烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 4977


41#
發表於 12-9-3 09:51 |只看該作者
selko809 發表於 12-9-3 09:24
等我都做返幾條次貨拎去賣150得啦
好呀你做點止百五jack !! 600添呀~~~~~ 發達Lu


大宅

積分: 4675


42#
發表於 12-9-3 13:28 |只看該作者
yoby328 發表於 12-9-2 04:17
零晨4時。。極品老翻KITTY出世

要練下d畫功先得了~~~~

你條卷蛋好鬆軟, 可唔可以share個食譜俾我呀, 唔該.


禁止訪問

積分: 133


43#
發表於 12-9-3 14:00 |只看該作者

回覆:超級老翻吉蒂(卷蛋)。嘿嘿

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4977


44#
發表於 12-9-3 14:07 |只看該作者
annie126 發表於 12-9-3 13:28
你條卷蛋好鬆軟, 可唔可以share個食譜俾我呀, 唔該.

好丫無問題~~~~但要等等我
今晚post比你因為食譜抄左o係屋企...


珍珠宮

積分: 44087

春季勳章 冬日勳章 畀面勳章


45#
發表於 12-9-3 14:24 |只看該作者

回覆:超級老翻吉蒂(卷蛋)。嘿嘿






大宅

積分: 4675


46#
發表於 12-9-3 15:29 |只看該作者
yoby328 發表於 12-9-3 14:07
好丫無問題~~~~但要等等我
今晚post比你因為食譜抄左o係屋企...

唔該晒, 好想即刻試下


子爵府

積分: 11945


47#
發表於 12-9-3 15:31 |只看該作者

回覆:超級老翻吉蒂(卷蛋)。嘿嘿

一點咀kitty

咁先似自家制嘛




大宅

積分: 4977


48#
發表於 12-9-3 15:34 |只看該作者
annie126 發表於 12-9-3 15:29
唔該晒, 好想即刻試下

aiya....搞到你冇得即刻開工添~~~

一係今晚睇完先動工,好似我咁....零晨先出世丫~~~嘻嘻嘻嘻


大宅

積分: 4977


49#
發表於 12-9-3 15:36 |只看該作者
pixelskin 發表於 12-9-3 15:31
一點咀kitty

咁先似自家制嘛

o艾~~~~~~~~~~~~~~~~ 果個係一點鼻呀

不嬲 KITTY 都冇咀架。。



子爵府

積分: 11945


50#
發表於 12-9-3 15:43 |只看該作者

引用:Quote:pixelskin+發表於+12-9-3+15:31+一點

原帖由 yoby328 於 12-09-03 發表
o艾~~~~~~~~~~~~~~~~ 果個係一點鼻呀

不嬲 KITTY 都冇咀架。。
Aya…係喎

Kitty鼻鼻係黃色嫁,不過唔緊要啦,如果自家制,我都懶開多隻黃色for鼻鼻




大宅

積分: 4977


51#
發表於 12-9-3 15:54 |只看該作者
pixelskin 發表於 12-9-3 15:43
Aya…係喎,

Kitty鼻鼻係黃色嫁,不過唔緊要啦,如果自家制,我都懶開多隻黃色for鼻鼻

『我都懶開多隻黃色for鼻鼻』---> 完全講出我既心聲呀!!


寶石宮

積分: 434283

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


52#
發表於 12-9-3 15:54 |只看該作者


男爵府

積分: 8663

畀面勳章


53#
發表於 12-9-3 16:09 |只看該作者

回覆:超級老翻吉蒂(卷蛋)。嘿嘿






珍珠宮

積分: 32760

畀面勳章


54#
發表於 12-9-3 17:37 |只看該作者
我鐘意呀


珍珠宮

積分: 31120

開心吸收勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 12-9-3 17:45 |只看該作者
好靚呀~


大宅

積分: 4977


56#
發表於 12-9-3 17:45 |只看該作者

引用:我鐘意呀

原帖由 sinnacat 於 12-09-03 發表
我鐘意呀
你鐘意黑鼻Kitty呀?



點評

sinnacat  無論KITTY變左咩樣,我都咁鐘意佢  發表於 12-9-3 18:18


大宅

積分: 4977


57#
發表於 12-9-3 17:46 |只看該作者

引用:好靚呀~

原帖由 laurenleung 於 12-09-03 發表
好靚呀~
咪氹我啦。。。




子爵府

積分: 12628


58#
發表於 12-9-3 19:00 |只看該作者

回覆:超級老翻吉蒂(卷蛋)。嘿嘿






翡翠宮

積分: 86719


59#
發表於 12-9-3 19:03 |只看該作者

回覆:超級老翻吉蒂(卷蛋)。嘿嘿






大宅

積分: 4977


60#
發表於 12-9-3 22:06 |只看該作者

引用:Quote:yoby328+發表於+12-9-2+04:17+零晨4

原帖由 annie126 於 12-09-03 發表
你條卷蛋好鬆軟, 可唔可以share個食譜俾我呀, 唔該.
低筋粉60g、奶粉3g、泡打粉1.5g、蛋黃30g、沙糖A 38g、沙拉油30g、水45g、雲尼拿油少許、蛋白120g、沙糖B 50g、salt少許

做法:
低粉和泡打粉過篩,
水和沙拉油煮熱(我用熱水溝),
蛋黃和沙糖A攪勻,水和沙拉油分幾次加入充分攪勻,再加入粉類拌勻至沒有粉粒,
用另一盆將蛋白加salt打至起泡將沙糖B分3次加入打至企身,
將1/3蛋白加入面糊拌勻,再把剩餘蛋白加入用切拌方式拌勻,倒入焗盆抹平輕敲消氣泡,180c焗12-15分鐘。
出爐即用另一牛油紙蓋住蛋糕面成個倒轉倒扣,斯掉已反轉之牛油紙,再放回蛋糕體遮蓋,防止乾燥,待涼。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo