想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


41#
發表於 11-9-16 11:30 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

呢幾日冇用綠d,下個星期就有分曉喇...~
不過我d m symptoms都好似出現左喇~


大宅

積分: 4108

畀面勳章


42#
發表於 11-9-16 11:33 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-16 11:23
回覆 樂遙BB 的帖子

Go with your hubby la~~
哈哈..今年5月去左喇..
黎緊12月去沙巴..
不過我都係想去BANGKOK多D


大宅

積分: 4108

畀面勳章


43#
發表於 11-9-16 11:35 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-16 11:27
me 2~!!!SPA真係一流,d野又平~
我買左好多裝飾野,一串串果d燈~
重有香薰,正正正~不過d路好難搵~
係呀..去到BANGKOK點食點玩點買都唔晒就住就住..
又多野食又多野買..
好掛住芒果糯米飯


禁止訪問

積分: 5376


44#
發表於 11-9-16 11:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


45#
發表於 11-9-16 11:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


46#
發表於 11-9-16 11:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


47#
發表於 11-9-16 11:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


48#
發表於 11-9-16 11:42 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-16 11:35
係呀..去到BANGKOK點食點玩點買都唔晒就住就住..
又多野食又多野買..
好掛住芒果糯米飯

我c6都勁like
我就like冬蔭公,acutally我唔食得辣~
今年去phuket買左幾pack冬蔭公麵返黎呀~!
重有冬蔭公湯,同家樂牌冬蔭公粉~!痴左線~
食到大汗搭細汗,但好好味~
不過而家想有b,停左食喇嗚嗚嗚...~


大宅

積分: 4108

畀面勳章


49#
發表於 11-9-16 11:43 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-16 11:42
我c6都勁like
我就like冬蔭公,acutally我唔食得辣~
今年去phuket買左幾pack冬蔭公麵返黎呀~!
水門雞飯都好好味


大宅

積分: 4108

畀面勳章


50#
發表於 11-9-16 11:45 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-16 11:40
回覆 樂遙BB 的帖子

嘩..好開心啊..一年兩個trip..hehe
而家D PLAN都亂晒..
突然又想生多個..
下年4月仲有1個吉隆坡既TRIP..
如果咁好彩比我有到..
下年果個TRIP都去唔成架喇..


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


51#
發表於 11-9-16 11:50 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

我都勁頭痛,好多胃氣添呀...~
澤度澤係好大但冇咁多選擇呀~
我果陣去suan-lum個夜市~
bts站隔離,買左好多香薰XD~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


52#
發表於 11-9-16 11:52 |只看該作者
回覆 樂遙BB 的帖子

流口水ing...~
海鮮又平到冇朋友~!
咁你想要b定去旅行多d呀哈哈~
睇黎你都係星馬泰fans喎~


大宅

積分: 4108

畀面勳章


53#
發表於 11-9-16 11:56 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-16 11:52
回覆 樂遙BB 的帖子

流口水ing...~
比我揀..我梗係要B唔要TRIP啦..最多生完再去過..
但星馬泰..我最愛都係泰國


禁止訪問

積分: 5376


54#
發表於 11-9-16 11:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


55#
發表於 11-9-16 11:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4108

畀面勳章


56#
發表於 11-9-16 12:00 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-16 11:58
回覆 edith_ricky 的帖子

我都好鍾意食辣野架, 但中醫叫我唔好食咁多, 如果有左會嘔得好勁喎食咁多熱氣/sp ...
我都係冇辣不歡..
中醫都係叫我要戒酸辣野..
忍左口2個月喇..好痛苦囉..

點評

edith_ricky  我日日開櫃都見倒d冬蔭公麵勁口痕呀~!而家只可以睇住c6食~!><  發表於 11-9-16 12:01


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


57#
發表於 11-9-16 12:00 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-16 11:56
比我揀..我梗係要B唔要TRIP啦..最多生完再去過..
但星馬泰..我最愛都係泰國
...

我剩係去過thai咋~
星人地話悶,但我好鍾意肉骨茶同海南雞飯~
馬如果畀我去我都剩係會去sun & beaches既地方同食海鮮~
泰國有phuket,bangkok,samui都好正~


大宅

積分: 4108

畀面勳章


58#
發表於 11-9-16 12:03 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-16 12:00
我剩係去過thai咋~
星人地話悶,但我好鍾意肉骨茶同海南雞飯~
馬如果畀我去我都剩係會去sun & beaches既地 ...
SAMUI我都好想去..
不過覺得去果邊DPACKAGE又貴..
同埋我都唔岩水上活動..
有海鮮食就夠..
1講海鮮我又諗起D虎蝦


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


59#
發表於 11-9-16 12:03 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

我燥底,食左會爆瘡同生飛滋~
食幾盅海x堂先得呀~


大宅

積分: 4108

畀面勳章


60#
發表於 11-9-16 12:04 |只看該作者
回覆 樂遙BB 的帖子

剩係睇住C6食..
我個C6我而家都要佢戒食毒同寒野呀..
我冇得嘆佢都唔準嘆


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo