想生BB

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


男爵府

積分: 7798


41#
發表於 11-9-17 20:44 |只看該作者

引用:Quote:yvonnejesse+發表於+11-9-17+20:30+

原帖由 kimchibb 於 11-09-17 發表
me too......
咁你cycle 幾喔




別墅

積分: 530


42#
發表於 11-9-17 20:54 |只看該作者

引用:我14/09DAY1呀~試第三個cycle喇,不過我cycl

原帖由 yanyan0906 於 11-09-16 發表
我14/09DAY1呀~試第三個cycle喇,不過我cycle唔準(25-50日都有)~
但今個月我唔知係咪冇排卵,已經一完M就用紅 ...
我15/9day 1, 一樣M唔準,己經第二cycle失敗,下個月努過!




大宅

積分: 4691


43#
發表於 11-9-17 20:58 |只看該作者
yvonnejesse 發表於 11-9-17 20:44
咁你cycle 幾喔
第二個cycle, 依家 m 小姐陪住我.........


男爵府

積分: 7798


44#
發表於 11-9-17 21:00 |只看該作者

引用:Quote:yvonnejesse+發表於+11-9-17+20:44+

原帖由 kimchibb 於 11-09-17 發表
第二個cycle, 依家 m 小姐陪住我.........
一模一樣你cycle 幾多天,我day 27-30 !





大宅

積分: 4691


45#
發表於 11-9-17 21:05 |只看該作者
yvonnejesse 發表於 11-9-17 21:00
一模一樣你cycle 幾多天,我day 27-30 !
我cycle 28-30 啦 ! 不過今個月怪怪的, 估計13/9, 但12號就到左, 仲要好少好少量, 直到16號至多返.....以前未試過咁


別墅

積分: 669


46#
發表於 11-9-17 22:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mw912+於+11-09-16+發表上個

原帖由 littlezoo 於 11-09-16 發表
唔好亂稔!你有無拉絲分泌呀?我大約day10開始到day 18都有蛋清分泌,有一兩日可以拉絲



...
有呀有呀有蛋清分泌係代表有排卵




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


47#
發表於 11-9-17 23:24 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-16+18:23+我

原帖由 mo_mo_959 於 11-09-17 發表
萬0自己出果隻唔洗咁貴喎

咁一係去上網買紅D有得送探熱針呀!
我今日去左幾間萬0都無萬0出果隻
激死




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


48#
發表於 11-9-17 23:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-16+發表

原帖由 Mw912 於 11-09-17 發表
有呀有呀有蛋清分泌係代表有排卵
jm係咁講,如果你好唔肯定,去照一次囉!
我婦檢時照過,醫生果次話我就來排,所以我可以肯定自己有排的




別墅

積分: 669


49#
發表於 11-9-18 01:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mw912+於+11-09-17+發表有呀

原帖由 littlezoo 於 11-09-17 發表
jm係咁講,如果你好唔肯定,去照一次囉!
我婦檢時照過,醫生果次話我就來排,所以我可以肯定自己有排的



...
咁day幾去照好呀




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


50#
發表於 11-9-18 09:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-17+發表j

原帖由 Mw912 於 11-09-18 發表
咁day幾去照好呀
一般來說,day28/cycle 的, day14就排,你睇番自己之前的體溫變化,睇下幾時跌,就揾個cycle跌之前一至兩日去啦




大宅

積分: 4074


51#
發表於 11-9-18 11:27 |只看該作者
今日最後一日經期了.....等day 10先test...哈哈笑


別墅

積分: 669


52#
發表於 11-9-18 11:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mw912+於+11-09-18+發表咁day

原帖由 littlezoo 於 11-09-18 發表
一般來說,day28/cycle 的, day14就排,你睇番自己之前的體溫變化,睇下幾時跌,就揾個cycle跌之前一至兩 ...
Ok ,不過我睇睇溫睇唔出邊日排...haha我都係靠哈哈笑同紅d




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


53#
發表於 11-9-19 11:22 |只看該作者
Mw912 發表於 11-9-18 11:56
Ok ,不過我睇睇溫睇唔出邊日排...haha我都係靠哈哈笑同紅d

我上個cycle靠紅d
冇買哈哈笑,好貴呀!
用紅d用到個人好緊張! 成日驚miss左!


別墅

積分: 669


54#
發表於 11-9-19 12:08 |只看該作者

我都係呀...CHECK到先會放鬆D,過氣後又要緊張等BINGO..唉!

本帖最後由 Mw912 於 11-9-19 12:09 編輯
littlezoo 發表於 11-9-19 11:22
我上個cycle靠紅d
冇買哈哈笑,好貴呀!
用紅d用到個人好緊張! 成日驚miss左!


禁止訪問

積分: 2084


55#
發表於 11-9-21 15:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


56#
發表於 11-9-23 23:16 |只看該作者
14號 Day 1 既, 今日23號day 10今晚係咪要開工呢?


男爵府

積分: 7798


57#
發表於 11-9-25 09:23 |只看該作者

引用:14號+Day++1+既,+今日23號day+10今晚係咪要

原帖由 HCBABY 於 11-09-23 發表
14號 Day 1 既, 今日23號day 10今晚係咪要開工呢?
都應該要開工了跟住隔天dodo,咁就易d bingo 啦




子爵府

積分: 13931


58#
發表於 11-9-25 11:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kimchibb+於+11-09-17+發表me

原帖由 yvonnejesse 於 11-09-17 發表
咁你cycle 幾喔
Hihi~我想加入大家,我10/9 day1,不過可能之前一向有食藥避孕,所以m仲未(中),試過21,30,33,36,28day來一次,等有中



魚魚媽


子爵府

積分: 13931


59#
發表於 11-9-25 11:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+HCBABY+於+11-09-23+發表14號

原帖由 yvonnejesse 於 11-09-25 發表
都應該要開工了跟住隔天dodo,咁就易d bingo 啦
我由Day8已經開始,因為跟本就唔知幾時排,依家又未想整到自己太緊張,所以只係想do就do,好彩C6,有心有力。




魚魚媽


複式洋房

積分: 162


60#
發表於 11-9-26 13:31 |只看該作者
Hello!大家好,我都是九月十四日day one 今早溫降低至35.6明顯比平時低,咁係唔係排卵期呀?

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo