想生BB

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


大宅

積分: 4874


41#
發表於 11-9-21 12:47 |只看該作者

引用:回覆+scytsin+的帖子 都岩但我又好心急想

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-21 發表
回覆 scytsin 的帖子

都岩
我早幾個月就系成日check 紅d!排卵又check,m前又check!個人好stressful!今個月乜都無check!




男爵府

積分: 6108


42#
發表於 11-9-21 12:51 |只看該作者
回覆 scytsin 的帖子

其實我未check過


大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


43#
發表於 11-9-21 13:16 |只看該作者
scytsin 發表於 11-9-21 11:16
confirm bingo了!哈哈!一陣去看醫生!
嘩....羨慕死我啦, 恭喜妳!!!


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


44#
發表於 11-9-21 14:00 |只看該作者
恭喜


別墅

積分: 741


45#
發表於 11-9-21 14:25 |只看該作者


大宅

積分: 4874


46#
發表於 11-9-21 14:30 |只看該作者

回覆:系米bingo啊?好緊張啊!

剛剛去睇左醫生,攞埋懷孕證明了!醫生話我條線未算好深色,但都當我bingo左!依家吾知應該點做!我想排廣華,但吾系住果區,甘點好呢?

另外真系好多謝大家教路,系度學左好多野!最近雖然無出post但日日都會上黎update下!

一陣上黎分享下過程!食個tea先。。




大宅

積分: 3397


47#
發表於 11-9-21 14:34 |只看該作者
if you dont have the proof of address within three months...u cannot go to KWong Wah woh....where about you live ah?


大宅

積分: 1996


48#
發表於 11-9-21 14:36 |只看該作者

回覆:系米bingo啊?好緊張啊!

恭喜,綠D見紅是世界上最靚既圖畫,我都想自己有一幅:)




男爵府

積分: 6108


49#
發表於 11-9-21 14:40 |只看該作者
回覆 scytsin 的帖子

恭喜晒你呀準媽媽!!!!!!!!!!!!!!
等你消息


侯爵府

積分: 24579

畀面勳章


50#
發表於 11-9-21 15:01 |只看該作者
恭喜哂你


大宅

積分: 4874


51#
發表於 11-9-21 15:21 |只看該作者
回覆 lengkwan 的帖子

我住葵涌架...咁我係米唔可以係廣華排期? 如果我用我朋友0既地址登記得唔得架?


大宅

積分: 3397


52#
發表於 11-9-21 15:24 |只看該作者
should be Margaret Hospital woh! like me!


大宅

積分: 4874


53#
發表於 11-9-21 15:39 |只看該作者
Lingtea 發表於 11-9-21 11:27
嘩!!!!
好野,恭喜哂
可否分享下心得?!
等我分享下先

我已經try左4個cycle了, 之前學人用紅d綠d check, 仲量埋體溫, 個個月都check到紅d有深粗但都唔中, 我cycle好準架, 大約30-32日, 但2個月前可能太緊張, 搞到成36日先黎, 我懷疑自己太緊張所以遲排卵

今個cycle迫自己乜都唔check, 無用紅d, 無量體溫, 但我大慨估到自己幾時排卵, 因為果幾日特別多分泌, 同埋有排卵痛, 我估自己day 17排卵, 我地分別係day 14/16/17/19 dodo過, 今日day 32已經check到.

以下係一d心得:

1) 睇中醫調理, 我去睇左1次葵芳遲ec, 佢開左5日助孕藥比我食, 一日兩次
2) 迫c6 食蠔皇素, 其實今個月先開始食, 所以唔知關唔關事
3) 晚上dodo完"long"高個pat pat, 第2朝先沖身 (都係bk d 媽媽教, 聽聞易d著床)
4) 排卵後有keep住飲紅"祖"水 同埋黑糖薑茶, 聽聞可以暖宮, 我都係係吉吉島買即沖果隻飲

最重要係....唔好咁緊張!! 我知道好難, 但咩都唔check, 順其自然隔日dodo真係會好d!! 對一d cycle準的jm黎講, 應該大約估到自己邊日排卵, 唔使刻意check住!! 之前我就係太緊張所以遲排卵, 今個月我專登咩都唔check, 但當然個心都會記住今日係day幾, 大約幾時要開工...

希望幫到大家



大宅

積分: 4874


54#
發表於 11-9-21 15:41 |只看該作者
lengkwan 發表於 11-9-21 15:24
should be Margaret Hospital woh! like me!

我唔想係瑪嘉烈生...我朋友住廣華果邊, 唔知可唔可以問佢借個地址一用呢?

你幾時預產期呀?緊唔緊張呀? 有無返工?


珍珠宮

積分: 30303


55#
發表於 11-9-21 15:45 |只看該作者

回覆:系米bingo啊?好緊張啊!






男爵府

積分: 5210


56#
發表於 11-9-21 15:49 |只看該作者

引用:Quote:Lingtea+發表於+11-9-21+11:27+嘩!!!

原帖由 scytsin 於 11-09-21 發表
等我分享下先

我已經try左4個cycle了, 之前學人用紅d綠d check, 仲量埋體溫, 個個月都check到紅d有深粗但 ...
多謝哂!!!
我哩幾個cycle又係日check 夜check
加上我係緊張大師 上個cycle 仲用埋哈哈笑又量體溫 都係
睇黎都要學下你咁唔好check !!!!





男爵府

積分: 6108


57#
發表於 11-9-21 15:50 |只看該作者
回覆 scytsin 的帖子

謝謝分享呀!!!!
我會好好消化你ge意見,哈哈,飲紅棗水我都成日飲架!
long高patpat真係要學下,不過怕c6會笑我囉,哈!!

我都要relax! 希望今個cycle 就bingo ^^


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


58#
發表於 11-9-21 15:58 |只看該作者


複式洋房

積分: 274


59#
發表於 11-9-21 15:59 |只看該作者
恭喜...多謝分享


大宅

積分: 4874


60#
發表於 11-9-21 16:12 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

我c6重緊張過我!系佢long高我pat pat的!




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo