媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6101#
發表於 04-5-3 16:06 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

咁我就唔客氣多謝你先.

聽你咁講我都想買尿褲比昕昕試吓,咁我應該買乜碼呀?咁又有冇分男女架?



伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6102#
發表於 04-5-3 16:09 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

hehehe係100大蚊都唔洗呀,$69.00咋,係唔係超平呢?(仲係好靚tim架)

wing媽 寫道:
我估100大蚊 :-P [quote]
雲兒白 寫道:
我LUNCH同佢去買衫衫呀MA, 我話唔買唔買都買咗一件粉紅色外套仔, 一條牛仔褲仔同一頂粉紅色帽仔.
你哋估吓幾$$$$$亞 ?


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6103#
發表於 04-5-3 16:10 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

我終於上到黎啦, 再上唔到我就自殺架啦.


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6104#
發表於 04-5-3 16:13 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

波子ma,
麻煩哂你呀.
波子媽 寫道:
888,
剛才lunch time 我出左去"加連威佬道" & "海防道" 卓悅睇, 但兩間都揾唔到irene 果隻"吸管公仔杯"呀, 我會隔日去睇下有冇番貨, 見到有就幫你買啦.


子爵府

積分: 10010


6105#
發表於 04-5-3 16:14 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

大卡車,

都ok 啦, 工人話佢係自動上床訓, 起碼無流住眼淚上床嘛!
希望聽日都係咁啦!
[quote]
wing媽 寫道:
kitty
咁結果如何 :-P [quote]
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6106#
發表於 04-5-3 16:15 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

888,
咁快搞掂啦!
卓卓好靚仔同睇落好大個仔囉.細路仔真係日日都唔同架!


子爵府

積分: 10010


6107#
發表於 04-5-3 16:18 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

wing 媽,

都叫ok 啦, 起碼佢肯自動上床訓, 唔係流住眼淚訓嘛!
希望佢聽日都係咁就好啦!
[quote]
wing媽 寫道:
kitty
咁結果如何 :-P [quote]
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 10010


6108#
發表於 04-5-3 16:20 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

888,

嘩, 又換相 呢幅似番男仔多d 喎, 不過都係好bb, 好cute 呀!

唔使自殺, 只不過解唔到毒暏!
mcyw888 寫道:
我終於上到黎啦, 再上唔到我就自殺架啦.
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


6109#
發表於 04-5-3 16:25 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

雲兒白:
卓悅隻"GOD N"牌尿褲, 而家得M SIZE 咋, 不過, 你諗下, 臭B 佢用XL 碼片, 佢用M SIZE o既GOD N 尿褲都OK, 大頭仔著L 碼片, 佢又OK, 咁我都唔知晧昕是否OK 啦 (係咪好緣呀?)

888, 見到你真好, 好掛住你呀!!


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6110#
發表於 04-5-3 16:26 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

講起換相我就傷心啦, 今早上完黎想換過張靚靚大頭照, 點知就係中毒時間, 攪到我overwrite左呢張resize既photo, 而家都唔知哂唔哂到添呀, 我好鍾意呢張相架, 如果哂唔番就 :-( :-( :-(
[quote]
kittybuzz 寫道:
888,

嘩, 又換相 呢幅似番男仔多d 喎, 不過都係好bb, 好cute 呀!

唔使自殺, 只不過解唔到毒暏!
[quote]


子爵府

積分: 10010


6111#
發表於 04-5-3 16:32 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

888,

oh no...... :-(
[quote]
mcyw888 寫道:
講起換相我就傷心啦, 今早上完黎想換過張靚靚大頭照, 點知就係中毒時間, 攪到我overwrite左呢張resize既photo, 而家都唔知哂唔哂到添呀, 我好鍾意呢張相架, 如果哂唔番就 :-( :-( :-(
[
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


6112#
發表於 04-5-3 16:38 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

各位, 我地幾時又再食飯呀, 自從上星期同你地食完buffet 後, 真係好鬼水掛住你地o既姐.

kitty:
你d 咳到底清晒未呀? 可憐的kitty!!!


子爵府

積分: 10010


6113#
發表於 04-5-3 16:39 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

888, IRENE, 波子媽,

我阿b 上playgroup 又剛剛同你地相反喎, 開頭不知幾投入, 到幾個月後, 就唔肯入房呀!
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 6725


6114#
發表於 04-5-3 16:56 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

係呀,我都係咁話
波子媽 寫道:
各位, 我地幾時又再食飯呀, 自從上星期同你地食完buffet 後, 真係好鬼水掛住你地o既姐.

kitty:
你d 咳到底清晒未呀? 可憐的kitty!!!


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6115#
發表於 04-5-3 17:01 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

我都好掛住你地呀, 好似一日不見如隔三秋咁, 啱啱見完冇耐咋, 又好想見啦.
kitty,
你好番哂未呀, 如果你未淸又有好多嘢唔食得架啦.

波子媽 寫道:
各位, 我地幾時又再食飯呀, 自從上星期同你地食完buffet 後, 真係好鬼水掛住你地o既姐.

kitty:
你d 咳到底清晒未呀? 可憐的kitty!!!


子爵府

積分: 10010


6116#
發表於 04-5-3 17:01 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

我都係勁掛住你地呀, 仲唔知點解成鬼日都諗番起個日講d 衰野喎, (而家都一面打一面偷笑!) :lol:

唉, 本來都好得7788, 點知1 號 同阿b 去食左次mac 仔, 之後又起番小小咳, 激水! :-x
各位, 我地幾時又再食飯呀, 自從上星期同你地食完buffet 後, 真係好鬼水掛住你地o既姐.

kitty:
你d 咳到底清晒未呀? 可憐的kitty!!!
[/quote]
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


6117#
發表於 04-5-3 17:07 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

水囉, 水囉, 我地大家都係咁勁掛住大家, 咁不如快d 再黎過啦, 大卡車, 你揀日子吧啦.


男爵府

積分: 6725


6118#
發表於 04-5-3 17:07 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

我諗起888個fb同kitty我又笑 :-P :-P


子爵府

積分: 10010


6119#
發表於 04-5-3 17:10 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

大卡車呀,

笑阿888 (oh, 應該係佢個負離子fd) 就話暏, 又關我事 ?
wing媽 寫道:
我諗起888個fb同kitty我又笑 :-P :-P
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 5329


6120#
發表於 04-5-3 17:11 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

都真係好平喎!! 係邊度架 ??

雲兒白 寫道:
hehehe係100大蚊都唔洗呀,$69.00咋,係唔係超平呢?(仲係好靚tim架)

[quote]
wing媽 寫道:
我估100大蚊 :-P [quote]
雲兒白 寫道:
我LUNCH同佢去買衫衫呀MA, 我話唔買唔買都買咗一件粉紅色外套仔, 一條牛仔褲仔同一頂粉紅色帽仔.
你哋估吓幾$$$$$亞 ?
[/quote]
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo