,我無話你講歪理我係話就算打簡體字表明自己係大陸人我地bk都大把jm係咁,只要內容唔係講歪理我地都會去傾聽去幫忙,更何況你個po1999 我都唔明你講乜我點去品評你係咪講緊歪理,而且你環觀下三頁d comment先啦,都唔係得我一個講,只係得我一個咁得閒同你係到吹唧,係鑼,鬧我呢幾段咪表達得幾好囉,雖然係仲有d錯別字,但有進步呀下,晨早咁打咪無事囉,而且我都話我唔係歧視b6,更何況你唔知家下香港n咁多人憎b6咩,d b6搞到我地香港亂糟糟呀,你係香港人無理由唔知架?岩岩先又有個雙非童明明有病都仲要黎香港搞到醫院要介嚴得返一個探病時間仲好似話陪產都無又搶益力多又搶學位又搶床位又搶醫療褔利,仲當自己岩晒,咪好似你咁囉