想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 455


41#
發表於 11-9-16 12:44 |只看該作者

回覆:各位jm可唔可以幫幫手睇睇呀,我好緊張呀






別墅

積分: 506


42#
發表於 11-9-16 12:45 |只看該作者

回覆:各位jm可唔可以幫幫手睇睇呀,我好緊張呀






公爵府

積分: 29202

畀面勳章


43#
發表於 11-9-16 12:49 |只看該作者

引用:不過我尋晚去家庭醫生度check話太淺色唔比

原帖由 meow_wow 於 11-09-16 發表
不過我尋晚去家庭醫生度check話太淺色唔比信我,叫我過多幾日再去




...
同對照線一樣色都叫淺上次普通科醫生都話我淺,唔肯寫紙比我,因為我流緊啡,一定要confirm, 後尾c6帶我去婦產度,佢一睇到就話有,即刻寫比我,仲開安胎藥比我!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2522


44#
發表於 11-9-16 16:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meow_wow+於+11-09-16+發表不

原帖由 siutreasure 於 11-09-16 發表
同對照線一樣色都叫淺上次普通科醫生都話我淺,唔肯寫紙比我,因為我流緊啡,一定要confirm, 後尾 ...
唔係呀clearblue果支棒係我今朝自己check多次擺上黎架,我想double confirm綠d嘅result, 尋晚醫生果個我無影呀,不過係好淺色,可能我夜晚放工去尿尿濃度淡哂





公爵府

積分: 29202

畀面勳章


45#
發表於 11-9-16 16:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-16+發

原帖由 meow_wow 於 11-09-16 發表
唔係呀clearblue果支棒係我今朝自己check多次擺上黎架,我想double confirm綠d嘅result, 尋晚醫生果個我無 ...
我上次去診所驗係下午四點,都係好淺架,但醫生話如果negative 係只會白雪雪,唔會有任何色。



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


複式洋房

積分: 182


46#
發表於 11-9-16 16:25 |只看該作者

回覆:各位jm可唔可以幫幫手睇睇呀,我好緊張呀

請問等bingo期間會有分泌嗎?




大宅

積分: 2522


47#
發表於 11-9-16 17:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meow_wow+於+11-09-16+發表唔

原帖由 siutreasure 於 11-09-16 發表
我上次去診所驗係下午四點,都係好淺架,但醫生話如果negative 係只會白雪雪,唔會有任何色。



...
係囉佢唔寫比我,其實係有色,不過係淺,又要我哂錢去第二間睇過




大宅

積分: 2522


48#
發表於 11-9-16 17:39 |只看該作者

引用:請問等bingo期間會有分泌嗎? +

原帖由 wongkiki 於 11-09-16 發表
請問等bingo期間會有分泌嗎?
都有架




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


49#
發表於 11-9-18 10:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-16+發

原帖由 meow_wow 於 11-09-16 發表
係囉佢唔寫比我,其實係有色,不過係淺,又要我哂錢去第二間睇過
最好笑我問佢,如果冇孕係點佢答:咪白色囉,我:咁家下係粉紅色喔



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


複式洋房

積分: 116


50#
發表於 11-9-18 10:53 |只看該作者

回覆:各位jm可唔可以幫幫手睇睇呀,我好緊張呀

恭喜晒龍媽媽!

請問等bingo 期間,你體溫係咪都係維持around 37'c? 有無試過有微燒?




大宅

積分: 1837


51#
發表於 11-9-18 11:08 |只看該作者
回覆 meow_wow 的帖子

恭喜!恭喜!又多一位JM成功!


大宅

積分: 2522


52#
發表於 11-9-18 16:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meow_wow+於+11-09-16+發表係

原帖由 siutreasure 於 11-09-18 發表
最好笑我問佢,如果冇孕係點佢答:咪白色囉,我:咁家下係粉紅色喔



...
我去第二間睇攞左信啦




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


53#
發表於 11-9-18 16:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-18+發

原帖由 meow_wow 於 11-09-18 發表
我去第二間睇攞左信啦
我上次都係,唔冼再驗,睇診所果支棒同CB支digital就寫証明信比我



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo