自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   19


珍珠宮

積分: 38060


41#
發表於 12-7-1 03:40 |只看該作者


大宅

積分: 4728

畀面勳章


42#
發表於 12-7-1 03:42 |只看該作者

回覆:地鐵- 港男 VS 內地女 粗口文化交流 (18+)

我覺得有時太有禮貌或避開他們!唔係一個有效的方法!但可以怎樣做呢?




珍珠宮

積分: 36239

畀面勳章


43#
發表於 12-7-1 03:45 |只看該作者

回覆:地鐵- 港男 VS 內地女 粗口文化交流 (18+)






大宅

積分: 3829


44#
發表於 12-7-1 03:47 |只看該作者

回覆:地鐵- 港男 VS 內地女 粗口文化交流 (18+)

本人對B6人有偏見,所以我立場唔會中立

不過話時話,自從開放自由行之後,我諗啲地鐵/火車職員時不時都要做調解員,多咗嘢做





禁止訪問

積分: 8076


45#
發表於 12-7-1 03:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1382


46#
發表於 12-7-1 03:54 |只看該作者

回覆:地鐵- 港男 VS 內地女 粗口文化交流 (18+)

睇個女仔嘅反應,佢個b6老母應該唔係第一次做潑婦!




男爵府

積分: 6669

好媽媽勳章


47#
發表於 12-7-1 03:55 |只看該作者

地鐵- 港男 VS 內地女 粗口文化交流 (18+)

其實個大陸小朋友應該真係整到個男,唔係都唔會冇啦啦問候佢媽媽,加上佢可能唔鐘意b6,呢個大陸女人真係有問題,係個小朋友面前係咁操,要操就回鄉操啦,香港係我地主場仲咁大聲操,大陸文化就係咁



點評

無望  哈哈  發表於 12-7-1 15:12


大宅

積分: 2344

畀面勳章


48#
發表於 12-7-1 03:57 |只看該作者

引用:本人對B6人有偏見,所以我立場唔會中立++

原帖由 jjnothing 於 12-07-01 發表
本人對B6人有偏見,所以我立場唔會中立

不過話時話,自從開放自由行之後,我諗啲地鐵/火車職員 ...
我都對大6人好有偏見!係佢地真好黑人憎,我都試過2次比佢地一踭批埋黎,見我大住肚都唔會say sorry,相反仲啤住我好似阻住佢咁




大宅

積分: 1620


49#
發表於 12-7-1 06:23 |只看該作者

引用:根本兩個都有問題 +

原帖由 suetwababe 於 12-07-01 發表
根本兩個都有問題





水晶宮

積分: 65998

畀面勳章 BK Milk勳章


50#
發表於 12-7-1 06:38 |只看該作者
知足常樂 自得其樂 苦中作樂


象牙宮

積分: 216490


51#
發表於 12-7-1 06:40 |只看該作者


子爵府

積分: 13088


52#
發表於 12-7-1 08:04 |只看該作者
dogdog918 發表於 12-7-1 03:06
如果係我坐得好地地隔離個家長又縱容個細路騷擾我,我都會好火囉見個男嘅坐到縮係角落頭,個女嘅就 ...

講得啱,睇到個B6婆個囂C樣,就知邊個係撩事鬥非者囉.


男爵府

積分: 9489


53#
發表於 12-7-1 08:12 |只看該作者

引用:正所謂你不犯我,我不犯你! 就係你犯到我我

原帖由 Toyi.C 於 12-07-01 發表
正所謂你不犯我,我不犯你!
就係你犯到我我先回敬你!
好正常!
我認同你




男爵府

積分: 5029


54#
發表於 12-7-1 08:35 |只看該作者
個女人係唔係想霸埋人地個位呀 , 睇佢地有位放袋都要big人 , 抱住小朋友撞到人唔係一次 , 又唔say sorry , 根本想人走 , 佢老公成個龜, , 一定成日比老婆吓,


大宅

積分: 2313


55#
發表於 12-7-1 08:57 |只看該作者

回覆:chowqv 的帖子

聽口音個女人應該是台灣人



切勿讓偏見蒙蔽自己的雙眼


子爵府

積分: 13415


56#
發表於 12-7-1 08:59 |只看該作者

回覆:地鐵- 港男 VS 內地女 粗口文化交流 (18+)

老實講大陸成日都用孩子小做藉口,其實幾細都好,都唔好影響到人,我個仔歳幾我咩住佢坐地鐵,佢腳仔掂到隔離位我都會同人道歉,通常都會笑笑口話冇事唔緊要,或者同bb玩。



點評

無望  認同,如果係自己小朋友整到人,就算幾細個都要同人say sorry先  發表於 12-7-1 15:14


琥珀宮

積分: 156738

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


57#
發表於 12-7-1 09:04 |只看該作者

引用:Quote:kapomama 發表於 12-7-1 01:03 走啦~

原帖由 chowqv 於 12-07-01 發表
佢果女仲糸小孩?都好大個啦。都唔知有無買飛呢。
個女唔駛啦,咁大個都坐唔定,抵比人鬧




琥珀宮

積分: 156738

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


58#
發表於 12-7-1 09:06 |只看該作者

引用:我撐個男 好地地人地又點會咁炆, 我遇自己

原帖由 Toyi.C 於 12-07-01 發表
我撐個男
好地地人地又點會咁炆,
我遇自己都會有哩一日!
agree...好地地我諗過男唔會無啦啦開佢拖,一定整到人n次啦。



點評

chowqv  一開場,港男淨糸問一句,你郁x夠未,x你xx。就開波。  發表於 12-7-1 09:17


琥珀宮

積分: 156738

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


59#
發表於 12-7-1 09:08 |只看該作者

引用:如果係我坐得好地地隔離個家長又縱容個細路

原帖由 dogdog918 於 12-07-01 發表
如果係我坐得好地地隔離個家長又縱容個細路騷擾我,我都會好火囉見個男嘅坐到縮係角落頭,個女嘅就 ...
agree




琥珀宮

積分: 156738

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


60#
發表於 12-7-1 09:10 |只看該作者

引用:Quote:Toyi.C 發表於 12-7-1 03:26 正所謂

原帖由 駿熙媽媽 於 12-07-01 發表
我都見過大陸D小朋友周圍跑整到人
人地發火就話小朋友就是這樣
小朋友就是這樣次次有衰嘢發生都係咁講。佢地咪就係以為小解友有特權,可以放縱囉。




首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo