烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   18


大宅

積分: 4414


41#
發表於 12-10-30 14:28 |只看該作者
我都想試下整俾仔仔飲...但我屋企得電磁爐,咁可以點做?


大宅

積分: 2015


42#
發表於 12-10-30 17:24 |只看該作者

回覆:今日燉左瘦肉汁(好成功)

阿囡隔曰一碗
7月到上星期五只睇左一次醫生
比起以前個個月幫襯醫生明顯壯左
又增磅多左
阿囡好鍾意飲,成日話太少,成$40先有一碗仔,
成效好 只好忍痛隔日燉
我只落果皮絲及少少薑絲



[/url]


大宅

積分: 4766


43#
發表於 12-10-30 20:14 |只看該作者

回覆:petitega 的帖子

我女唔中意飲呀,我攞來撈飯比她食




大宅

積分: 4766


44#
發表於 12-10-30 20:16 |只看該作者

回覆:angelymama 的帖子

我係燉好左先加鹽落下,





大宅

積分: 4766


45#
發表於 12-10-30 20:18 |只看該作者

回覆:momotang 的帖子






大宅

積分: 4766


46#
發表於 12-10-30 20:20 |只看該作者

回覆:SAMMUMMY 的帖子

你都可以燉下雞汁比女女呀,我女唔like豬汁like雞汁




大宅

積分: 4766


47#
發表於 12-10-30 20:23 |只看該作者

回覆:Sze_hang828 的帖子

如果唔夠水就要加水呀,我就用中火,我怕太小火無汁出




瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


48#
發表於 12-10-30 20:59 |只看該作者

回覆:今日燉左瘦肉汁(好成功)





好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo