雲兒白 寫道:
iyoku,
好唔好我就未知, 但自轉後日日都ng ng 2-4次, 仲係好水嗰隻, 但佢又好鈡意飲bor, 通常沖7oz都飲得晒,
濕疹就仲係冇改善囉, 咁鈡意飲就俾佢飲囉.
你咪同我講你個囝囝睇中e既, 你可唔可以俾多d資料我呀 ? 因為我都想同囡囡去睇中e試試.
[quote]
iyoku 寫道:
雲兒白,你囡囡轉奶,轉得好嗎? d 湿疹有無好d?[quote]
iyoku 寫道:
好啊!我吾係咁記得中e 地址. 我今晚番去找俾你啦. 我囝囝星期日一日都無ng ng, 佢個肚仔即起一粒粒,痕到佢,水水吓.你都吾知我有幾担心.第日朝早, 我晨咁早起床,煲白粥水, 俾佢飲.飲完後,無耐佢就有ng ng, 之後d 一粒粒就开始散.終于可以放下心頭大石.
[quote]
雲兒白 寫道:
iyoku,
好唔好我就未知, 但自轉後日日都ng ng 2-4次, 仲係好水嗰隻, 但佢又好鈡意飲bor, 通常沖7oz都飲得晒,
濕疹就仲係冇改善囉, 咁鈡意飲就俾佢飲囉.
你咪同我講你個囝囝睇中e既, 你可唔可以俾多d資料我呀 ? 因為我都想同囡囡去睇中e試試.
[quote]
iyoku 寫道:
雲兒白,你囡囡轉奶,轉得好嗎? d 湿疹有無好d?[quote]