分: 437


51#
發表於 11-9-7 10:15 |只看該作者
回覆 jamiemeowmeow 的帖子

我都係咁諗!放胎後先飲中藥...安下胎可能一星期睇一次。


大宅

積分: 2896


52#
發表於 11-9-7 12:06 |只看該作者
我都係剛剛打去QM排私家架, 個姑娘話DR LI 最快排10月見, 我揀左DR LI, 不過係唔係DR NG好D, 我29試左年幾都唔得, 因為之前做過朱古力瘤手術, 唔想再等了, 好驚返發......姑娘叫我老公去交精之後, 好快可以見醫生, 請問見醫生可唔可以拎醫生紙??


複式洋房

積分: 437


53#
發表於 11-9-7 12:36 |只看該作者
回覆 faifaidavid 的帖子

可以攞到診紙的


男爵府

積分: 6125


54#
發表於 11-9-8 12:17 |只看該作者
我想問下...攞到診紙...係咪可以當病假架??


複式洋房

積分: 437


55#
發表於 11-9-8 12:28 |只看該作者
回覆 manman34 的帖子

唔係,證明妳睇過醫生,所以遲返公司囉!


大宅

積分: 2188


56#
發表於 11-9-8 20:10 |只看該作者
請問有冇jm知瑪麗IVF, 私家同政府, 價錢同等待時間ge分別呀?係咪要醫生refer? or 打個電話book就得? book 左ge jm 麻煩分亨你地ge經驗la....
我以經高齡但又咩都5知, 5知應該點做好! Thx!




洋房

積分: 84


57#
發表於 11-9-8 21:18 |只看該作者
我今日刚刚去见咗何教授,当时好紧张唔知要问咩嘢。都唔知要到几时先可以做疗程?好心急又紧张。


洋房

積分: 84


58#
發表於 11-9-8 21:19 |只看該作者
我今日刚刚去见咗何教授,当时好紧张唔知要问咩嘢。都唔知要到几时先可以做疗程?好心急又紧张。


複式洋房

積分: 437


59#
發表於 11-9-9 00:54 |只看該作者

回覆:mrs.ratts 的帖子

我係排公家架,咁我係找婦科醫生幫我寫紙去瑪麗的。排咗好耐,年半至兩年咁上下。藥就$4000,手術大概萬幾。但私家貴好多,之前見d人分享,好似7-8萬左右。你想知更詳細,應該有許多jm可以分享給你知。至於等睇醫生,俾咁多錢排私家當然唔洗等咁耐啦!但係我又覺得ok喎,一般我去到不用半個鐘就走得,試過5分鐘就攪掂走得。其實我不知還有沒有其他費用的,因為我係公務員家屬啦!希望幫到你啦如果想知更多可以上網睇,同打電話去問清楚。

http://www0.hku.hk/obsgyn/IVF/html/procedure.htm




大宅

積分: 2260


60#
發表於 11-9-9 00:57 |只看該作者

引用:我今日先去左威爾斯登記,仲要等通知聽講座

原帖由 lovekenken 於 11-08-31 發表
我今日先去左威爾斯登記,仲要等通知聽講座
你係排政府等係私家症吖?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo