想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 657


41#
發表於 11-9-24 21:22 |只看該作者

回覆:點解俾我bingo,但係又要擔心再一次小產呀

死啦,我今日用棒佢話得2-3週...可信嗎?

咁就算我星期一去到QE睇婦科都只係幫我抽血,咁就算有得照都見long都照唔到啦




大宅

積分: 1428


42#
發表於 11-9-24 22:44 |只看該作者
如果棒Show 2至3周,要加2周,即4至5周,放鬆D先!


別墅

積分: 657


43#
發表於 11-9-24 23:16 |只看該作者

回覆:點解俾我bingo,但係又要擔心再一次小產呀

Kary-係呀

咁希望星期一可以睇到個胎long啦

我已經有食緊安胎藥,但係有時都抹到有啡




大宅

積分: 3685


44#
發表於 11-9-24 23:42 |只看該作者
yaya_pig 發表於 11-9-24 20:52
嘩....我菜!! 吐口水講過啦. 你同老公去調理下身體咋?
pm你~

收到,謝謝!


大宅

積分: 4336

畀面勳章


45#
發表於 11-9-28 14:10 |只看該作者

回覆:yaya_pig 的帖子

可以pm你個中醫比我嗎?
我又係肚痛+流血,剛出院!
醫生話一係太早照唔到,一係宮外孕!




大宅

積分: 3762


46#
發表於 11-9-28 14:50 |只看該作者
回覆 bebe0925 的帖子

pm咗你.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo