媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10010


6201#
發表於 04-5-4 14:53 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

波子媽,

咁又係!.......

希望我阿B 個頭咁大係用黎記D有用野啦!

波子媽 寫道:


kitty:
我冇用紙筆摺低o架, 你唔記得我都係"大頭妹"一名咩, 頭大咪用黎記野囉. 唔係愛黎生草咩?! hehe.... :-P :-P [/quote]
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


6202#
發表於 04-5-4 14:56 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

kitty:
係喎, 你阿b 個"芋頭"頭都唔野少o架喎! 放心啦, 你阿b都一定好似波子媽ee 咁, 頭大係用黎妝野 (知識) o架.


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6203#
發表於 04-5-4 15:00 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

我都係一個白淨又高小小既賓賓咋.
wing媽 寫道:
大卡車返黎la,
邊個富貴 我只係一個白淨d同唔識英文既賓賓咋 :-(


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


6204#
發表於 04-5-4 15:05 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

香港d 賓賓印印就黎冇得撈啦, 比你地搶晒d 飯碗囉.
你地個個都咁索, 咁叻, 我做老細都請你地先啦.


子爵府

積分: 10010


6205#
發表於 04-5-4 15:08 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

irene,

mug 你唔係賓印咩? 又移左民呀 ? :lol: :lol: :lol:
[quote]
irenenghm 寫道:
hehe, 咁我就做一個白淨d同識少少英文既印印啦!哈哈
]
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 6725


6206#
發表於 04-5-4 15:08 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

波子媽,你咁講嚇到我休克 :-P
波子媽 寫道:
香港d 賓賓印印就黎冇得撈啦, 比你地搶晒d 飯碗囉.
你地個個都咁索, 咁叻, 我做老細都請你地先啦.


男爵府

積分: 6725


6207#
發表於 04-5-4 15:10 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

我地今個月點呀


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


6208#
發表於 04-5-4 15:10 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

可惜我呢個印印只係識做家務, 但唔識煮飯呢喃!!hehe

波子媽 寫道:
香港d 賓賓印印就黎冇得撈啦, 比你地搶晒d 飯碗囉.
你地個個都咁索, 咁叻, 我做老細都請你地先啦.


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


6209#
發表於 04-5-4 15:12 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

yee, 竟然記往人地個國籍. 妳今次唔可愛啦!hoho

kittybuzz 寫道:
irene,

mug 你唔係賓印咩? 又移左民呀 ? :lol: :lol: :lol:
[quote]
irenenghm 寫道:
hehe, 咁我就做一個白淨d同識少少英文既印印啦!哈哈
]


子爵府

積分: 10010


6210#
發表於 04-5-4 15:17 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

嘩, wing 媽同888 發表數一樣係1835呀!勁呀!
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 6725


6211#
發表於 04-5-4 15:19 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

所以我同888一樣生2隻b lu:-P :-P
kittybuzz 寫道:
嘩, wing 媽同888 發表數一樣係1835呀!勁呀!


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6212#
發表於 04-5-4 15:30 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

咁我以後wingma出一個post我又要出一個post啦.
wing媽 寫道:
所以我同888一樣生2隻b lu:-P :-P [quote]
kittybuzz 寫道:
嘩, wing 媽同888 發表數一樣係1835呀!勁呀!
[/quote]


大宅

積分: 1235


6213#
發表於 04-5-4 15:39 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

嘩, 你地個個d 發表數都千千韾,好"西"利. 咁我咪有排追.


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6214#
發表於 04-5-4 15:41 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

利害利害, 失敬失敬 !


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


6215#
發表於 04-5-4 15:45 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

iyoku:
儍豬, 追黎做乜呢, 又唔會有奬攞o既!


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6216#
發表於 04-5-4 15:48 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

波子媽,
係唔係追得到也未必好, 追唔到生壞肚呀 ?
波子媽 寫道:
iyoku:
儍豬, 追黎做乜呢, 又唔會有奬攞o既!


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


6217#
發表於 04-5-4 15:52 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

雲兒白,
妳都999啦!快D POST多兩個啦!衝破1000大關啦!YEAH!!!!

雲兒白 寫道:
波子媽,
係唔係追得到也未必好, 追唔到生壞肚呀 ?[quote]


波子媽 寫道:
iyoku:
儍豬, 追黎做乜呢, 又唔會有奬攞o既!
[/quote]


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


6218#
發表於 04-5-4 15:53 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

雲兒白 寫道:
波子媽,
係唔係追得到也未必好, 追唔到生壞肚呀 ?[quote]


波子媽 寫道:
iyoku:
儍豬, 追黎做乜呢, 又唔會有奬攞o既!
[/quote]

雲兒白:
差唔多啦, 你領悟力都好高下, 不過, 追唔到就唔會生壞肚, 而係谷壞腦姐 (包括人腦 & 電腦呀) :-P :-P


大宅

積分: 1235


6219#
發表於 04-5-4 15:55 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

雲兒白同波子媽講得岩.
雲兒白,你囡囡轉奶,轉得好嗎? d 湿疹有無好d?
雲兒白 寫道:
波子媽,
係唔係追得到也未必好, 追唔到生壞肚呀 ?[quote]


波子媽 寫道:
iyoku:
儍豬, 追黎做乜呢, 又唔會有奬攞o既!
[/quote]


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6220#
發表於 04-5-4 15:55 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

好呀 !
yeah yeah yeah !!!!!!!!
[size=xx-large]1000大關啦 !


irenenghm 寫道:
雲兒白,
妳都999啦!快D POST多兩個啦!衝破1000大關啦!YEAH!!!!

[quote]
雲兒白 寫道:
波子媽,
係唔係追得到也未必好, 追唔到生壞肚呀 ?[quote]


波子媽 寫道:
iyoku:
儍豬, 追黎做乜呢, 又唔會有奬攞o既!
[/quote

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo