自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


41#
發表於 12-6-8 11:26 |只看該作者
oldyc 發表於 12-6-8 11:23
你啱, 不過青山公路有燈有roundabout, 我唔覺得係highway, 一d都唔high.......
...

人哋係叫快速公路嘛~ 咁咪highway囉.
再快啲嗰啲咪叫freeway囉.


珍珠宮

積分: 33118

環保接龍勳章


42#
發表於 12-6-8 11:28 |只看該作者
有守規的人, 也有不少違規的司機, 裝左都係保障自己


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


43#
發表於 12-6-8 11:30 |只看該作者
ernniechow 發表於 12-6-8 11:21
回覆 shinku 的帖子

點裝,大約幾錢?
我係淘寶買人仔 214就咁插入點煙個個位攞電,
然後佢有個吸盤吸係玻璃位

香港都有得賣架,深水步個到


子爵府

積分: 13120


44#
發表於 12-6-8 11:35 |只看該作者
回覆 shinku 的帖子

比條link 我,唔該!你買過好啲


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


45#
發表於 12-6-8 11:37 |只看該作者
ernniechow 發表於 12-6-8 11:35
回覆 shinku 的帖子

比條link 我,唔該!你買過好啲
我都唔知好唔好,大陸野, so far 都仲用得
我pm你呀


水晶宮

積分: 73346


46#
發表於 12-6-8 11:41 |只看該作者

回覆:揸車朋友請注意

我都裝左口紅姖




伯爵府

積分: 19437


47#
發表於 12-6-8 11:41 |只看該作者
回覆 renren 的帖子

係, 我都覺得呢D人好討厭! 大佬, 條路仲有其他人要行, 佢要停又唔死埋一邊, 不過D人又好得意, 個的士停係路中心車來車往佢都上, 唔要命.


子爵府

積分: 13120


48#
發表於 12-6-8 12:05 |只看該作者
回覆 shinku 的帖子

知唔知深水步賣幾錢?


禁止訪問

積分: 1186


49#
發表於 12-6-8 12:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


50#
發表於 12-6-8 13:17 |只看該作者
ernniechow 發表於 12-6-8 12:05
回覆 shinku 的帖子

知唔知深水步賣幾錢?
真係唔知喎?


子爵府

積分: 13120


51#
發表於 12-6-8 14:12 |只看該作者
回覆 shinku 的帖子

這個可以看清楚車牌嗎?


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


52#
發表於 12-6-8 14:21 |只看該作者
ernniechow 發表於 12-6-8 14:12
回覆 shinku 的帖子

這個可以看清楚車牌嗎?
天氣好的話都ok

http://www.youtube.com/watch?v=3EqkRghbbLM

http://www.youtube.com/watch?v=d7S1wblaQqg


珍珠宮

積分: 42987


53#
發表於 12-6-8 14:24 |只看該作者
只要自己遵守交通規則.....人地裝左咩都唔駛擔心....

而且衝燈根本就係害人害已......


子爵府

積分: 10884

牛年勳章 畀面勳章


54#
發表於 12-6-8 14:29 |只看該作者

回覆:揸車朋友請注意

我都好想裝呀!難唔難架!我叫極c6,佢應咗好但又無下文,我覺得裝咗保障自己,呢個世上太多唔講理嘅人!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo