波子媽 寫道:
888,
去Discovery Bay 一d 都唔麻煩, 係中環有hydro-foil (唔知有冇串錯字呢)去, 一程船就到, 不過, 船費都幾貴o架!
kittybuzz 寫道:
唔好意思, 恕我又有小小愚見!
我反而覺得車費唔係問題, 車程+船程先係問題!淨係去已經要個幾鍾, 來回要成3 個鍾, 除非係overnight 啦,而且我個人覺得入面好普通, 都唔可以叫靚tim, 如果要去beach, 不如去清水灣, 因為係tko 就可以打的入去, 慳番好多時間!
又係個句, 大家唔讚成唔好![]()
![]()
[quote]
波子媽 寫道:
888,
去Discovery Bay 一d 都唔麻煩, 係中環有hydro-foil (唔知有冇串錯字呢)去, 一程船就到, 不過, 船費都幾貴o架!