烹飪搵食

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   388


複式洋房

積分: 245


41#
發表於 12-10-31 00:52 |只看該作者

引用:回覆+Baby_Cute+的帖子 果D係白醋。。。其

原帖由 iluvmeeself 於 12-10-31 發表
回覆 Baby_Cute 的帖子
謝謝分享



點評

iluvmeeself  you're very welcome =)  發表於 12-10-31 09:14


子爵府

積分: 10515

醒目開學勳章 畀面勳章


42#
發表於 12-10-31 00:59 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)






男爵府

積分: 6354


43#
發表於 12-10-31 01:50 |只看該作者

回覆 回覆:iluvmeeself的帖子






珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 12-10-31 15:58 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)






愛 我 就 別 傷 害 我


大宅

積分: 4602


45#
發表於 12-10-31 16:17 |只看該作者
iluvmeeself 發表於 12-10-31 00:18
回覆 Baby_Cute 的帖子
唔知点解次次個皮係脆得尼硬,教吓我啦,唔該


子爵府

積分: 11657


46#
發表於 12-11-1 05:31 |只看該作者
本帖最後由 iluvmeeself 於 12-11-1 05:31 編輯

回覆 dbdrdbag 的帖子


不如你講吓你點整啦。。睇吓幫唔幫到你。。。

因為有可能係個皮唔夠乾。。。又可能插得唔夠密。。又可能把刀插得太深。。。


禁止訪問

積分: 9096


47#
發表於 12-11-1 07:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1631


48#
發表於 12-11-1 07:48 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)





我個電話上吾到BK呀?有邊位高人教我點做,謝謝


禁止訪問

積分: 2944


49#
發表於 12-11-1 08:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11657


50#
發表於 12-11-1 10:11 |只看該作者
本帖最後由 iluvmeeself 於 12-11-1 10:18 編輯

回覆 ngsisi 的帖子


唔會再用。。。因為都唔係太貴。

插皮時只可以插 “皮”。。唔可以落到脂肪果層。。

舊五花腩係。。皮>脂肪>肉 咁樣去。。。如果插埋落肉果層更加唔會脆。

吉皮時會聽到卜卜聲。。。即係己經插穿左層表皮~

我用針吉都覺得好難吉。。吉到手指好痛。。唔好話用叉~~


有一次我用針吉吉吓。。手痛。。走去拿把尖刀吉諗住快D。。點知唔WORK。。跣刀!

之後拿去焗。。成舊肉用針吉既部份都爆開好脆+鬆化。。。只係用左尖刀吉果一忽無”爆“到。。。。


大宅

積分: 1635


51#
發表於 12-11-1 13:19 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)





:sleep:


大宅

積分: 4602


52#
發表於 12-11-1 15:02 |只看該作者
iluvmeeself 發表於 12-11-1 05:31
回覆 dbdrdbag 的帖子

我次次都賣急凍,今次試賣新鮮点知又係咁,先出水後浸冰水抹乾,再搽酒鹽五香粉醃過夜,皮向上放雪一晚,到焗時攤咗一個鈡,再拮孔好蜜然後再放上厚鹽,焗50 分钟,抹走鹽再焗10分钟0k,点知又脆又硬.麻煩係thank you.我亦試過唔拮孔效果一樣


男爵府

積分: 5824


53#
發表於 12-11-1 22:22 |只看該作者
回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)

好靚..


大宅

積分: 4602


54#
發表於 12-11-2 18:33 |只看該作者
iluvmeeself 發表於 12-11-1 05:31
回覆 dbdrdbag 的帖子
我次次都賣急凍,今次試賣新鮮点知又係咁,先出水後浸冰水抹乾,再搽酒鹽五香粉醃過夜,皮向上放雪一晚,到焗時攤咗一個鈡,再拮孔好蜜然後再放上厚鹽,焗50 分钟,抹走鹽再焗10分钟0k,点知又脆又硬.麻煩係thank you.我亦試過唔拮孔效果一樣

點評

iluvmeeself  蜜係好。。但MAKE SURE唔好吉得太深(過左表皮果層,落到肥膏層)  發表於 12-11-6 13:13


大宅

積分: 4602


55#
發表於 12-11-4 18:10 |只看該作者
iluvmeeself 發表於 12-11-1 05:31
回覆 dbdrdbag 的帖子
我次次都賣急凍,今次試賣新鮮点知又係咁,先出水後浸冰水抹乾,再搽酒鹽五香粉醃過夜,皮向上放雪一晚,到焗時攤咗一個鈡,再拮孔好蜜然後再放上厚鹽,焗50 分钟,抹走鹽再焗10分钟0k,点知又脆又硬.麻煩係thank you.我亦試過唔拮孔效果一樣


大宅

積分: 4602


56#
發表於 12-11-4 18:10 |只看該作者
回覆 iluvmeeself 的帖子

我次次都賣急凍,今次試賣新鮮点知又係咁,先出水後浸冰水抹乾,再搽酒鹽五香粉醃過夜,皮向上放雪一晚,到焗時攤咗一個鈡,再拮孔好蜜然後再放上厚鹽,焗50 分钟,抹走鹽再焗10分钟0k,点知又脆又硬.麻煩係thank you.我亦試過唔拮孔效果一樣


大宅

積分: 2032


57#
發表於 12-11-4 20:50 |只看該作者
好味、簡單、易學。讚

點評

iluvmeeself    發表於 12-11-6 13:13


大宅

積分: 1960


58#
發表於 12-11-4 21:04 |只看該作者


複式洋房

積分: 380


59#
發表於 12-11-4 21:08 |只看該作者

回覆:iluvmeeself 的帖子

Thanks




寶石宮

積分: 281776


60#
發表於 12-11-4 21:31 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)




首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo