烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   10


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


41#
發表於 12-3-11 09:38 |只看該作者

回覆:TWINBIRD麵包機

第二機整左豆乳麵包。
但好似無第一次咁好咁,唔知係唔係因為無放奶粉?
myphoto.jpg



期待新的生命來臨!


大宅

積分: 3466


42#
發表於 12-3-11 10:01 |只看該作者

回覆:cheung_cnine 的帖子

睇落都好吸引喎!係咪即係豆乳代替奶呀?



點評

cheung_cnine  yes!!!  發表於 12-3-11 10:59


大宅

積分: 1089


43#
發表於 12-3-15 12:41 |只看該作者
回覆 cheung_cnine 的帖子

請問部機好用嗎?可否PM資料?到港幾$?SORRY好多問題


別墅

積分: 733


44#
發表於 12-3-15 13:05 |只看該作者

回覆:TWINBIRD麵包機

樓主,可否pm tb資料我?唔該.





男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


45#
發表於 12-3-15 17:06 |只看該作者
本帖最後由 cheung_cnine 於 12-3-15 17:06 編輯

你地係TB揾"twinbrid双鳥”就應該揾到。
依間最平、服務都好好!

Model : PY-D433
依家重平左10蚊, RMB739!
國內包郵, 如果直送就要加120RMB.

希望幫到大家!

期待新的生命來臨!


水晶宮

積分: 50566


46#
發表於 12-3-15 17:20 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-3-15 17:06
你地係TB揾"twinbrid双鳥”就應該揾到。
依間最平、服務都好好!
嘩, 包郵...
咁打死都寄去國內搵間代收 收咗件貨先 ~

如果大家會番大陸, 有間代收可以係羅湖口岸交收, 一件貨收 $5, 幾抵吓
上淘寶 search "羅湖口岸交收服務" 就有 ~


大宅

積分: 2550


47#
發表於 12-6-20 16:53 |只看該作者
想問下部機有無寫邊度做呀?


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


48#
發表於 12-6-20 17:07 |只看該作者
of coz MADE IN CHINA lar!!!!
期待新的生命來臨!


珍珠宮

積分: 46529

2024年龍年勳章 畀面勳章


49#
發表於 12-6-20 17:47 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-6-20 17:07
of coz MADE IN CHINA lar!!!!


部機好用?? 出來D 吐司表現穩定?? 獨立功能如何?? 可分享一下嗎??
Stay Hungry , stay foolish !!


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


50#
發表於 12-6-20 17:58 |只看該作者
我係低手, 所以答唔到你好唔好用。
因為近排出來的麵包都係矮仔(未有改善)

基本功能有, 但冇果jam 功能。。。
能否打到薄膜, 我唔識睇, 所以答唔到你。

期待新的生命來臨!


珍珠宮

積分: 46529

2024年龍年勳章 畀面勳章


51#
發表於 12-6-21 01:15 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-6-20 17:58
我係低手, 所以答唔到你好唔好用。
因為近排出來的麵包都係矮仔(未有改善)


大家禁話....矮仔但軟熟好味就OK...

水份方面有無加減一下.. 冬天同夏天會有出入, .因為天氣熱左,夏天可用冰水,
Stay Hungry , stay foolish !!


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


52#
發表於 12-6-21 11:20 |只看該作者

回覆:TWINBIRD麵包機

Thanks!
試過減水份,都係一樣。
感覺係底部未發夠(鬆軟)
自家製是可以接受的。

不過我都同朋友講,如果為係900蚊港紙,都有好多其他選擇。唔洗係淘寶,可以係香港買有牌子嘅。。。



期待新的生命來臨!


水晶宮

積分: 50566


53#
發表於 12-6-21 11:36 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-6-21 11:20
Thanks!
試過減水份,都係一樣。
感覺係底部未發夠(鬆軟)
香港有牌子900蚊左右既...唔夠呢部好架 ~

試吓轉韓粉做啦...韓粉鬆軟柔 d ~

唔同麵粉效果都好唔同架 ...否則價錢都唔會相差咁大 ~

天氣熱, 部機最好放係通風既位置運行, 廳開冷最好放埋係廳一齊涼吓 ~
開頭搓嗰2x 分鐘, 如果唔放冷氣室, 最好打開蓋搓, 太熱對麵團唔好架~

用機既情況, 好多時都需要用家執生架 ~


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


54#
發表於 12-6-21 13:30 |只看該作者
Thanks T大師!

依部机好過K牌嗎?


期待新的生命來臨!


水晶宮

積分: 50566


55#
發表於 12-6-21 14:51 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-6-21 13:30
Thanks T大師!

依部机好過K牌嗎?
唔講得邊部好, 邊部唔好...要願吓用緊既友好們的感受架嘛 ~

如果有時間, 妳轉吓手動排氣....發酵會平衡好多, 直比街賣架 ~


男爵府

積分: 7189

認識瑞士牛牛第一回


56#
發表於 12-6-21 17:12 |只看該作者
T大師,

知唔知多穀物麵粉可以係邊到買呀?西式麵包用的。
我見台灣d大師成日用依隻粉但又唔覺有得買。。。
期待新的生命來臨!


珍珠宮

積分: 46529

2024年龍年勳章 畀面勳章


57#
發表於 12-6-21 21:03 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-6-21 11:36
香港有牌子900蚊左右既...唔夠呢部好架 ~

試吓轉韓粉做啦...韓粉鬆軟柔 d ~



...我直覺覺得E部機D 表現係唔錯...如果早D 識佢, 會買左佢都唔定...


T 大幾時會再戰新機....??
Stay Hungry , stay foolish !!


水晶宮

積分: 50566


58#
發表於 12-6-21 21:40 |只看該作者
cheung_cnine 發表於 12-6-21 17:12
T大師,

知唔知多穀物麵粉可以係邊到買呀?西式麵包用的。
我住鄉下地方...

呢d高級野...呢世人未必有機會見到耶 ~~


水晶宮

積分: 50566


59#
發表於 12-6-21 21:41 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-6-21 21:03
...我直覺覺得E部機D 表現係唔錯...如果早D 識佢, 會買左佢都唔定...
而家部 supor 唔錯呀 ~幾啱我呢d鐘意玩少少野既人用呀~


珍珠宮

積分: 46529

2024年龍年勳章 畀面勳章


60#
發表於 12-6-22 00:32 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-6-21 21:41
而家部 supor 唔錯呀 ~幾啱我呢d鐘意玩少少野既人用呀~


....幾時整馬蹄糕??


想請教, 吐司想整到好似你果D, O毛孔, 係咪要用手排氣先得?? 機做唔到?? 要注意D MUG野?? TKS
Stay Hungry , stay foolish !!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo