媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10010


6161#
發表於 04-5-4 09:54 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

good morning!
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


6162#
發表於 04-5-4 09:54 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

都有影到大頭仔個醒目樣呀!

hehe, 我大仔勁鐘意卓卓呀!重話好想同佢影多d相添呀!佢果晚一返到屋企就即刻開腦睇d相啦!


波子媽 寫道:
我睇左d 相啦, d 相影得卓卓好靚仔喎! 同埋比真b大個好多呀!


子爵府

積分: 10010


6163#
發表於 04-5-4 10:02 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

888,

話樣野比你知, 琴晚同d fd 講, 話我近排識左班新朋友, 其中一個又高過我, 又瘦過我, 又靚過我, 但佢而家班fd 話佢唔掂, 咁o既樣都出得街, 於是我d fd叫你唔好同佢地玩, 下次我地去街叫埋你喎!

佢地有d 都生完2個架喇, 好唔好暏 ??
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


6164#
發表於 04-5-4 10:07 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

yee.....我唔制呀!妳咁偏心, 剩係帶888一個去. 咁我呢?我又要去. (要學埋臭b瞓地至得)

kittybuzz 寫道:
888,

話樣野比你知, 琴晚同d fd 講, 話我近排識左班新朋友, 其中一個又高過我, 又瘦過我, 又靚過我, 但佢而家班fd 話佢唔掂, 咁o既樣都出得街, 於是我d fd叫你唔好同佢地玩, 下次我地去街叫埋你喎!

佢地有d 都生完2個架喇, 好唔好暏 ??


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6165#
發表於 04-5-4 10:07 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

kitty,
係咪真架, 今日咁多開心嘢既, 好呀, 但我驚你d fd見完我都叫我下次唔好出黎喎.
kittybuzz 寫道:
888,

話樣野比你知, 琴晚同d fd 講, 話我近排識左班新朋友, 其中一個又高過我, 又瘦過我, 又靚過我, 但佢而家班fd 話佢唔掂, 咁o既樣都出得街, 於是我d fd叫你唔好同佢地玩, 下次我地去街叫埋你喎!

佢地有d 都生完2個架喇, 好唔好暏 ??


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


6166#
發表於 04-5-4 10:08 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

kittty:
我都唔制呀..........你偏心, 我嬲你o架!


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6167#
發表於 04-5-4 10:10 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

irenenghm,
你老公影相好靚呀, 比我個d仲好好多呀, 我唔駛驚啦, 你代我同佢講聲多謝啦. :-P :-P


子爵府

積分: 10010


6168#
發表於 04-5-4 10:11 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

888,

唔係掛, 我驚d fd 見完你"foul" 左我出黎至真喎 :lol: :lol:

不過我地多數浦hk side, ok嗎 ???

[quote]
mcyw888 寫道:
kitty,
係咪真架, 今日咁好開心嘢既, 好呀, 但我驚你d fd見完我都叫我下次唔好出黎喎.
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 10010


6169#
發表於 04-5-4 10:13 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

888, irene,

老實講, 我都覺得係! :-P

p.s. 我覺得第23 張好鬼cute 呀!但點解波子媽 影得咁小o既?

irenenghm,
你老公影相好靚呀, 比我個d仲好好多呀, 我唔駛驚啦, 你代我同佢講聲多謝啦.



多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


6170#
發表於 04-5-4 10:20 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

hehe, 唔好客氣啦!無D靚仔做MODEL, 又點會有靚相呢!所以佢應該多謝卓卓同大頭仔就真.


mcyw888 寫道:
irenenghm,
你老公影相好靚呀, 比我個d仲好好多呀, 我唔駛驚啦, 你代我同佢講聲多謝啦. :-P :-P


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


6171#
發表於 04-5-4 10:24 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

唔好讚佢啦!會變壞嫁. 但邊張係第23張呀?

kittybuzz 寫道:
888, irene,

老實講, 我都覺得係! :-P

p.s. 我覺得第23 張好鬼cute 呀!但點解波子媽 影得咁小o既?


子爵府

積分: 10010


6172#
發表於 04-5-4 10:31 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

ok, ok...各位請熄怒.........

等我攪個港九區 c9 大"luen" 盟先! 不過佢地d 小朋友都讀緊小學, 所以我地通常都係shop 下 平,食下野, 講公司d變態野咁, 但都會講屋企野o既!

波子媽 寫道:
kittty:
我都唔制呀..........你偏心, 我嬲你o架!
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6173#
發表於 04-5-4 10:38 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

嘩, 今日我生日呀, 個個都"tum"得我咁開心既, 我都好想你大仔同我地影多d相呀, 佢影得好靚呀.:-P :-P
[quote]
irenenghm 寫道:

hehe, 我大仔勁鐘意卓卓呀!重話好想同佢影多d相添呀!佢果晚一返到屋企就即刻開腦睇d相啦!

[quote]


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6174#
發表於 04-5-4 10:40 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

kitty,
當然ok啦, 我好少浦hk side架, 我驚我大鄉李出城就真.
[quote]
kittybuzz 寫道:
888,

唔係掛, 我驚d fd 見完你"foul" 左我出黎至真喎 :lol: :lol:

不過我地多數浦hk side, ok嗎 ???

[quote]


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


6175#
發表於 04-5-4 10:47 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

妳講真定假嫁. 係真就要慶祝下啦!

如果妳地肯, 佢真係想嫁. 因為佢個仔唔鐘意比佢影, 所以佢成日都向度閙鬼嫁. 如果妳地肯影. 佢實話好嫁.

mcyw888 寫道:
嘩, 今日我生日呀, 個個都"tum"得我咁開心既, 我都好想你大仔同我地影多d相呀, 佢影得好靚呀.:-P :-P
[quote]
irenenghm 寫道:

hehe, 我大仔勁鐘意卓卓呀!重話好想同佢影多d相添呀!佢果晚一返到屋企就即刻開腦睇d相啦!

[quote]


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6176#
發表於 04-5-4 11:06 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

irenenghm ,
好呀, 約啦約出黎影相啦, 最好約去SWIMMING添呀.
[quote]
irenenghm 寫道:
妳講真定假嫁. 係真就要慶祝下啦!

如果妳地肯, 佢真係想嫁. 因為佢個仔唔鐘意比佢影, 所以佢成日都向度閙鬼嫁. 如果妳地肯影. 佢實話好嫁.

[quote]


公爵府

積分: 28881


6177#
發表於 04-5-4 11:15 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

早晨各位mama

irenenghm

我己經睇咗啲相,仲响photostation開咗file post 咗lolo啲相上去,但係真係唔識post 相上bk


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


6178#
發表於 04-5-4 11:15 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

咁即係咪去沙灘又SWIM又影呀?係都唔錯喎. 咁約邊日都去邊度好呢?

喂!大家有咩提議呢?

mcyw888 寫道:
irenenghm ,
好呀, 約啦約出黎影相啦, 最好約去SWIMMING添呀.
[quote]
irenenghm 寫道:
妳講真定假嫁. 係真就要慶祝下啦!

如果妳地肯, 佢真係想嫁. 因為佢個仔唔鐘意比佢影, 所以佢成日都向度閙鬼嫁. 如果妳地肯影. 佢實話好嫁.

[quote]


公爵府

積分: 28881


6179#
發表於 04-5-4 11:39 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

係咪我嚇走哂你地,


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


6180#
發表於 04-5-4 11:46 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

loloma,
唔難整嫁. 但就好難寫比妳睇囉. 有機會出黎既話我教妳呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo