自由講場

跳至

首頁
12345...11

尾頁
   68


男爵府

積分: 9482


41#
發表於 13-7-15 16:16 |只看該作者
回覆 月餅 的帖子

好靚


伯爵府

積分: 15077


42#
發表於 13-7-15 16:19 |只看該作者
回覆 Lam13 的帖子


我天生比較敏感容易feel 到..... 屋企人/朋友睇樓好鍾意叫埋我去"feel" 下 mouth:,


但幾年前跟團住過新星, N 年前住過河口湖附近酒店~ touch wood ~無野! 仲瞓得幾好喎~



子爵府

積分: 12453

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 13-7-15 16:20 |只看該作者
大概10年前, 同父母跟團去東京, 住過富士山酒店(唔記得個名), 間房好大, 一入去左邊有3張雙人床, 右邊係廁所~再行入少少有個日本舊式既小型客廳 (好似小丸子裡面坐TAR TAR ME 果種)~~

我地訂左個刺身船, 我地就係個小型客廳度開餐啦~~當我同爸爸一齊影相果陣, 爸爸突然望住左我一陣…(最後知道阿爸其實係望住)

食完刺身船, SETTLE DOWN D 野就落去樓下食晚飯~~食完晚餐, 諗住上番房果陣先發現爸爸唔見左~~我同媽都好疑惑, 阿爸去左邊?!?

我同媽就上番房睇, 一開鉝門就見到爸同領隊傾緊野~~

阿爸見到我地, 淨係講左句, “我地要換房!”~

續....


珍珠宮

積分: 40292


44#
發表於 13-7-15 16:22 |只看該作者

回覆:xodebby 的帖子

留毛



寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


45#
發表於 13-7-15 16:23 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

n年前都住過富士山既酒店,但唔覺有咩問題。


伯爵府

積分: 18306


46#
發表於 13-7-15 16:28 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

之前跟團住過富士山附近酒店,酒店正門對出有個魚池,養左好多錦鯉,房間係訓tatami,全晚都冇事




大宅

積分: 1611


47#
發表於 13-7-15 16:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Carolwing+於+13-07-15+發表

原帖由 Lam13 於 13-07-15 發表
隔離間酒店叫咩名?有冇人住過?安全嗎?
sorry, 我唔知中文名係乜,比住hp 你先
http://www.highlandresort.co.jp/

我住過。Ok ga.
最喜歡佢的free pass, 小朋友任玩,早入場優惠。
因依家暑假,排隊排到死。多一日玩,好好多


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


48#
發表於 13-7-15 16:32 |只看該作者

引用:大概10年前,+同父母跟團去東京,+住過富士山

原帖由 xodebby 於 13-07-15 發表
大概10年前, 同父母跟團去東京, 住過富士山酒店(唔記得個名), 間房好大, 一入去左邊有3張雙人床, 右邊係廁 ...


緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


男爵府

積分: 9887

好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋


49#
發表於 13-7-15 16:34 |只看該作者
xodebby 發表於 13-7-15 16:20
大概10年前, 同父母跟團去東京, 住過富士山酒店(唔記得個名), 間房好大, 一入去左邊有3張雙人床, 右邊係廁 ...


大宅

積分: 1029


50#
發表於 13-7-15 16:39 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?




大宅

積分: 1503


51#
發表於 13-7-15 16:54 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

十幾年前同老公去過,住湖邊的酒店,夜晚佢沖緊涼,突然冇熱水,成身泡,要煲水俾佢淋頭同面,半小時後先有番熱水,凍餐死,唔知關唔關事。


男爵府

積分: 6628


52#
發表於 13-7-15 16:54 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

我十年前跟團住過間(忘記名),住後導遊勁講酒店鬼古!但我住時因風景太美,都無乜lee d感覺!我仲夠膽自己一個浸溫泉,一個人企喺走廊等我老公(我仲記得d燈係綠色),我之後諗返都覺恐怖!比我而家都唔敢再住!


伯爵府

積分: 19996


53#
發表於 13-7-15 16:55 |只看該作者

引用:大概10年前,+同父母跟團去東京,+住過富士山

原帖由 xodebby 於 13-07-15 發表
大概10年前, 同父母跟團去東京, 住過富士山酒店(唔記得個名), 間房好大, 一入去左邊有3張雙人床, 右邊係廁 ...
Wait




子爵府

積分: 12453

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


54#
發表於 13-7-15 16:55 |只看該作者
本帖最後由 xodebby 於 13-7-15 16:56 編輯

我同阿媽果陣唔敢出聲, 只跟住阿爸去番間房攞行李, 一開門就見到我係富士急遊樂場換番黎隻母明公仔坐左係中間張床果度~~~我覺得好奇怪(同不安), 但都唔理得咁多, 快快手手咁拎番晒D 行李出黎, 順手關門~~

之後, 領隊帶左我地去佢住果間房休息~~好彩成晚都無發生任何事, 但始終瞓得唔太安樂~~~

第二朝, 離開左富士山, 爸爸先講番果陣係小型客廳見到D 乜野…..

我爸爸係一時時睇到, 又會FEEL 到個地方有冇~~

爸爸話當我地影相果陣, 佢見到近窗邊突然有個著紅色和服, 黑色勁長頭髮既望住我地食魚生~~~阿爸怒啤左佢一陣, 佢就消失了~~

所以阿爸晚飯後, 急急腳去搵領隊傾換房~~~之後既旅程都無發生任何02事情~~

之後, 有幾件事我自己諗唔明:

1) 我唔SURE, 究竟食飯前我有冇拎隻公仔出黎放係床度, 而最後開門公仔坐係床上面
2) 第二日, 團友問我地去左邊度瞓, 因為佢地話夜晚見到我地間房門開左 (但明明關左門先走)
3) 番到香港晒相, 發現係小型客廳影果幾張相, 都係有一層白煙係我地後面…之後阿爸燒左果幾張相~~ (而家諗起都毛管恫)~~

點評

大少拉    發表於 13-8-5 00:07
ciko_yi    發表於 13-7-17 15:41
goodday228  嘩, 好驚呀 ... 頭都痕   發表於 13-7-16 11:21
天地乖離    發表於 13-7-16 09:23
yuexu    發表於 13-7-15 16:59


伯爵府

積分: 19996


55#
發表於 13-7-15 16:56 |只看該作者

引用:我同阿媽果陣唔敢出聲,+只跟住阿爸去番間房

原帖由 xodebby 於 13-07-15 發表
本帖最後由 xodebby 於 13-7-15 16:56 編輯

我同阿媽果陣唔敢出聲, 只跟住阿爸去番間房攞行李, 一開門就 ...





伯爵府

積分: 17723


56#
發表於 13-7-15 16:59 |只看該作者
住過河口湖附兩次近, ok無問題!
Praise the Lord!  


侯爵府

積分: 24922

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


57#
發表於 13-7-15 17:08 |只看該作者


子爵府

積分: 12054


58#
發表於 13-7-15 17:09 |只看該作者


子爵府

積分: 12950


59#
發表於 13-7-15 17:09 |只看該作者
我住過富之湖, 無野搞我, 一開window 已經見到富士山, 靚到呢...


珍珠宮

積分: 36973

BK Milk勳章 畀面勳章


60#
發表於 13-7-15 17:20 |只看該作者

引用:+本帖最後由+xodebby+於+13-7-15+16:56+編

原帖由 xodebby 於 13-07-15 發表
本帖最後由 xodebby 於 13-7-15 16:56 編輯

我同阿媽果陣唔敢出聲, 只跟住阿爸去番間房攞行李, 一開門就 ...





首頁
12345...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo