話跌, 但其實唔係跌得好多, 都未回返一年前既位, 只係年頭實在升得太快.
加上e家bank唔願借錢, 收得好緊, 好多人話落完訂銀行唔批錢, 要撻訂,如果要做mortage, 真係要問清楚. 我細佬最近買車, 只係借廿萬上會, 竟要我亞爸, 我再加我另一個細佬做擔保, e家都仲未出到result呀.
何況係幾百萬既樓呢.
原文章由 Jadekaren 於 08-11-26 10:22 發表 
我老爺話我哋條2條友實搵唔掂!加上暑假後我老公要回歸學校,變相要早睡早起,得我一個拖兩件返學有D頭痕!因此我老爺force我地請工人,但一諗到要請工人我仲頭痕.唏!
話時話,而家D樓價回落D想話搬過間屋,唔知有無咩好住處介紹下?
...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16