想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 335


41#
發表於 11-10-11 10:30 |只看該作者

回覆:WM58321 的帖子

我有好少好少分泌..幾乎冇. 好乾! 體溫反而慢慢升緊. 個肚彈下彈下咁. 不過我覺得係生理調緊. 準備緊子宮厚D.. 不受精就M到! 冇望




大宅

積分: 2206


42#
發表於 11-10-11 10:35 |只看該作者
回覆 WM58321 的帖子

係喎!妳又真係幾大上落喎,過山車,我呢兩個月都係又高又低,個人又冇食藥,都唔知咩事,我打算如果今個月冇bingo既話,真係要去搵婦科醫生check下。


大宅

積分: 3297


43#
發表於 11-10-11 10:38 |只看該作者
回覆 cherrywong123 的帖子

排左卵架喇.. 應該.

今個 cycle 第一次食排卵藥, 醫生話正常應該係 DAY 13-15 排, 19/9 DAY-1 (DAY-13 見到哈哈笑). 所以應該係排左.

好想做媽媽...~!~


大宅

積分: 3297


44#
發表於 11-10-11 10:41 |只看該作者
回覆 keroppi_JJ 的帖子

唔好打定輸數, 好多 BINGO 左既 JM 話 BINGO FEEL 同 M FEEL 係差唔多架...

好想做媽媽...~!~


大宅

積分: 3297


45#
發表於 11-10-11 10:43 |只看該作者
回覆 kisscandysweet 的帖子

想問下 你今日 係 DAY 幾? 同埋 係排卵後第幾日?
好想做媽媽...~!~


大宅

積分: 3297


46#
發表於 11-10-11 10:46 |只看該作者
回覆 GCgubi 的帖子

一日未黎M, 一日都有機會... 聽D BINGO 左既 JM 講 , BINGO FEEL 同 M FEEL 真係差唔多架乍. 唔好氣餒... 加油呀..
好想做媽媽...~!~


大宅

積分: 3297


47#
發表於 11-10-11 10:48 |只看該作者
回覆 wf2b 的帖子

係喎.. 真係又升又跌咁 比佢玩死人喇... 不過唔知會唔會因為 開住冷氣 SLEEP 所以有影響呢..

去婦科睇下 要準備三個月既體溫表, 希望你今個 CYCLE 成功喇.
好想做媽媽...~!~


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


48#
發表於 11-10-11 10:48 |只看該作者

回覆:等待真係好痛苦(day 22)

我今日day 24, 不過cycle用左兩個月紅d都遲左,去到35day, day 20先深粗,有排先派彩不過我特登唔記今日day幾,都係睇番日曆先知,亦唔再信一切胸脹、腰痛等,希望咁樣會relax d



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1377


49#
發表於 11-10-11 10:49 |只看該作者
本帖最後由 tkdtkd 於 11-10-11 10:57 編輯

回覆 myhealthybb 的帖子

hihi..我同你情況一樣呀..平時唔係咁ga..但如果唔中我d m差唔多黎ga la


複式洋房

積分: 335


50#
發表於 11-10-11 11:09 |只看該作者

回覆:WM58321 的帖子

大家咁話! 要加油呀!!




大宅

積分: 3297


51#
發表於 11-10-11 11:14 |只看該作者
回覆 GCgubi 的帖子

UM... 我應該唔得多架喇,, D 溫度咁樣...
好想做媽媽...~!~


男爵府

積分: 7456


52#
發表於 11-10-11 12:26 |只看該作者
中左係體溫偏高,定偏低?thx


大宅

積分: 4667


53#
發表於 11-10-11 12:32 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我今日都係Day 24 呀~~~


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


54#
發表於 11-10-11 12:39 |只看該作者
keroppi_JJ 發表於 11-10-11 12:32
回覆 siutreasure 的帖子

我今日都係Day 24 呀~~~
但我遲排過你
所以你早派彩過我
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


55#
發表於 11-10-11 12:39 |只看該作者
bb0930 發表於 11-10-11 12:26
中左係體溫偏高,定偏低?thx

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


56#
發表於 11-10-11 12:47 |只看該作者
成日都有人話check住紅d6d,我d14紅d50%+哈哈笑,d15深粗+哈哈笑,d16完全冇線亦冇哈哈笑,今日d21,我應該幾時再check紅d6d呀?


複式洋房

積分: 335


57#
發表於 11-10-11 13:25 |只看該作者

回覆:currymama 的帖子

紅d6d我未用過, 不能幫到你.. 感覺上因該係近M前幾日可以用! 我cycle32就可能day30開始驗.. 如果見到紅D有洪而6D都有=bingo 吧! 大家都期待.. 我期待到晚上都訓唔著.. 日頭就好眼訓.. 壓力大




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


58#
發表於 11-10-11 13:29 |只看該作者
GCgubi 發表於 11-10-11 13:25
紅d6d我未用過, 不能幫到你.. 感覺上因該係近M前幾日可以用! 我cycle32就可能day30開始驗.. 如果見到紅D有 ...
齊齊傾下齊齊relax!心情會影響受孕架!大家放鬆d,我地齊齊做龍媽媽!


複式洋房

積分: 335


59#
發表於 11-10-11 15:16 |只看該作者

回覆:currymama 的帖子

龍媽or蛇媽.. 我都要! 總之要做媽咪! 大家加油!




大宅

積分: 3297


60#
發表於 11-10-11 15:25 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

醫生叫我 m 遲一星期先驗孕...

D JM 教, 排卵後 十四天 都可以驗
好想做媽媽...~!~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo