想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1837


41#
發表於 11-9-25 16:01 |只看該作者

引用:Quote:yaya_pig+發表於+11-9-24+23:43+剛剛

原帖由 chankathy 於 11-09-25 發表
ivf仁安周醫生係咪周美仙? 林醫生係咪林雅麗?
我都排左做ivf, 係林雅麗醫生呀, 但我之前睇婦科睇開佢, ok ...
陳志慧是中環,應該是養和與嘉肋撒only。




大宅

積分: 1837


42#
發表於 11-9-25 16:03 |只看該作者

回覆:chankathy 的帖子

謝謝!咁妳現在要等多久林醫生才會幫妳做?




複式洋房

積分: 362


43#
發表於 11-9-25 16:35 |只看該作者

引用:謝謝!咁妳現在要等多久林醫生才會幫妳做?

原帖由 eggshell 於 11-09-25 發表
謝謝!咁妳現在要等多久林醫生才會幫妳做?
下次黎m就可以打電話去book抽血啦



點評

eggshell  Good! 祝妳一TAKE OKAY!加油!  發表於 11-9-25 18:09


大宅

積分: 3762


44#
發表於 11-9-25 17:22 |只看該作者
本帖最後由 yaya_pig 於 11-9-27 16:20 編輯
eggshell 發表於 11-9-25 00:11
照妳咁講可能我用埋陳醫生生係咪會好d呢?佢會比較清楚我的狀況,加上我子宮又有廇,有咩意見呢?我現在15 ...

你頭三個月有咩唔舒服就去睇番佢囉. 始終生育科同婦科有d分別, 佢跟開你好d嘅.

我都想順產啊.

toeggshell @27/9:
哎呀..我唔識用bk d fuction...之前睇唔到點評.. 我係咪只可以編輯呢個帖覆你呢?

我好buy周醫生, 可惜佢唔接順產...佢成日要抽卵..邊可能做順產.只做開刀.. 佢重話我只係34, 好後生, 可以試順產.refer我去第個醫生到囉。

點評

eggshell  咁妳會唔會跟番現在的醫生順產呢?  發表於 11-9-25 18:18


大宅

積分: 1837


45#
發表於 11-9-25 18:17 |只看該作者

引用:Quote:yaya_pig+發表於+11-9-24+23:43+剛剛

原帖由 chankathy 於 11-09-25 發表
ivf仁安周醫生係咪周美仙? 林醫生係咪林雅麗?
我都排左做ivf, 係林雅麗醫生呀, 但我之前睇婦科睇開佢, ok ...
仁安周醫生應該是指周敏姬




大宅

積分: 1514


46#
發表於 11-9-25 19:41 |只看該作者
恭喜呀, 謝謝分享, 希望好消息一個再一個, 不斷黎啦!!!!


大宅

積分: 3762


47#
發表於 11-9-25 19:44 |只看該作者
chankathy 發表於 11-9-25 15:42
ivf仁安周醫生係咪周美仙? 林醫生係咪林雅麗?
我都排左做ivf, 係林雅麗醫生呀, 但我之前睇婦科睇開佢, ok ...
周美姬醫生同林ying芷醫生. 唔識打個ying字.都係仁安嘅.


大宅

積分: 1837


48#
發表於 11-10-3 18:48 |只看該作者
回覆 yaya_pig 的帖子

今日照胎!中左兩個呀!

一個大,一個小
大:1.3cm (已有閃閃,好得意)
小:0.8cm
廇也大了1CM,=4CM now

希望細B會追上來!

各位JM也要加油呀!


大宅

積分: 2016


49#
發表於 11-10-3 20:00 |只看該作者
Eggshell,

Wow! Congrats! 好開心呀,係孖b,祝健康成長!

我同小b都要努力!

點評

eggshell  Best Wishes to you too!! Hope you can carry a healthy baby home!  發表於 11-10-3 21:55


大宅

積分: 3762


50#
發表於 11-10-3 20:35 |只看該作者
eggshell 發表於 11-10-3 18:48
回覆 yaya_pig 的帖子

今日照胎!中左兩個呀!

嗶嗶嗶!!! 你好勁呀!!!! 見到閃閃真係好開心架. 如果兩個一齊閃會唔會好似天上星星咁靚?? 弓起你呀

點評

eggshell  哈哈!希望快D見到佢地一同閃啦!TKS!  發表於 11-10-3 21:56


大宅

積分: 3762


51#
發表於 11-10-3 20:38 |只看該作者
splovebb 發表於 11-10-3 20:00
Eggshell,

Wow! Congrats! 好開心呀,係孖b,祝健康成長!

splovebb, 加油呀, 祝福你!


大宅

積分: 1837


52#
發表於 11-10-3 21:59 |只看該作者
回覆 yaya_pig 的帖子

大家也要努力養胎!


大宅

積分: 2678


53#
發表於 11-10-3 22:53 |只看該作者

引用:My+1st+ivf+bingo!+想跟各位分享一下。由看

原帖由 eggshell 於 11-09-22 發表
My 1st ivf bingo! 想跟各位分享一下。

由看醫生和做各種測試, 差不多用了一年時間。
恭喜你呀,好羨慕你,我都係第一次做ivf,打完針醫生話得四粒,抽出來得三粒,用得得二粒,一粒grade1,一粒grade2,姑娘話你三粒有二粒靚仔都算不錯,我巳問定如果今次唔得可否做下一次,佢問我幾多歲,我答39,佢話要等醫生問教授可否再做多次~~我完成ivf只係9000蚊。當初預左三四萬。希望我真係太早驗,所以顯示未懷孕啦,現在過多幾天先驗啦唯有。



點評

eggshell  妳D grade 好過我  發表於 11-10-3 23:46
eggshell  最小也要DAY12驗,但DAY14最準。唔好太早偷驗,心掛掛仲難忍!加油!  發表於 11-10-3 23:45
15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 3762


54#
發表於 11-10-3 23:40 |只看該作者
eggshell 發表於 11-10-3 21:59
回覆 yaya_pig 的帖子

大家也要努力養胎!
係啦. 要好努力先得啦! 我又再流啡...今日醫生照到胎long邊有積血.. 係新架, 之前都冇. 我又要bedrest一個星期, 隔日打針. 睇嚟我子宮真係好麻麻..我呢個月瞓床瞓到呆晒. 我肥咗好多..d褲著唔落... 一直都出唔到街. 我好想好似其他大肚婆咁開開心去shopping. 唯一一條大肚legging係我叫c6幫我去買. 超無奈. 希望快d到10週. 醫生話會穩好多.


大宅

積分: 1837


55#
發表於 11-10-3 23:50 |只看該作者

回覆:yaya_pig 的帖子

只要仲有機,千萬不要氣餒!
諗吓第曰BB出世便抵返!好好休息,不要操勞,聽吓音樂,看下笑片。時間好快便過!



點評

yaya_pig  知啦. 我呻完會番上床. 好彩近排好眼瞓, 瞓9個半鐘, 清醒時間少咗  發表於 11-10-4 08:41


別墅

積分: 737


56#
發表於 11-10-4 00:52 |只看該作者

引用:回覆+yaya_pig+的帖子 今日照胎!中左兩個

原帖由 eggshell 於 11-10-03 發表
回覆 yaya_pig 的帖子

今日照胎!中左兩個呀!
恭喜你呀真係好感動呀!希望我都似你咁叻一次bingo la




大宅

積分: 1837


57#
發表於 11-10-4 12:39 |只看該作者

回覆:四少奶tracy 的帖子

謝謝!祝妳也早日成功!




別墅

積分: 516


58#
發表於 11-10-4 22:03 |只看該作者
孖b, 恭喜! 恭喜!


大宅

積分: 1837


59#
發表於 11-10-4 23:45 |只看該作者

回覆:smallbig 的帖子

謝謝!




伯爵府

積分: 15695


60#
發表於 11-10-5 00:04 |只看該作者

點評

eggshell  THANKS!:D  發表於 11-10-5 19:52

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo