婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8887


41#
發表於 12-8-20 12:14 |只看該作者

回覆:貓 的帖子

你就你老公,只會比佢食住你上…得寸進尺~~ 你要為你自己著想丫! 你行錯一步就好難返轉頭…而且真系相見好,同住難架! 我同我99住左一個禮拜我已經頂唔順! 當然依家分開住,對大家都好好多! 你老公又系搞笑,照顧老人家不嬲都系由長子負責多,佢系細仔,努力搵錢,比d家用老人家就算啦! 咩都想攬曬上身,請問佢有幾多個博頭丫?依條重擔唔易(咩)架!仲要黎緊有個b要出世呢~~



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/09/13/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF0066/000000/My%20pregnancy/09/13/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-size:9pt;color:#444444 target=_blank href=http://www.pregnology.com>Make a pregnancy ticker</a></div>


大宅

積分: 3693


42#
發表於 12-8-20 12:14 |只看該作者
貓 發表於 12-8-20 12:13
我了解老爺為人,佢好識做、好通氣的。奶奶就成日當個仔係3歲咁來教。
吾係兩個都咁甘都好。


男爵府

積分: 9042


43#
發表於 12-8-20 12:14 |只看該作者
美亞 發表於 12-8-20 12:10
其實同99住都不是問題...問題是只要你同99住而其他兄嫂.女婿會即時化身為檢察官來監督你的言行舉止.到時你 ...

唉.......救命!! 我完全冇諗過呢個問題。好似越來越複雜。
睇錢份上,我要忍忍忍~


男爵府

積分: 8887


44#
發表於 12-8-20 12:18 |只看該作者

回覆:貓 的帖子

如最終被迫同住的話,你將d事情處理得唔好,99胡亂吹水同兄嫂講你對佢點唔好,真系會做千古罪人,所以罪名歸你!你真系要小心小心~~




<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/09/13/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF0066/000000/My%20pregnancy/09/13/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-size:9pt;color:#444444 target=_blank href=http://www.pregnology.com>Make a pregnancy ticker</a></div>


男爵府

積分: 9042


45#
發表於 12-8-20 12:26 |只看該作者
方方媽媽 發表於 12-8-20 12:13
好明你既難處.
不過,始終都係C6父母,你心平氣和同佢分析下啦.
千其咪因為呢D事而同C6鬧交呀.

所以我喺度尋求折衷解決方法。暫時諗到:
1, 短時間內唔換3房單位,繼續住返而家間屋或者搵過間2房來搬,搬主要係因為而家住緊個度空氣唔好。
2, 接奶奶來住可以,但一定要同阿哥阿嫂輪流照顧,每邊住半年咁。可能奶奶感受唔係咁好,但都冇辦法。
3, 2兄第一人接一個來住。主要係擔心奶奶搬走左,剩返老爺一個人,有咩意外都冇人知。

點評

love822rita  good,第2個point好公平^^  發表於 12-8-20 13:58
睇錢份上,我要忍忍忍~


大宅

積分: 1194


46#
發表於 12-8-20 12:27 |只看該作者
一齊住真係會家變㗎!我就只係生完喺99度住…點知兩個月,我已經忍唔到,抱埋個仔番娘家……


男爵府

積分: 9042


47#
發表於 12-8-20 12:29 |只看該作者
babe.mami 發表於 12-8-20 12:18
如最終被迫同住的話,你將d事情處理得唔好,99胡亂吹水同兄嫂講你對佢點唔好,真系會做千古罪人,所以罪名 ...

所以我昨晚已經同老公講左,我冇佢阿嫂咁識諗、冇佢阿嫂咁識做人,而且我有時講野唔經大腦,好容易會有問題。
睇錢份上,我要忍忍忍~


男爵府

積分: 8887


48#
發表於 12-8-20 12:31 |只看該作者

回覆:貓 的帖子

但系你老公比你既答覆系點?



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/09/13/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF0066/000000/My%20pregnancy/09/13/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-size:9pt;color:#444444 target=_blank href=http://www.pregnology.com>Make a pregnancy ticker</a></div>


大宅

積分: 3786


49#
發表於 12-8-20 12:38 |只看該作者
貓 發表於 12-8-20 10:57
我老公話古時候係長子係出去打拼,細仔係留係屋企照顧父母喎。頂~ 而家咩年代呀?! ...

咁, 你反問你老公, 99有無千畝田產, 有無過萬呎嘅四合院俾你老公?
你老公無講錯, 以前真係長子出去打拼, 細仔留係屋企照顧父母, BUT, 只限有錢從商嘅大戶人家, 因為當時做生意嘅大戶人家怕兩個仔都出去打拼, 萬一有起事會一鑊熟, 所以多數出大留細, 等大嘅賺夠錢, 買到田地, 之後再分家, 咁多數細仔會承繼到父母比較大份財產, 作為留係屋企照顧父母嘅補償.
依家雲南都仲有咁嘅規矩, 大仔出去打工, 細仔留係屋, 大仔賺到錢, 會係祖屋附近多建一間, 細仔就承繼父母祖屋

但你嘅CASE啱啱相反, 依家係99唔要住本來間屋, 夾硬走來騷擾你, 所以你可以SAY NO


男爵府

積分: 9042


50#
發表於 12-8-20 12:38 |只看該作者
babe.mami 發表於 12-8-20 12:31
但系你老公比你既答覆系點?

老公認同我講法,佢甚至覺得佢自己家姐都冇佢阿嫂咁識做人。但就冇正面回應同奶奶住的問題。
睇錢份上,我要忍忍忍~


大宅

積分: 3786


51#
發表於 12-8-20 12:51 |只看該作者
仲有, 我都試過99話俾62蝦, 扮可憐來住
當時我緊坐月, 結果, 係99來咗2個月之後, 我同老公上律師樓搞離婚
後來我地復合, 但, 只計花係修補關係到可以同老公心平氣和傾到, 都足足用咗1年半
99只係住咗2個月, 到依家3年, 我地為咗重新開始, 搬咗2次屋, 見咗N次婚姻輔導......

當時99仲有去大伯度住, 不過, 大嫂脾氣唔係人咁品, 佢一感覺唔妥, 直接踢走99, 所以, 你要三思


別墅

積分: 792


52#
發表於 12-8-20 12:55 |只看該作者
向99 Say Noooooooo


公爵府

積分: 28525

畀面勳章


53#
發表於 12-8-20 13:05 |只看該作者

回覆:大鑊!! 老公話想接埋奶奶同我地一齊住!!

好大獲




大宅

積分: 2441


54#
發表於 12-8-20 13:07 |只看該作者
如果你老公接埋你99來住,咁你也接埋你媽咪來住,對大家都公平哋,又或者叫你老公先跟你99住一個禮拜,睇佢頂唔頂得住


男爵府

積分: 5056


55#
發表於 12-8-20 13:11 |只看該作者
A.C.C. 發表於 12-8-20 12:51
仲有, 我都試過99話俾62蝦, 扮可憐來住
當時我緊坐月, 結果, 係99來咗2個月之後, 我同老公上律師樓搞離婚
...
果兩個月發生過咩事咁緊要?


男爵府

積分: 5056


56#
發表於 12-8-20 13:12 |只看該作者
乜一頭家唔係兩公婆兩個人共同擁有架咩?邊有得老公話接就接架。而家男人話哂事大哂咩!


大宅

積分: 4359


57#
發表於 12-8-20 13:27 |只看該作者
回覆 的帖子

不如你當佢係你親媽媽, 而唔係奶奶, 就算唔夾而嘈交, 你們之間有一份親情, 都冇所謂啦。人與人之間唔係只有衝突, 還有愛, 有互相支持。你應該欣賞你老公有承擔, 有責任, 有孝心, 即是有情有義, 而非冷漠自私的人。

點評

美亞  你不如教99當心抱系親生女呀 ? 點話?  發表於 12-8-20 15:04


大宅

積分: 3445


58#
發表於 12-8-20 13:31 |只看該作者

引用:仲有,+我都試過99話俾62蝦,+扮可憐來住當時

原帖由 A.C.C. 於 12-08-20 發表
仲有, 我都試過99話俾62蝦, 扮可憐來住
當時我緊坐月, 結果, 係99來咗2個月之後, 我同老公上律師樓搞離婚
...
嗰兩個月發生左咩事?




男爵府

積分: 9042


59#
發表於 12-8-20 13:38 |只看該作者
A.C.C. 發表於 12-8-20 12:38
咁, 你反問你老公, 99有無千畝田產, 有無過萬呎嘅四合院俾你老公?
你老公無講錯, 以前真係長子出去打拼, ...

就算有錢有屋都唔好恨,我又唔係等錢洗,又唔係冇屋住,又唔係冇飯開,我唔想受左佢恩惠之後要還。而家我起碼冇欠佢任何野的情況下大大聲同我老公討價還價。受左人恩惠就唔可以咁理直氣壯。
睇錢份上,我要忍忍忍~


男爵府

積分: 9042


60#
發表於 12-8-20 13:39 |只看該作者
本帖最後由 貓 於 12-8-20 13:53 編輯
A.C.C. 發表於 12-8-20 12:51
仲有, 我都試過99話俾62蝦, 扮可憐來住
當時我緊坐月, 結果, 係99來咗2個月之後, 我同老公上律師樓搞離婚
...

要打爛塊鏡真係好容易,但要修補返就好難,就算補返都會有裂痕。
睇錢份上,我要忍忍忍~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo