夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 3672

認識瑞士牛牛第一回


41#
發表於 12-12-30 12:42 |只看該作者

回覆:私己$

拍拖時,一齊儲錢買樓同結婚,大家死慳死抵,好努力咁一蚊一蚊儲落聯名戶口,為咗達標所有儲蓄透明度好高。
結婚初期,目標已達成(買樓同結婚),老公已經唔再理我入幾多錢入去,但佢就個個月都繼續入錢落去,好好彩儲下儲下我地又夠錢買咗個車位,所以佢知我婚後都有keep住放錢落去,對我超級信用,根本唔會理我收埋幾多私己。
而家,佢直頭係個個開張票比我,問都無問過我自己有冇入錢落去,所以唔好話我啲私己,就連共產戶口有幾多佢都唔知,總之,有間屋仔,有個車位仔,養到架車仔,仲有個老婆仔佢就滿足,無必要計住我。




複式洋房

積分: 336


42#
發表於 12-12-30 12:57 |只看該作者

回覆:私己$

我老公知我有私己。但唔知我有幾多。




子爵府

積分: 12104


43#
發表於 12-12-30 16:34 |只看該作者
我老公無錢既,乜都俾晒我,好多時候系佢返工無錢問我拎一百幾十,夠用就算。咁有時我銀包無錢,我就俾張ATM卡佢自己去拎。反正我地啲錢撈埋晒,佢啲錢又俾晒我,佢要一萬幾千咁拎,我都唔會出聲。


子爵府

積分: 11945


44#
發表於 12-12-30 17:14 |只看該作者

回覆:私己$

男友唔知我有幾錢,我話我仲有錢係銀行,佢都會照比錢我,只驚我唔夠錢洗,但唔會理我係咪多錢





琥珀宮

積分: 169629


45#
發表於 12-12-30 17:19 |只看該作者

回覆:shala 的帖子

大部分家庭資產係我到,老公每儲到一大筆就會叫佢俾咗我,因為我負責投資!耐唔耐俾d月結單c6睇會嚇佢一驚,話我儲到咁多!




禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


46#
發表於 12-12-30 17:35 |只看該作者

回覆:私己$

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6591


47#
發表於 12-12-31 00:17 |只看該作者

回覆:celinema 的帖子

好幸福呀


大宅

積分: 1655


48#
發表於 12-12-31 22:50 |只看該作者

回覆:私己$

由於我對錢的概念好差,所以我冇理自己個戶口D錢,因個個月清,不過老C6就會幫我睇住,如果冇錢佢會過數比我另外C6會存錢落另一個戶口(我個名),佢仲會定期話我知有幾多錢不過我次次都冇心聽,跟本吾知有冇錢


瑪瑙宮

積分: 139573


49#
發表於 12-12-31 22:57 |只看該作者
1. 係
2. 唔知
3. 我都唔知佢有無錢剩定大把錢剩
4. 2013 大計係儲多 d 錢.


公爵府

積分: 28804

畀面勳章 陪月勳章


50#
發表於 13-1-1 15:28 |只看該作者

引用:我老公D錢任我keep+,佢吾care+自己D錢去左

原帖由 lovemenot 於 12-12-29 發表
我老公D錢任我keep ,佢吾care 自己D錢去左邊,只係每日返工有錢駛就算
Me2


珍珠宮

積分: 31962


51#
發表於 13-1-1 15:49 |只看該作者

回覆:私己$

太太們真係有儲私己的必要,我起步中, 2013 加油


禁止訪問

積分: 30006


52#
發表於 13-1-1 17:05 |只看該作者

回覆:私己$

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12943


53#
發表於 13-1-2 13:55 |只看該作者
shala 發表於 12-12-29 22:32
我係今年先做FTM,C6做會計(一人公司)
所以佢知我搵幾多,但實際有幾多私己就唔知,但昨晚佢話以為封信係佢所以拆咗,我話算啦,但當我睇番原來佢拆咗我封bank statement,我即時覺得唔係咁開心,因為完全冇哂私隱,佢已經兩個月未比家用我,佢叫我出住先,而家重知道我有幾多$咁日後會否更加.....,大家教我點做?
話屋企人有事要幫忙所以借咗俾人,得唔得呢?一係話買哂股票然後輸哂。一係話做哂最長期定期,唔郁得。

不過拆過後我驚佢食髓知味,下次又嚟,咁就永遠無私隱


伯爵府

積分: 17168


54#
發表於 13-1-3 09:37 |只看該作者

引用:Quote:shala+發表於+12-12-29+22:32+我係今

本帖最後由 shala 於 13-8-19 10:31 編輯
del




子爵府

積分: 12943


55#
發表於 13-1-3 09:39 |只看該作者
shala 發表於 13-1-3 09:37
可否要求銀行唔要statement ?

yes! 電子月結單!


洋房

積分: 69


56#
發表於 13-1-3 11:10 |只看該作者

回覆:李豆豆 的帖子




洋房

積分: 69


57#
發表於 13-1-3 11:11 |只看該作者

引用:我地財政獨立,我份糧有多餘錢我會儲起,我

原帖由 miffy 於 13-01-01 發表
我地財政獨立,我份糧有多餘錢我會儲起,我c6唔知有幾多實數



洋房

積分: 69


58#
發表於 13-1-3 11:11 |只看該作者

引用:太太們真係有儲私己的必要,我起步中,+201

原帖由 魚仔餅 於 13-01-01 發表
太太們真係有儲私己的必要,我起步中, 2013 加油



禁止訪問

積分: 13848


59#
發表於 13-1-3 11:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 155660

畀面勳章


60#
發表於 13-1-3 11:28 |只看該作者
佢嘅即係我嘅, 我嘅即係我嘅

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo