跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 999


6181#
發表於 08-11-26 10:35 |只看該作者
早兩星期黎老師問過我, 我都答應左.... 我都擔心點放咁多人, 可能要開放埋阿仔間房mouth:


原文章由 Jadekaren 於 08-11-26 10:11 發表
馮老師問我,馬老師旅行時問我老公,我老公答應咗!
我實在頭痕點樣塞噤多人,唯有將阿仔D玩具塞晒入佢間房,將D枱呀椅呀塞晒入廚房,吉咗個廳。

希望我唔會早產2個星期,如果唔係到時D小朋友嚟報佳音,我個女又話要提前出嚟報佳音 ...


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


6182#
發表於 08-11-26 10:58 |只看該作者
原文章由 Jadekaren 於 08-11-26 10:06 發表
哎!乜N2班有得參加幼童軍咩?我都想俾我個仔參加喎!


下年呀...
要N3, 足咗4歲先得
            


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


6183#
發表於 08-11-26 11:05 |只看該作者
原文章由 Jadekaren 於 08-11-26 10:22 發表
我老爺話我哋條2條友實搵唔掂!加上暑假後我老公要回歸學校,變相要早睡早起,得我一個拖兩件返學有D頭痕!因此我老爺force我地請工人,但一諗到要請工人我仲頭痕.唏!

話時話,而家D樓價回落D想話搬過間屋,唔知有無咩好住處介紹下?
...


無話唔掂喎...
船到橋頭自然直~

最緊要train好哥哥時間, 因為妹妹可以好快手 (間唔中一日半日餵唔切奶都無所謂), 但哥哥一定要做好功課梳洗換衫, 好多功夫...
如果真係唔掂, 可以考慮搭校車!
仲有, 唔好再抱哥哥, 要訓練佢獨立... (當年小K, 20個月就要佢自己行, 唔抱... 等佢習慣, 咁到BB出咗世, 佢都唔會再扭計要抱)

你想要近邊頭先? 其實西環係豪宅跌得多啲, 普通屋苑唔算跌得勁
            


男爵府

積分: 7703


6184#
發表於 08-11-26 11:09 |只看該作者
N3N4先有
原文章由 Jadekaren 於 08-11-26 10:06 發表
哎!乜N2班有得參加幼童軍咩?我都想俾我個仔參加喎!

http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 7703


6185#
發表於 08-11-26 11:14 |只看該作者
我諗住到時幾d椅搬晒入我房. 再開埋亞仔房咋. :;pppp: 廿人真係只可以企, 坐唔到啦.mouth:

原文章由 Jadekaren 於 08-11-26 10:11 發表
馮老師問我,馬老師旅行時問我老公,我老公答應咗!
我實在頭痕點樣塞噤多人,唯有將阿仔D玩具塞晒入佢間房,將D枱呀椅呀塞晒入廚房,吉咗個廳。

希望我唔會早產2個星期,如果唔係到時D小朋友嚟報佳音,我個女又話要提前出嚟報佳音 ...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 7703


6186#
發表於 08-11-26 11:28 |只看該作者
話跌, 但其實唔係跌得好多, 都未回返一年前既位, 只係年頭實在升得太快.
加上e家bank唔願借錢, 收得好緊, 好多人話落完訂銀行唔批錢, 要撻訂,如果要做mortage, 真係要問清楚. 我細佬最近買車, 只係借廿萬上會, 竟要我亞爸, 我再加我另一個細佬做擔保, e家都仲未出到result呀. 何況係幾百萬既樓呢.

原文章由 Jadekaren 於 08-11-26 10:22 發表
我老爺話我哋條2條友實搵唔掂!加上暑假後我老公要回歸學校,變相要早睡早起,得我一個拖兩件返學有D頭痕!因此我老爺force我地請工人,但一諗到要請工人我仲頭痕.唏!

話時話,而家D樓價回落D想話搬過間屋,唔知有無咩好住處介紹下?
...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5663


6187#
發表於 08-11-26 11:30 |只看該作者
原文章由 小倩 於 08-11-25 21:29 發表


我FWD咗俾你哋喎



我意思係無收到from學校既email, 果日開會我同校長提出過, 佢話如果再有同班媽咪收到學校既email (因每有d 通告吾係班班都有) , 而我地又無, 就通知佢地, 要CHECK 下係邊度出錯左~


校長話正常黎講, 應該有提供email address 既家長都會收到, 佢地巳經將資料入哂電腦~
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 5663


6188#
發表於 08-11-26 11:33 |只看該作者
原文章由 alialione 於 08-11-26 10:07 發表
係咪都係三色堇呀?
問下學校仲有無花苗多呀!
其實都係我自己日日淋花咋!



係呀, 都係三色菫~

今朝問左馬老師, 佢話睇下有冇, 如果無 就叫我是但同佢種d 野~
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 5663


6189#
發表於 08-11-26 11:37 |只看該作者
原文章由 tantaub 於 08-11-26 11:28 發表
話跌, 但其實唔係跌得好多, 都未回返一年前既位, 只係年頭實在升得太快.
加上e家bank唔願借錢, 收得好緊, 好多人話落完訂銀行唔批錢, 要撻訂,如果要做mortage, 真係要問清楚. 我細佬最近買車, 只係借廿萬上會, 竟要 ...



我都好想樓價跌多d, 可以有機會上到車~
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 5663


6190#
發表於 08-11-26 11:40 |只看該作者
原文章由 Jadekaren 於 08-11-26 10:11 發表
馮老師問我,馬老師旅行時問我老公,我老公答應咗!
我實在頭痕點樣塞噤多人,唯有將阿仔D玩具塞晒入佢間房,將D枱呀椅呀塞晒入廚房,吉咗個廳。

希望我唔會早產2個星期,如果唔係到時D小朋友嚟報佳音,我個女又話要提前出嚟報佳音 ...



如果真係吾方便, 又近預產期, 可以同老師講吾方便, 下年先囉, 真係無所謂架~ 但要盡快講, 等佢地另有安排~
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 7703


6191#
發表於 08-11-26 11:41 |只看該作者
直情死左呀??
原文章由 carmen99 於 08-11-26 11:33 發表

係呀, 都係三色菫~

今朝問左馬老師, 佢話睇下有冇, 如果無 就叫我是但同佢種d 野~
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


別墅

積分: 999


6192#
發表於 08-11-26 12:08 |只看該作者
Carmen,

請問通常主人家會預備mug野茶點比小朋友呢? ... 有無派聖誕禮物?


原文章由 carmen99 於 08-11-26 11:40 發表



如果真係吾方便, 又近預產期, 可以同老師講吾方便, 下年先囉, 真係無所謂架~ 但要盡快講, 等佢地另有安排~


男爵府

積分: 5663


6193#
發表於 08-11-26 12:27 |只看該作者
原文章由 tantaub 於 08-11-26 11:41 發表
直情死左呀??


dup 哂頭...d 葉 摷哂
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 5663


6194#
發表於 08-11-26 12:43 |只看該作者
原文章由 bbcyrus 於 08-11-26 12:08 發表
Carmen,

請問通常主人家會預備mug野茶點比小朋友呢? ... 有無派聖誕禮物?


主要係方便小朋友易食既野, 菠蘿腸仔串/魚旦/三文治仔/蛋糕仔/餅乾 + 少少零食 + 飲品 巳經夠

其實吾使太heavy , 因為小朋友食左早餐至去, 探訪完又要反去食飯, 我上次去其中一間, 買左幾盒美心一件件既CAKE, 老師都只係比小朋友食半件加飲品, 老師, 加大人,食埋都淨返好多, 另外薯片, 老師都只係比小朋友地食 1, 2片架咋

我去2間, 1間無gift , 1間就準備左每個小朋友1小袋幾款既零食~

大口仔去果間有粒朱古力攞返黎, 但晴晴就無~

[ 本文章最後由 carmen99 於 08-11-26 12:53 編輯 ]
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


6195#
發表於 08-11-26 13:10 |只看該作者
原文章由 carmen99 於 08-11-26 12:43 發表


主要係方便小朋友易食既野, 菠蘿腸仔串/魚旦/三文治仔/蛋糕仔/餅乾 + 少少零食 + 飲品 巳經夠


最好係易整, 方便清理, 大人細都都啱食... (食剩咗, 要你哋"清理")同埋, 要留意N1小朋友比較論盡 , 紙巾要方便攞到...
            


男爵府

積分: 5663


6196#
發表於 08-11-26 13:16 |只看該作者
今年N2 要用 "膠袋" 做環保吊飾真係好頭痛~ 好彩下星期一至交~


今朝我同馬老師講, 吾係好明 , 膠袋點做吊飾, 問可吾可以用個廁紙筒貼d 膠袋上去, 佢話最好主材料係膠袋, e.g. 用膠袋整粒星星, 塞d野入去整脹佢, 然後再用膠袋剪貼黎裝飾外面....

膠袋又軟又薄, 對我呢個毫無創意同手工粗劣既媽咪黎講, 真係好難做得靚...
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


6197#
發表於 08-11-26 13:42 |只看該作者
原文章由 carmen99 於 08-11-26 13:16 發表
今年N2 要用 "膠袋" 做環保吊飾真係好頭痛~ 好彩下星期一至交~


好彩你講一講...
我淨係睇到要帶咩物料, 睇唔到原來係要拎"製成品"

好明顯病到瘟瘟沌沌

[ 本文章最後由 小倩 於 08-11-26 13:43 編輯 ]
            


別墅

積分: 999


6198#
發表於 08-11-26 13:59 |只看該作者
真係唔該晒, 等我有個準備~
咁你今年做唔做家長義工呀?


原文章由 carmen99 於 08-11-26 12:43 發表


主要係方便小朋友易食既野, 菠蘿腸仔串/魚旦/三文治仔/蛋糕仔/餅乾 + 少少零食 + 飲品 巳經夠

其實吾使太heavy , 因為小朋友食左早餐至去, 探訪完又要反去食飯, 我上次去其中一間, 買左幾盒美心一件件既CAKE, ...


男爵府

積分: 5663


6199#
發表於 08-11-26 14:04 |只看該作者
原文章由 小倩 於 08-11-26 13:42 發表


好彩你講一講...
我淨係睇到要帶咩物料, 睇唔到原來係要拎"製成品"

好明顯病到瘟瘟沌沌



咁你真係未病好~ 平時攪錯果個通常係我~

其實我都無每隻字都睇勻, 不過年年都做吊飾, 所以第一時間就諗咁又要交功課咋~
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 5663


6200#
發表於 08-11-26 14:07 |只看該作者
原文章由 bbcyrus 於 08-11-26 13:59 發表
真係唔該晒, 等我有個準備~
咁你今年做唔做家長義工呀?



吾使客氣~


我都打算做, 希望可以做到大口仔果組, 大左一年, 應該吾會痴住我吾放掛, 不過一定要係上午, 晴晴以家3:30 就放學~
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo