自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   3


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


41#
發表於 12-9-5 16:59 |只看該作者
午餐肉即敏感


別墅

積分: 987


42#
發表於 12-9-5 17:02 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

以前唔會,而家飲完魚湯會喉嚨痛!




琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


43#
發表於 12-9-5 17:03 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

味精



My Two Princess


大宅

積分: 1479


44#
發表於 12-9-5 17:07 |只看該作者
回覆 Yaaimh 的帖子

咁奇怪既


伯爵府

積分: 18872

育兒性格勳章


45#
發表於 12-9-5 17:11 |只看該作者
我食即食麵/軟糖會肚屙!




伯爵府

積分: 15111


46#
發表於 12-9-5 17:12 |只看該作者
食鰻魚會作嘔,食有味精野會打C EGG,食戒菜會胃唔舒服.


子爵府

積分: 14632


47#
發表於 12-9-5 17:13 |只看該作者
iczzzz 發表於 12-9-5 15:51
我唔係食嘢有不良反應,都講下.....我入親去super market買嘢,超過10mins買買下就想痾,點解會咁㗎?幾年 ...

我記得
之前有個bk友
入親去super market買嘢就會急屎
要返屋企
痾屎



男爵府

積分: 6470


48#
發表於 12-9-5 17:15 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

我食太多玉子豆腐會頭痛




大宅

積分: 3047


49#
發表於 12-9-5 17:21 |只看該作者
我食完泰式生蝦, 牡丹蝦同埋 wasabi 會變豬咀 + 脷痲痺


子爵府

積分: 13898


50#
發表於 12-9-5 17:21 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

飲奶茶,我飲完會心悸,手震,個胃好唔舒服
食蟹,我會肚痾…
中醫話係胃寒腸濕,佢話調理下就會好好多
結果飲中藥個排就好,唔飲個排就一樣




象牙宮

積分: 216490


51#
發表於 12-9-5 17:24 |只看該作者
奇異果,食親喉嚨吾舒服


珍珠宮

積分: 32775


52#
發表於 12-9-5 17:29 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

飲奶會痾,然後朝朝食完早餐返工就會肚痛,唔理食乜都會痛,但唔駛返工就冇事




男爵府

積分: 6342


53#
發表於 12-9-5 17:31 |只看該作者

引用:Quote:iczzzz+發表於+12-9-5+15:51+我唔係

原帖由 yellowmama 於 12-09-05 發表
我記得
之前有個bk友
入親去super market買嘢就會急屎
咁似我嘅!同道中人呀




侯爵府

積分: 22467

畀面勳章


54#
發表於 12-9-5 17:31 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Ednice+於+12-9-5+15:25+編輯+

原帖由 Ednice 於 12-09-05 發表
本帖最後由 Ednice 於 12-9-5 15:25 編輯

唔係出疹果d。我自己食乾瑤柱或者日本果d燒元貝後會頭暈,但帶 ...
有菊花既野,食左或飲左會頭暈




寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


55#
發表於 12-9-5 17:34 |只看該作者
idonno 發表於 12-9-5 15:32
蝦蟹敏感,蝦會身痕,蟹會嘴腫
生蠔 試過狂食搞到腸胃炎之後,食半隻都胃痛(我好鍾意食架 ...

腸胃好敏感下


翡翠宮

積分: 87388


56#
發表於 12-9-5 17:37 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

我食得多熱氣野會容易牙肉發炎,我有朋友/同事飲菜湯會暈、飲牛奶會肚痾、食醉雞/榴蓮會爆暗瘡,我老公飲咖啡會心跳加速,我細妹食到有骨的野會作嘔~~~




大宅

積分: 4460


57#
發表於 12-9-5 17:39 |只看該作者
以前阿媽有次係惠康買左個d醃好既雞翼, 個晚食完之後個嘴無啦啦腫到變左孖潤嘴嚇死我, 好彩隔左一晚正常返


子爵府

積分: 14632


58#
發表於 12-9-5 17:40 |只看該作者
iczzzz 發表於 12-9-5 17:31
咁似我嘅!同道中人呀

可能
就係閣下
你啦

你有無係BK
呢到講過?

;)


侯爵府

積分: 20356


59#
發表於 12-9-5 17:41 |只看該作者
我以前同事個姪仔,膠筷子+豉油個咀會腫,所以佢媽要帶銀筷子出街食飯
另外我朋友個同事,以前食開吞那魚治+奇異果汁做早餐,停咗一排之後再食,結果要call白車,...........係面紅及心跳加速,差d無命


大宅

積分: 2414


60#
發表於 12-9-5 17:44 |只看該作者
Ednice 發表於 12-9-5 15:24
唔係出疹果d。我自己食乾瑤柱或者日本果d燒元貝後會頭暈,但帶子就ok。食餐肉旦治會嘔,但餐旦面又得。
我 ...
是食物敏感嗎?
我食某些海鮮會屙嘔頭暈

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo