自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 14598


41#
發表於 12-6-6 10:20 |只看該作者
no. 唔老.


禁止訪問

積分: 30006


42#
發表於 12-6-6 10:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2276


43#
發表於 12-6-6 10:24 |只看該作者
DearRainie 發表於 12-6-6 09:23
啲同事話我媽三十先生我好老呀
乜你d同事咁古版架?好多人都唔想咁早生,生得早好好咩…自己都未定性啦,唔使養咩


珍珠宮

積分: 47280


44#
發表於 12-6-6 10:27 |只看該作者


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


45#
發表於 12-6-6 10:28 |只看該作者
本帖最後由 超級特務 於 12-6-6 10:29 編輯

呢棵銅樹, 廢人講廢話:;pppp:
你若盛開, 蝴蝶便來!


大宅

積分: 2644


46#
發表於 12-6-6 10:29 |只看該作者

乜三十歲先生仔好老咩

唔駛理人講咩野,自己覺得ok就得。同埋年唔年代都係一樣,我個朋友呀媽40先生佢添,唔係唔想生,要生到先得架,年齡唔係問題




公爵府

積分: 25476

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


47#
發表於 12-6-6 10:30 |只看該作者
仲有得排卵就唔叫老啦, 老就唔會自然有得生. 唔使理人地點講.
不過唔同年代又唔一樣, 每個人生活際遇又唔同. 當年老祖母係打工一族, 有D 錢搵到 (桃姐同行, 但無梳起), 18 歲至話想嫁人生仔, 佢話算係好遲, "正常" 係十四五喎. (現今社會個男人俾拉左啦, 未成年少女都攪!)


子爵府

積分: 10988

親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


48#
發表於 12-6-6 10:50 |只看該作者
我99生九個,生到42先收工,咪仲老!


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


49#
發表於 12-6-6 10:56 |只看該作者
睇婦科時, 都見到不只一個女士都over30歲才當媽媽的


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


50#
發表於 12-6-6 10:56 |只看該作者

回覆:乜三十歲先生仔好老咩

我99三十四生我老公,我成日覺得佢嫁吾出佢33結婚



---生命無價,請支持領養---


珍珠宮

積分: 34325

2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 12-6-6 11:00 |只看該作者
我32歲生我個仔


象牙宮

積分: 216490


52#
發表於 12-6-6 11:08 |只看該作者
年代吾同唧


子爵府

積分: 10164


53#
發表於 12-6-6 11:10 |只看該作者
我係最細果個,我媽生我時,大概38!!!!


大宅

積分: 2436

好媽媽勳章 畀面勳章


54#
發表於 12-6-6 11:13 |只看該作者
大把人年過30先至生第一個啦...乜你同事咁古板架...


侯爵府

積分: 20487

好媽媽勳章


55#
發表於 12-6-6 11:17 |只看該作者
依個年代唔算老喎!


男爵府

積分: 7765


56#
發表於 12-6-6 11:29 |只看該作者

回覆:乜三十歲先生仔好老咩

以前興早婚,唔同的,我mum生我時得十九歲,到我18歲時,她才37,真的孖住蒲呀....不過太早生,又未必識得教小朋友啫




侯爵府

積分: 21551

環保接龍勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


57#
發表於 12-6-6 11:29 |只看該作者
幸福就是平淡


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


58#
發表於 12-6-6 11:30 |只看該作者

回覆:乜三十歲先生仔好老咩

以前年代算老啦~好多廿歲已經生左~
依家係女性地位高左~要追求事業~競爭大左,要顧累既多左,下下要事業有成績,有樓先結婚,生得黎都起碼30,愈來愈多人遲生咪變左好似好正常~其實體質上最好緊係25-28歲生~




水晶宮

積分: 59166


59#
發表於 12-6-6 11:31 |只看該作者
舊屎3x生咪老囉
宜家係正常


公爵府

積分: 28804

畀面勳章 陪月勳章


60#
發表於 12-6-6 11:40 |只看該作者

回覆:乜三十歲先生仔好老咩

以前就係!而家大把人都現十歲後生架啦!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo