跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


41#
發表於 05-11-28 18:03 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

我都係報平田呀~~ 咁唯有等下消息啦
jollydophin 寫道:
731,
係囉..真係唔識讀..比唔到意見...
你報咗邊間救世軍呀...我都有報..係平田救世軍..我報個時佢地都係冇講乜..不過聽人講好難先可以入...


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


42#
發表於 05-11-28 18:05 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

今日咁好天, 佢地一定好熱定嘞 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
jollydophin 寫道:
大/小皓媽,
好玩嗎...好掛住你地呀.... :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


43#
發表於 05-11-28 18:09 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

我都唔識架, 係哥哥教我點讀咋, 我話唔想要個咁common既名, 佢就比咗呢d我 choose 下咋, Hewit, 呢個照抨音咁讀咋, "He" "wit", 唔知妳地明唔明呢
咩富貴人家呀, 我最窮就真, 妳地個個都有樓人仕, 我租屋住咋!!! 妳地最少有百幾萬資產喎:evil: :evil: :evil:
ssassa 寫道:
731,

你個富貴人家, 改d英文名緊係高貴d ,所以我都唔識點讀~


男爵府

積分: 7028


44#
發表於 05-11-28 18:10 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

不過我諗佢地一定玩得好開心
希望星期四都好天,輪到輪到我玩啦


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


45#
發表於 05-11-28 18:14 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

仲有我之前報咗樂基幼兒園, 點知 3/12 Interview呀, 我唔係香港添, 原本都係諗住去in 下, 見識下架嘞, 宜家冇得去, 連$30報名費都冇埋呀 :-( :-( :-(


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


46#
發表於 05-11-28 18:15 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

妳又一家大細去玩呀???
如如媽 寫道:
不過我諗佢地一定玩得好開心
希望星期四都好天,輪到輪到我玩啦


男爵府

積分: 7028


47#
發表於 05-11-28 18:15 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

咩富貴人家呀, 我最窮就真, 妳地個個都有樓人仕, 我租屋住咋!!! 妳地最少有百幾萬資產喎:evil: :evil: :evil:


係就係百萬,不過係[size=large]個隻,一日咪供晒都係人地既層樓


男爵府

積分: 7028


48#
發表於 05-11-28 18:18 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

邊有咁好一家大細去呀 我係陪大少做阿四個隻......仲要係一定要去冇得傾個隻....地點都唔係oc

731mon 寫道:
妳又一家大細去玩呀??? [quote]
如如媽 寫道:
不過我諗佢地一定玩得好開心
希望星期四都好天,輪到輪到我玩啦
[/quote]


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


49#
發表於 05-11-28 18:29 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

襯家,
妳都仲未收工呀???


禁止訪問

積分: 8419


50#
發表於 05-11-28 18:48 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8419


51#
發表於 05-11-28 18:48 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8419


52#
發表於 05-11-28 18:52 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7287


53#
發表於 05-11-28 23:19 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

731,
平田就或都有機既..因為好似話佢上年先開始有n1..冇咁多人知...連救世軍個web-site都冇提過佢...
我講好難入(亦都係聽人講既﹞係其他救世軍...

ssa,
soli soli...


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


54#
發表於 05-11-28 23:41 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

[size=xx-large]幾百萬 咁妳層樓一定好勁定嘞
ssassa 寫道:
咪係~ [size=large]幾百萬就有我份~

[quote]
如如媽 寫道:
[quote]

咩富貴人家呀, 我最窮就真, 妳地個個都有樓人仕, 我租屋住咋!!! 妳地最少有百幾萬資產喎:evil: :evil: :evil:


係就係百萬,不過係[size=large]個隻,一日咪供晒都係人地既層樓 [/quote] [/quote]


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


55#
發表於 05-11-28 23:42 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

我知沙田果d囉, 我d朋友就真係一出世就幫小朋友報架~~
jollydophin 寫道:
731,
平田就或都有機既..因為好似話佢上年先開始有n1..冇咁多人知...連救世軍個web-site都冇提過佢...
我講好難入(亦都係聽人講既﹞係其他救世軍...


男爵府

積分: 6436


56#
發表於 05-11-28 23:47 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

我遲到添:-( :-( ~~~~~不過應該仲有人遲過我

731,
你真係正.....又可以去旅行.....真係羨慕死人

aj/giggsmom,
今日玩得開唔開心呀????

婆婆,
幾日冇見你的post既???


男爵府

積分: 6436


57#
發表於 05-11-28 23:48 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

關於今個星期既旅程.....我可能未必去到.......soli~~~


禁止訪問

積分: 8419


58#
發表於 05-11-29 00:13 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8419


59#
發表於 05-11-29 00:14 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


60#
發表於 05-11-29 00:34 |只看該作者

Re: 零舍開心俱樂部...Part 5(非請勿進)

牛經理,
真係好耐冇同妳吹水嘞喎~~~ 做咗經理責任大咗好多呢!!! 忙到bk 同 msn都少浦!!!!
仲有呀!! 想問妳, 亞囝好強橫呀!!! 塗咗妳d手指水, 瞓覺時都照食呀, 我宜家停下先好定繼續好呢???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo