在職全職

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 9845


41#
發表於 13-4-1 21:23 |只看該作者
本帖最後由 ms.aeroplane 於 13-4-1 21:25 編輯

好多人都會想試,我就做過ftm 2年,其實係抄左工人,唔想再請,覺得佢地信唔過,依家阿女小二,跟學業嘅野都好燥,成日鬧,再加上經濟壓力,,因為一直無人幫手湊,99住算近,但佢有返工,不過佢講明唔會幫我湊,但係佢又同我老公講叫我要出返來做野,我阿媽退左休,但住得遠,幫唔到我湊!展轉間終於比我揾到間補習中心,可以接放學,學校假可以托管,而最重要係阿女肯返補習!又同時有個朋友間公司請人,佢肯請我,又張就我d工作時間!又比我由文職轉做設計...係一個好大改變!今日就順勢而行,唔諗咁多lu...!

ftm又好,在職又好,真要做過至知!如果係許可,不防一試,唔得再出來工作啦!不過揾工唔易,最好預定自己湊唔掂時,會唔會有人back up到你,幫你湊,返出來再做野都好安排d!

我都好唔捨得唔自己湊,但有時跟功課,考試d野,真係好傷感情,而家個方案係可以解決到幾個問題,其實對整個家算係好事...!


男爵府

積分: 7746


42#
發表於 13-4-10 00:53 |只看該作者

引用:我小B現時16個月大~之前一直都係奶奶同媽媽

原帖由 terry08261998 於 13-03-04 發表
我小B現時16個月大~之前一直都係奶奶同媽媽來我家照顧小B,到我放工回來我就接手啦~小B日漸長大我就覺得兩老 ...
其實我同你情況一樣!!擔心小左份人工!又擔心日日對住bb會好悶!!但我相信我可以以後睇到佢全部既第一次,係值得呀!加油!!

好悶呀...


珊瑚宮

積分: 105672

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


43#
發表於 13-4-10 14:45 |只看該作者
回覆 kandyb 的帖子


別墅

積分: 811


44#
發表於 13-4-10 18:30 |只看該作者
樓主 我同你差唔多
上年10月resign 左諗住 過完年搵工
不過有左 唔做得野 之前份工 有 14k ge
雖然自己有d 後備錢 不過 個個月都洗 真係好金
生完之後 都要自己湊返 搬返去99 住 原因 99
仲做緊野 無理由 叫佢辭份工ge ma
噤不如 我自己湊 我都好驚自己攪唔掂
我諗住 報多d 幼兒 護理 course 做多d 準備
又諗下bb 出左世 可以睇住佢成長 都值得ge


複式洋房

積分: 415


45#
發表於 13-4-11 04:20 |只看該作者
回覆 ms.aeroplane 的帖子

升到上小學既話我會選擇搵野做,因為我知道我教唔惦,跟功課等問題我都會打算搵好D既補習,一來會傷感情,二來我怕我會教錯小朋友......... 不過,現在試左兩星期多D,我覺得小汝錫我多左,無再打我啦(之前成日一有唔高興就走來打我).....


複式洋房

積分: 415


46#
發表於 13-4-11 04:26 |只看該作者
回覆 cathyaki 的帖子

過左個幾星期,你覺得點呀?

我老公係我轉FULL TIME既第一日已經飛左去US , 直至現在都未番 , 我真係多謝佢 , 如果唔係我都唔知我原來係可以做得到, 一早起身照顧小朋友 / 做家務 / 煮飯斜小朋友食 / 番PG / 同其他BB去街街 , 直至晚上小朋友訓左 我就洗白白/ 做MARKS / 開機覆公司mail . 追劇 ...... 原來我都ok既 ( 暫時 ) , 可能老公唔係到,我只係照顧bb會專心d , 無人左頭左勢 hahaha


複式洋房

積分: 415


47#
發表於 13-4-11 04:28 |只看該作者
回覆 ffpooh 的帖子

要湊兩個....真係好吃力 !!

要加倍既時間同心機, 加油 !!


別墅

積分: 527


48#
發表於 13-4-11 04:39 |只看該作者

回覆:terry08261998 的帖子

Agree!我老公都幾麻煩




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo