想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2142


41#
發表於 11-9-30 17:19 |只看該作者
你哋有無做下運動呀?
我依家落去跑步,返嚟再傾過。


大宅

積分: 2142


42#
發表於 11-9-30 17:22 |只看該作者
irisang2007 發表於 11-9-30 17:15
大家有冇keep住check紅d? 我紅d岩岩用曬,而家唔知入定貨好定等m到先買



...

我CHECK到由深粗到淺線, 就唔再CHECK啦.
你有無綠D呀? 用綠D CHECK BINGO, 邊使再買紅D呢!


男爵府

積分: 7737


43#
發表於 11-9-30 17:23 |只看該作者

引用:Quote:irisang2007 發表於 11-9-30 17:01

原帖由 小幸兒 於 11-09-30 發表
嘩,D32先排又真係遲。我最遲都係D18。
不過,有JM話遲排就中咗。希望我哋都係啦。
係呀,我覺得用埋紅D同 ...
係呀,我見紅d深粗先再用cb排卵check,點知真係有哈哈笑




男爵府

積分: 7737


44#
發表於 11-9-30 17:28 |只看該作者

引用:Quote:irisang2007 發表於 11-9-30 17:15

原帖由 小幸兒 於 11-09-30 發表
我CHECK到由深粗到淺線, 就唔再CHECK啦.
你有無綠D呀? 用綠D CHECK BINGO, 邊使再買紅D呢!
...
我仲有綠d,今朝仲用左支(明知未夠期check,但係都要浪費下),我有做yoga,其實都唔知等bingo做唔做得但唔做又唔知點咁。





大宅

積分: 1507


45#
發表於 11-9-30 19:06 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

有呀!今朝量36.84 ,不過係用電子量,怕唔準。之前都是用水銀量,好似準確一點,不過唔小心打破左,老公話危險,所以都係用番電子。
咁你有沒有量體溫,幾點量?




禁止訪問

積分: 806


46#
發表於 11-9-30 19:07 |只看該作者

回覆:wastewater 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 806


47#
發表於 11-9-30 19:08 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2142


48#
發表於 11-9-30 22:49 |只看該作者
irisang2007 發表於 11-9-30 17:28
我仲有綠d,今朝仲用左支(明知未夠期check,但係都要浪費下),我有做yoga,其實都唔知等bingo做唔做得:q ...

我覺得YOGA無問題,因為我問過醫師,佢都話跑步、打羽毛球OK。
我都係呢兩三個月開始做,想血氣循環好D。


大宅

積分: 2142


49#
發表於 11-9-30 22:56 |只看該作者
kityusi 發表於 11-9-30 19:08
我是說早上8點及早上10點,差二個小時

原來我又理解錯咗。
咁只差兩個鐘,就OK啦。
我多數用9-10,但有時心情緊張D,早咗起身7-8都照量。
我個人嚟講,都睇到個起落,低溫期唔會高得去邊,同樣高溫期又唔會低得去邊。
所以,量體溫對我OK,唔覺得大壓力。


大宅

積分: 2142


50#
發表於 11-9-30 23:08 |只看該作者
pui_yan 發表於 11-9-30 19:06
有呀!今朝量36.84 ,不過係用電子量,怕唔準。之前都是用水銀量,好似準確一點,不過唔小心打破左,老公話 ...

我覺得電子都準喎。不過我未試過用水銀。
我比過個體溫表比醫師睇,佢都話靚同MATCH到我排卵日。
我多數9-10點。因為我量咗好幾個月啦,大約知自己嘅體溫,所以有時懶啲,PERIOD期間就隨心,有時唔量。
你量咗幾耐?


男爵府

積分: 7737


51#
發表於 11-9-30 23:17 |只看該作者

引用:Quote:irisang2007 發表於 11-9-30 17:28

原帖由 小幸兒 於 11-09-30 發表
我覺得YOGA無問題,因為我問過醫師,佢都話跑步、打羽毛球OK。
我都係呢兩三個月開始做,想血氣循環好D。
...
我都覺得做左運動個人血氣好左,所以都會keep住做




大宅

積分: 2142


52#
發表於 11-9-30 23:39 |只看該作者
irisang2007 發表於 11-9-30 23:17
我都覺得做左運動個人血氣好左,所以都會keep住做

一齊努力!有無戒口呀?


大宅

積分: 1507


53#
發表於 11-9-30 23:55 |只看該作者
回覆 irisang2007 的帖子

係呀,成日都心思思想去CHECK綠D,想睇下有冇奇蹟出現啊!


大宅

積分: 1507


54#
發表於 11-9-30 23:58 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

我都量左2個月,平時都係36.2。我一向經期都唔準啊!
今次係第一次用哈哈笑CHECK到有排卵,希望可以一擊即中啦!


大宅

積分: 2142


55#
發表於 11-9-30 23:59 |只看該作者
pui_yan 發表於 11-9-30 23:55
回覆 irisang2007 的帖子

係呀,成日都心思思想去CHECK綠D,想睇下有冇奇蹟出現啊! ...

我都會咁諗!


大宅

積分: 2142


56#
發表於 11-10-1 00:02 |只看該作者
pui_yan 發表於 11-9-30 23:58
回覆 小幸兒 的帖子

我都量左2個月,平時都係36.2。我一向經期都唔準啊!

應該哈哈笑更準, 我試過用曼仔覺得太貴, 唔捨得再買.
祝你一擊即中!


大宅

積分: 1507


57#
發表於 11-10-1 00:03 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

我CHECK到哈哈笑果日紅D都未深粗,反而另外一隻叫"秀兒"既排卵試紙都已經深粗啊!
唔知會唔會紅D唔啱我用啊!


大宅

積分: 1507


58#
發表於 11-10-1 00:06 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

我都係CHECK到有深粗先再用CLEARBLUE CONFIRM係唔係排卵。
嘻嘻...希望我地一齊中啦!


大宅

積分: 2142


59#
發表於 11-10-1 00:07 |只看該作者
pui_yan 發表於 11-10-1 00:03
回覆 小幸兒 的帖子

我CHECK到哈哈笑果日紅D都未深粗,反而另外一隻叫"秀兒"既排卵試紙都已經深粗啊!

我未用過秀兒,睇呢度嘅JM分享,都係話秀兒敏感度強過紅D.
不過我用開紅D, 暫時每個月都搵到深粗, 用慣咗. 唔想轉其他, 怕煩到自己.


大宅

積分: 2142


60#
發表於 11-10-1 00:09 |只看該作者
pui_yan 發表於 11-10-1 00:06
回覆 小幸兒 的帖子

我都係CHECK到有深粗先再用CLEARBLUE CONFIRM係唔係排卵。

好呀好呀! 我都好想老天爺爺儘快派禮物比我們!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo