想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 536


41#
發表於 11-9-20 23:55 |只看該作者
我雖然未做過iui..但都係未有bb...但都知道m小姐黎既個種痛...我都打算下年準備做iui....所以我地大家要加油呀....


複式洋房

積分: 110


42#
發表於 11-9-21 08:55 |只看該作者

引用:Quote:幸福肥太+發表於+11-9-19+14:59+我15

原帖由 抱抱娃娃 於 11-09-19 發表
肥可能都有少少影響, 但唔一定失敗, 我有個朋友170磅, 試第1個cycle就成功.

而我得110磅左右, 試左5-6年自 ...
唔好放棄!雖然過重會有影響,但我有個朋友有第一個時over 180 lbs. 仲要係自然有,冇靠任何藥物,維他命。而且又冇戒凍飲. 所以平常心可能會好d, 唔好比自己太大壓力!我地大家加油!




大宅

積分: 2458


43#
發表於 11-9-21 10:19 |只看該作者
回覆 fd0604 的帖子

係呀... 因為早上用棒棒check唔到, 心已經好傷... 晚上一見紅, 心變成痛... 打擊真係好大~
因為一日M小姐未到, 一日仲可以期待下... 佢一到, 就真係咩希望都無~

大家都要加油呀!!!
希望好快可以聽到你好消息~

點評

fd0604  多謝你既加油呀~我地一齊努力丫~祝你好"孕"到!!!  發表於 11-9-21 23:23


大宅

積分: 2458


44#
發表於 11-9-21 10:21 |只看該作者
回覆 Yvaine_mom 的帖子

我都唔知呀... 不過減肥真係好難, 一來我喜歡食, 二來我天生肥... 唉~
姑娘話失敗左要停一個CYCLE, 老公就叫我呢個CYCLE做下運動, 試下減, 咁我唯有努力下啦~


大宅

積分: 2458


45#
發表於 11-9-21 10:25 |只看該作者
回覆 HKgirl 的帖子

你好勇敢呀!!! 利害!!
老公都話, 你第一次失敗就喊成咁, 遲D可能仲要面對好多次失敗, 咁點算呀?
我都知道失敗乃成功之母, 不過當時真係好HURT~

係呢條不孕路上, 得到咁多人支持同鼓勵, 我會勇敢走下去~
謝謝你啊!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo