媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28881


6181#
發表於 04-5-4 11:51 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

irenenghm

多謝先, 我己經好努力嘗試,因為我係電腦白"知"太耐冇出嚟做嘢啦


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


6182#
發表於 04-5-4 11:59 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

loloma:
或者你可以click 入去常見問題, 果度會有instruction 教你點整o架啦.

有時我地有野做, 就唔得閒上黎吹水留言o架啦.


大宅

積分: 1235


6183#
發表於 04-5-4 12:03 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

各位靚mame,午安.
嘩,無上黎一日jet, 要追二十幾頁, 追水人咩. 你地就好啦, 放假有得去玩, 我果個husband, 叫到吾起床. 搞到無得去愉景灣玩. 不如我地 城班c9戴埋BB一齊去愉景灣玩, 可以玩水同晒太陽.好吾好?


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6184#
發表於 04-5-4 12:37 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

IYOKU,
去愉景灣麻唔麻煩架?

iyoku 寫道:
各位靚mame,午安.
嘩,無上黎一日jet, 要追二十幾頁, 追水人咩. 你地就好啦, 放假有得去玩, 我果個husband, 叫到吾起床. 搞到無得去愉景灣玩. 不如我地 城班c9戴埋BB一齊去愉景灣玩, 可以玩水同晒太陽.好吾好?


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


6185#
發表於 04-5-4 12:42 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

888,
去Discovery Bay 一d 都唔麻煩, 係中環有hydro-foil (唔知有冇串錯字呢)去, 一程船就到, 不過, 船費都幾貴o架!


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6186#
發表於 04-5-4 12:44 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

咁會唔會去淺水灣或赤柱會好D呢? 各位比D意見啦.:-P :-P :-P
波子媽 寫道:
888,
去Discovery Bay 一d 都唔麻煩, 係中環有hydro-foil (唔知有冇串錯字呢)去, 一程船就到, 不過, 船費都幾貴o架!


子爵府

積分: 10010


6187#
發表於 04-5-4 12:50 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

唔好意思, 恕我又有小小愚見!

我反而覺得車費唔係問題, 車程+船程先係問題!淨係去已經要個幾鍾, 來回要成3 個鍾, 除非係overnight 啦,而且我個人覺得入面好普通, 都唔可以叫靚tim, 如果要去beach, 不如去清水灣, 因為係tko 就可以打的入去, 慳番好多時間!

又係個句, 大家唔讚成唔好
波子媽 寫道:
888,
去Discovery Bay 一d 都唔麻煩, 係中環有hydro-foil (唔知有冇串錯字呢)去, 一程船就到, 不過, 船費都幾貴o架!
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


大宅

積分: 1235


6188#
發表於 04-5-4 12:51 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

888, 波子媽講得岩, 好放便. 船費幾貴,我就吾知. 不過可以係東涌去都得.
你食左lunch 未啊? 我就食飽飽.
波子媽 寫道:
888,
去Discovery Bay 一d 都唔麻煩, 係中環有hydro-foil (唔知有冇串錯字呢)去, 一程船就到, 不過, 船費都幾貴o架!


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


6189#
發表於 04-5-4 13:08 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

可愛既kitty,
妳放心啦!我支持妳嫁. 因為我都覺得如果交通時間太長的話. 我怕會玩得唔多囉. 而且我亦怕到時d b會扭計呢!!!

kittybuzz 寫道:
唔好意思, 恕我又有小小愚見!

我反而覺得車費唔係問題, 車程+船程先係問題!淨係去已經要個幾鍾, 來回要成3 個鍾, 除非係overnight 啦,而且我個人覺得入面好普通, 都唔可以叫靚tim, 如果要去beach, 不如去清水灣, 因為係tko 就可以打的入去, 慳番好多時間!

又係個句, 大家唔讚成唔好
[quote]
波子媽 寫道:
888,
去Discovery Bay 一d 都唔麻煩, 係中環有hydro-foil (唔知有冇串錯字呢)去, 一程船就到, 不過, 船費都幾貴o架!
[/quote]


子爵府

積分: 10010


6190#
發表於 04-5-4 14:29 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

irene,

thank you! 至緊要大家open 暏! :-P

不過, 又可愛 ???
[quote]
irenenghm 寫道:
可愛既kitty,
妳放心啦!我支持妳嫁. 因為我都覺得如果交通時間太長的話. 我怕會玩得唔多囉. 而且我亦怕到時d b會扭計呢!!!

多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 10010


6191#
發表於 04-5-4 14:30 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

點解又唔見左大卡車o既 ??
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6192#
發表於 04-5-4 14:32 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

呀富貴kitty,
咁去淺水灣好唔好啫?

[quote]
kittybuzz 寫道:
唔好意思, 恕我又有小小愚見!

我反而覺得車費唔係問題, 車程+船程先係問題!淨係去已經要個幾鍾, 來回要成3 個鍾, 除非係overnight 啦,而且我個人覺得入面好普通, 都唔可以叫靚tim, 如果要去beach, 不如去清水灣, 因為係tko 就可以打的入去, 慳番好多時間!

又係個句, 大家唔讚成唔好
[quote]


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6193#
發表於 04-5-4 14:34 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

wah, 你又好似雲兒白咁食2個鐘頭飯架?
[quote]
iyoku 寫道:
888, 波子媽講得岩, 好放便. 船費幾貴,我就吾知. 不過可以係東涌去都得.
你食左lunch 未啊? 我就食飽飽.[quote]


子爵府

積分: 10010


6194#
發表於 04-5-4 14:37 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

888,

yee......富貴梗係WING 媽先啦, 唔使做嘛, 嘆細界!而且呢到淨得你同wing 媽有大小2B炸喎!你知我呢d 窮人啦, 想生多個都唔敢呀!
[quote]
mcyw888 寫道:
呀富貴kitty,
咁去淺水灣好唔好啫?

多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


6195#
發表於 04-5-4 14:38 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

kittybuzz 寫道:
點解又唔見左大卡車o既 ??


kitty:
你唔記得左啦, 大卡車佢而家逢星期二 & 四要帶靚妹番親子班O架嗎!


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


6196#
發表於 04-5-4 14:41 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

放心, 呢次係話妳直得可愛呀!

[quote]
kittybuzz 寫道:
irene,

thank you! 至緊要大家open 暏! :-P

不過, 又可愛 ???
[quote]


子爵府

積分: 10010


6197#
發表於 04-5-4 14:43 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

又係喎!

波子媽, 都係你醒D!

P.S. 莫非你又係用紙"不" 摺低哂 ?? :-P
波子媽 寫道:
kitty:
你唔記得左啦, 大卡車佢而家逢星期二 & 四要帶靚妹番親子班O架嗎!
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 6725


6198#
發表於 04-5-4 14:44 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

大卡車返黎la,
邊個富貴 我只係一個白淨d同唔識英文既賓賓咋 :-(


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


6199#
發表於 04-5-4 14:45 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

hehe, 咁我就做一個白淨d同識少少英文既印印啦!哈哈

wing媽 寫道:
大卡車返黎la,
邊個富貴 我只係一個白淨d同唔識英文既賓賓咋 :-(


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


6200#
發表於 04-5-4 14:48 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

kittybuzz 寫道:
又係喎!

波子媽, 都係你醒D!

P.S. 莫非你又係用紙"不" 摺低哂 ?? :-P


kitty:
我冇用紙筆摺低o架, 你唔記得我都係"大頭妹"一名咩, 頭大咪用黎記野囉. 唔係愛黎生草咩?! hehe.... :-P :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo