想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 377


41#
發表於 11-9-14 17:45 |只看該作者
放鬆D啦~~
數據記錄可以做參考,每個人的身質都不同,我見過分享,話哈哈笑出現成個星期後先排卵嘅JM都有

可以睇睇此連結:
http://www.healthwomen.com.tw/lh.test.menu.htm

祝大家早日Bingo,齊齊報喜




大宅

積分: 3256


42#
發表於 11-9-15 18:22 |只看該作者
回覆 LisaChanws 的帖子

其實有時都比紅D玩......都唔知幾時排左...唉


大宅

積分: 2278


43#
發表於 11-9-16 18:22 |只看該作者

回覆:28/8 Day 1 的 JM準備啦~~~

我都係28/8 Day 1, cycle 29, 應該12/9排咗卵,最快要幾時先知bingo呢?




大宅

積分: 3256


44#
發表於 11-9-16 18:45 |只看該作者

28/8 Day 1 的 JM準備啦~~~

點解day18 排卵,但現在紅d 仲深色過之前,是否有機呢?
temp_photo.jpg





大宅

積分: 3256


45#
發表於 11-9-16 18:48 |只看該作者

28/8 Day 1 的 JM準備啦~~~

今日仲do 唔 do 好




大宅

積分: 1965


46#
發表於 11-9-16 18:56 |只看該作者

回覆 回覆:hksugar的帖子

有機播,我驗紅d淺到差些睇唔到




大宅

積分: 3256


47#
發表於 11-9-17 10:35 |只看該作者

28/8 Day 1 的 JM準備啦~~~

希望今次有機啦
14/9 排卵
會否太早深紅呢
temp_photo.jpg




大宅

積分: 2558


48#
發表於 11-9-17 10:45 |只看該作者
hksugar 發表於 11-9-17 10:35
希望今次有機啦
14/9 排卵
會否太早深紅呢

你會唔會係而家先排呀 ??


大宅

積分: 3256


49#
發表於 11-9-17 10:48 |只看該作者
唉!我都搞唔清....
9月5日 36.43 10
9月6日 36.47 10
9月7日 36.47 20
9月8日 36.67 20
9月9日 36.61 20
9月10日 36.49 30
9月11日 36.48 30
9月12日 36.47 30
9月13日 36.48 50
9月14日 36.43 30
9月15日 36.49 20
9月16日 36.67 40
9月17日 36.69 100
即是點??
但今日已升溫了, 今日DO多次??


大宅

積分: 2558


50#
發表於 11-9-17 10:50 |只看該作者
hksugar 發表於 11-9-17 10:48
唉!我都搞唔清....
9月5日 36.43 10
9月6日 36.47 10

你12-14/9有冇深粗過??day1係幾時??


大宅

積分: 3256


51#
發表於 11-9-17 11:41 |只看該作者

回覆 回覆:ca217的帖子

28/8 day1 因為次次排卵日都無試過深紅,所以今次有d 奇怪




大宅

積分: 3256


52#
發表於 11-9-17 11:43 |只看該作者

回覆 回覆:ca217的帖子

50% 排卵個日,體温隔離個個係紅d 的%




大宅

積分: 2558


53#
發表於 11-9-17 11:49 |只看該作者
hksugar 發表於 11-9-17 11:43
50% 排卵個日,體温隔離個個係紅d 的%
咁你應該係未排喎....紅d深粗係代表24-48小時內會排卵, 你今晚dodo多次穗陣d ^^


大宅

積分: 3256


54#
發表於 11-9-17 11:55 |只看該作者

回覆 回覆:ca217的帖子

好,再努力…希望今次成功啦…重未試過這麼深




大宅

積分: 3276

畀面勳章


55#
發表於 11-9-17 13:23 |只看該作者
你應該係今日先排


複式洋房

積分: 377


56#
發表於 11-9-17 13:46 |只看該作者
回覆 hksugar 的帖子

排卵應該是體溫下降喎~~
你有無分泌呀? 排卵期分泌要似稀薄的清鼻涕樣,並可拉成長絲~~
分泌就係排卵,要DODO啦~~


但要注意下列幾項,記錄先準咖:
1) 要定時量體溫,最佳時間是早上6:00-8:00(例如每日定時早上7:30量體溫)2) 用紅D要留意
- 驗VV時間最好是10:00AM-8:00PM
- 晨尿不準確
- 定時驗
- 驗前2小時不要喝太多水,尿液濃度會影響結果


如果無分泌(而之前有分泌)體溫上升是排卵後的高溫期,所以我覺得應該有機
可能是卵子受精後準備著床~~咁就要小心身體,唔好咁操勞啦~~


大宅

積分: 3256


57#
發表於 11-9-17 13:47 |只看該作者

回覆 回覆:atny的帖子

好,我要再加油




複式洋房

積分: 377


58#
發表於 11-9-17 13:51 |只看該作者
回覆 dedeedward 的帖子

keep住用紅D check 啦~~如果排卵期以後都繼續有線,咁先有機會受精等著床,下列連結幾好咖~~

http://www.healthwomen.com.tw/lh.test.menu.htm


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


59#
發表於 11-9-17 15:24 |只看該作者

回覆:28/8 Day 1 的 JM準備啦~~~

我31/8 day1架。尋晚day17有哈哈笑。今朝dodo左一次。幾時再do好?今晚定明天?今日再check紅d淺了。但今日體溫只升了0.08。jm們俾d意見我。thanks
myphoto.jpg




複式洋房

積分: 377


60#
發表於 11-9-17 15:46 |只看該作者
尋晚計起24-36小時內排卵,我覺得點都係今晚再開工好
辛苦D 啦~~

受孕機率
排卵高峰前2日 20%
排卵高峰前1日 26%
排卵當天 15%
後1日 9%



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo