在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12646


6241#
發表於 04-12-9 10:01 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Jamesmama,

咁不如我借我個本 [Introduction to Marketing] 比妳啊! 我覺得呢本書幾好, 淺淺地, 有易明!

Jamesmama 寫道:
Thanks Renee,

Not only I wrote that few books. If available please lend me another related marketing.


伯爵府

積分: 15685


6242#
發表於 04-12-9 10:13 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

JAMESMAMA,
我都有喎, 不過在亞媽家, 返去找下先, 再話過你知呀 , 努力呀!


公爵府

積分: 27543

好媽媽勳章


6243#
發表於 04-12-9 10:13 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Thanks Renee, And I can return to you a month. :wink:
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 12646


6244#
發表於 04-12-9 10:21 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Jamesmama,

但妳要比d 時間我搵! 因為我pack 了落床下底!

等我今個weekend 搵番出來, 下個星期比妳啦!!

Jamesmama 寫道:
Thanks Renee, And I can return to you a month. :wink:


子爵府

積分: 12646


6245#
發表於 04-12-9 10:22 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Kwan,

Jasper 好d 未啊!!

Kwan 寫道:
JAMESMAMA,
我都有喎, 不過在亞媽家, 返去找下先, 再話過你知呀 , 努力呀!


公爵府

積分: 27543

好媽媽勳章


6246#
發表於 04-12-9 10:22 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Thank you ah Kwan. :wink:
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


伯爵府

積分: 15685


6247#
發表於 04-12-9 13:34 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

今日jasper的"ngng"都正常返了, 又肯食返粥, 比老公話我呀, 佢話可能jasper上星期唔食粥係因為腸胃有問題, 因為係我話jasper可能出牙"all"牙仔"ng", 所以一直冇同佢睇醫生, 老公話下次有問題要立刻睇醫生唔好自己做醫生喎, 食少d咪當減肥law, 洗咩咁緊張喎 :evil:

[quote]
Renee 寫道:
Kwan,

Jasper 好d 未啊!!


大宅

積分: 2387


6248#
發表於 04-12-9 13:41 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Kwan
Next time you 唔好自己做醫生 - consult Dr. James la! Have you obtained VIP Card ar? Renee already got it. :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 12646


6249#
發表於 04-12-9 14:04 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

CheukYiuMame,

我地8月媽咪個邊定左2月19日係團拜, 地點又係係PC Club 個綠茵巴, 到時我會call 下妳, 睇下妳係唔係個度啊!:mrgreen: :mrgreen:

CheukYiuMame 寫道:
Kwan
Next time you 唔好自己做醫生 - consult Dr. James la! Have you obtained VIP Card ar? Renee already got it. :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 2387


6250#
發表於 04-12-9 14:08 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Renee
Yes, remember to call me ar! Other than those 8月媽咪, any other members ar?
Last Sun, the playroom is not opened and the carnival is not suit for Cheuk Yiu at this stage, so boring ar!

[quote]
Renee 寫道:
CheukYiuMame,

我地8月媽咪個邊定左2月19日係團拜, 地點又係係PC Club 個綠茵巴, 到時我會call 下妳, 睇下妳係唔係個度啊!:mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 12646


6251#
發表於 04-12-9 14:18 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

CheukYiuMame,

無啊! 我地全部都係8月媽咪!! 有15個families 啦! 通常呢15個families 都會一齊join d functions, 所以大家都幾熟了!!

我上個星期日淨係係綠茵巴開party, 都無周圍走!!!

CheukYiuMame 寫道:
Renee
Yes, remember to call me ar! Other than those 8月媽咪, any other members ar?
Last Sun, the playroom is not opened and the carnival is not suit for Cheuk Yiu at this stage, so boring ar!


大宅

積分: 2383


6252#
發表於 04-12-9 15:45 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Hello,
我係度啦 !


公爵府

積分: 27543

好媽媽勳章


6253#
發表於 04-12-9 15:52 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

LaLaMa,

very late to chat ar ha.
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


大宅

積分: 1412


6254#
發表於 04-12-9 16:02 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

don't feel very well, tired


公爵府

積分: 27543

好媽媽勳章


6255#
發表於 04-12-9 16:04 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Iris,

Just tired? Or sikness?
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


大宅

積分: 1412


6256#
發表於 04-12-9 16:06 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

super james

jamesmama

LaLaMa 寫道:
[size=x-large]好消息

因 Jamesmama 上唔到 BK, 我代佢寫啦 !!!

James 考試有好成績 :
中文 : 100
英文 : 100
數學 : 100
Science : 100
普通話 : 95

簡直係超人!!!! :mrgreen: James 仔, 加油 !!! 一路好落去 !!!


大宅

積分: 2383


6257#
發表於 04-12-9 16:06 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Jamesmama,
係呀, 無事忙呀嘛 !
Jamesmama 寫道:
LaLaMa,

very late to chat ar ha.


公爵府

積分: 27543

好媽媽勳章


6258#
發表於 04-12-9 16:07 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

LaLaMa,

無事 ar. nothing to do ar
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


大宅

積分: 1412


6259#
發表於 04-12-9 16:11 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

good to know that jasper is getting well :-P

Kwan 寫道:
今日jasper的"ngng"都正常返了, 又肯食返粥, 比老公話我呀, 佢話可能jasper上星期唔食粥係因為腸胃有問題, 因為係我話jasper可能出牙"all"牙仔"ng", 所以一直冇同佢睇醫生, 老公話下次有問題要立刻睇醫生唔好自己做醫生喎, 食少d咪當減肥law, 洗咩咁緊張喎 :evil:


大宅

積分: 1412


6260#
發表於 04-12-9 16:17 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

kind of sickness, not serious but bothering; i thought is because i don't have enough rest since the little devil on and off something wrong and so i didn't sleep well for two weeks already

Jamesmama 寫道:
Iris,

Just tired? Or sikness?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo