媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28881


6301#
發表於 04-5-5 10:36 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

我晏啲會去新都城,果度都有卓悅,如果你地有嘢買既話,我可以幫你地買,但係你地要响lam tin 自取


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6302#
發表於 04-5-5 10:37 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

888EE,
哦你偏心, 浄係帶凝凝去買衫衫, 我冇份, 我唔制呀 !
不過你講嗰D我全部都有齊啦, 你帶我去買其他嘢啦好唔好呀 ?
昕昕


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6303#
發表於 04-5-5 10:40 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

昕昕,
我買個d全部都要露池, 露腿, 露手臂個"bol", 好唔好?

雲兒白 寫道:
888EE,
哦你偏心, 浄係帶凝凝去買衫衫, 我冇份, 我唔制呀 !
不過你講嗰D我全部都有齊啦, 你帶我去買其他嘢啦好唔好呀 ?
昕昕


子爵府

積分: 10010


6304#
發表於 04-5-5 10:41 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

波子媽,

部機涼唔涼呀? 如果ok,我真係想說服大仔買呀, 我個晚返去都有再次問佢買唔買, 我仲話人地(即係你地)都話而家好多japan野都係made in china 架啦! 跟住佢話, "但係人地china 做完後會send 番去japan 到做QC 嘛, 但china做完china 做番QC, 會唔掂架喎!"

唉..........................

多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


6305#
發表於 04-5-5 10:41 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

我又試呀!歡唔歡迎我呀?

mcyw888 寫道:
波子ma,
我又要試, 不如一齊上埋你屋企啦, 好唔好?


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


6306#
發表於 04-5-5 10:43 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

loloma:
多謝你o既好意先啦, 我諗唔使麻煩你啦, 尖沙咀呢度都冇幾間"卓悅", 都好方便, 多謝你先.


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6307#
發表於 04-5-5 10:44 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

888EE,
好呀我鈡意呀, 因為我依家仲有本錢着, 遲D就 :-( :-( :-( :-(


mcyw888 寫道:
昕昕,
我買個d全部都要露池, 露腿, 露手臂個"bol", 好唔好?

[quote]
雲兒白 寫道:
888EE,
哦你偏心, 浄係帶凝凝去買衫衫, 我冇份, 我唔制呀 !
不過你講嗰D我全部都有齊啦, 你帶我去買其他嘢啦好唔好呀 ?
昕昕
[/quote]


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


6308#
發表於 04-5-5 10:44 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

888ee,
咁有無露petpet嫁. 有我都想買件比自己著黎比凝凝同昕昕睇呀!hehe
臭b

mcyw888 寫道:
昕昕,
我買個d全部都要露池, 露腿, 露手臂個"bol", 好唔好?

[quote]
雲兒白 寫道:
888EE,
哦你偏心, 浄係帶凝凝去買衫衫, 我冇份, 我唔制呀 !
不過你講嗰D我全部都有齊啦, 你帶我去買其他嘢啦好唔好呀 ?
昕昕
[/quote]


子爵府

積分: 10010


6309#
發表於 04-5-5 10:46 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

波子媽,
都好喎, 可以方便o既話, 我都想試下呀!

irene,
唔記得同你講thank you tim, 你知我唔多曉架啦
:-P
irenenghm 寫道:
我又試呀!歡唔歡迎我呀?

[quote]
mcyw888 寫道:
波子ma,
我又要試, 不如一齊上埋你屋企啦, 好唔好?
[/quote]
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


6310#
發表於 04-5-5 10:46 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

irenenghm 寫道:
我又試呀!歡唔歡迎我呀?


梗係歡迎啦, 衰鬼!


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6311#
發表於 04-5-5 10:52 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......



irenenghm 寫道:
888ee,
咁有無露petpet嫁. 有我都想買件比自己著黎比凝凝同昕昕睇呀!hehe
臭b

[quote]
mcyw888 寫道:
昕昕,
我買個d全部都要露池, 露腿, 露手臂個"bol", 好唔好?

[quote]
雲兒白 寫道:
888EE,
哦你偏心, 浄係帶凝凝去買衫衫, 我冇份, 我唔制呀 !
不過你講嗰D我全部都有齊啦, 你帶我去買其他嘢啦好唔好呀 ?
昕昕
[/quote][/quote


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


6312#
發表於 04-5-5 10:58 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

kitty,
使咩咁客氣姐!

波子媽,
聲橋呀!咁我就唔客氣嫁啦!

昕昕,
妳高興就好啦! 臭b哥哥一於叫媽咪今晚買返黎比我著至得.
臭b哥哥


大宅

積分: 1235


6313#
發表於 04-5-5 10:59 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

早晨!
波子媽, 你就好啦, 有得去睇movie, 我巳經成年都未去過睇movie啦. 真sin mo 水我.
雲兒白, 個中e 地址係: 汕頭中西參茸藥行, 秀茂坪街市地下2號舖 馬志明中醫


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


6314#
發表於 04-5-5 10:59 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

wing媽,
今朝妳去左邊樹飲茶呀?


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


6315#
發表於 04-5-5 11:01 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

早呀, iyoku. 秀茂坪街市係咪即係秀茂坪商場下面果個呀?

iyoku 寫道:
早晨!
波子媽, 你就好啦, 有得去睇movie, 我巳經成年都未去過睇movie啦. 真sin mo 水我.
雲兒白, 個中e 地址係: 汕頭中西參茸藥行, 秀茂坪街市地下2號舖 馬志明中醫


子爵府

積分: 10010


6316#
發表於 04-5-5 11:01 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

波子媽老師,

咁我呢?? 唔好賴低我呀!:cry: :cry:

波子媽 寫道:
[quote]
irenenghm 寫道:
我又試呀!歡唔歡迎我呀?


梗係歡迎啦, 衰鬼![/quote]
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6317#
發表於 04-5-5 11:02 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

臭b,
ee幫你做一件好唔好?

[quote]
irenenghm 寫道:
888ee,
咁有無露petpet嫁. 有我都想買件比自己著黎比凝凝同昕昕睇呀!hehe
臭b

[quote]


大宅

積分: 2971


6318#
發表於 04-5-5 11:03 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

888EE,
無問題, 我咩都可以露. 但唔知卓卓會唔會介意我有個大肚腩呢 ?
凝凝

波子媽,
好呀 ! 我又試 . THANK YOU !

IRENE EE,
你唔可以隨便比臭B個PETPET其他人睇架, 你都未得我同意
凝凝
[quote]
mcyw888 寫道:
凝凝,
揾日ee帶你去買三點色泳衣, 吊帶群, 露池裝好唔好呀? 買完要多d著比卓卓睇喎.

--------------------------------------------------------- (一) 賭博座談會 - $400 組別 : 1) 8月16日 2) 8月20日 時間 : 6:45pm 性別 : 男性 年齡 : 18-45歲 必須為在職人仕 需時 : 2hrs 要求: 於04年1月至今, 有試過投注賽馬或足球 (次數不限, 試過一次亦可參加) 有興趣請填回以下資料給我報名: 1) 選擇組別: 2) 中文全名: 3) 聯絡電話: 4) 年齡: 5) 平均幾耐投注足球賽事 : 6) 每場太約投注幾多錢 : 7) 通常每日會投注幾多場賽事 : 8) 會透過咩途徑下注 (請選a-f, 可多於一種): a) 香港賽馬會 b) 澳門彩票公司 c) 外圍 d) 艇仔 e) 網上投注 f) 其他 (請注明) 9) 有冇投注歐洲國家盃賽事 : 10) 如有投注歐洲國家盃賽事, 投注次數會係 a.多過以前 b.少過以前 c.不變 : 11) 有無投注賽馬, 如有, 幾耐一次 : 12) 行業 & 職位: SYNOVATE ********** (一) 家居用品訪問 $150 年齡 : 21-65歲 性別 : 男女均可 地點 : 銅鑼灣 時間 : 10:00 - 21:00 (任選60分鐘) 有興趣請留 : 1. 中文全名 : 2. 性別 : 3. 年齡 : 4. 聯絡電話 : (二) 嬰兒用品訪問 $300 日期 : AUG 時間 : 6:30 - 8:30PM 年齡 : 18歲以上已婚女性 地點 : 銅鑼灣 時間 : 10:00 - 21:00 (任選45分鐘 - 上公司接受45分鐘訪問, 第二次可在家中填寫) 要求 : 現有0-6個月之BB 有興趣請留 : 1. 中文全名 : 2. 性別 : 3. 年齡 : 4. 聯絡電話 :


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6319#
發表於 04-5-5 11:05 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

轉貼

她不醜,她是我媽媽!


Anna握著一杯咖啡,坐在CoffeeShop的透明窗檯前,看著對面小學生放學的情景,那些媽媽們,大手牽小手的攜扶著孩子,快快樂樂的走回家,這一幕幕溫馨的景象浮現眼簾,Anna 不禁想起20 年前童年時的往事..。


Anna本來是生長在一個非常幸福、富裕的家庭中,父母親都是高學歷的知識份子,父親開設一家外貿公司,母親則是個盡職的家庭主婦,一家子沈浸在家的溫暖中,那種無憂的快樂, 總是掛在每個人的微笑上。


有一天母親在廚房準備晚餐,正準備把剛剛油炸過後,所剩下的鍋底油給倒掉,一不小心滑了一跤,那整鍋滾燙的熱油,就直接從臉上淋了下去,,,,!那一刻哀嚎聲四起,那一次也造成母親永遠抹滅不了的「 傷痕」!


這個不幸事件,並沒有為母親帶來更多的關懷、與安慰,取而代之的反而是冷漠、嘲笑、閃躲、與排斥。Anna不許母親再到學校來看她,因為怕同學笑、怕母親會嚇到別人;更可恨的是,父親無法面對「破相」的母親,竟然有了外遇對象,另結新歡,不久就帶著這女人,遠赴國外,逃避眼前種種的壓力、困難、與責難。


雖然只剩下Anna及母親,但母親到處辛苦工作,從不曾給Anna過苦日子,Anna走到哪總是吃好的、用好的,衣食無慮。一次Anna趕著去學,卻忘了帶便當,著急的母親立刻將便當送到Anna班上。當同學們看到一個「滿臉傷痕」的婦人時都七嘴八舌的問:「Anna這是不是妳媽媽啊!」Anna 馬上辯解說:「她這麼醜怎麼會是我媽媽,她是我家的佣人。有位同學還接著說:唉!找佣人也得找好看一點的,否則可會嚇到人喔!」同學們就這麼妳一句我一句的,好不好快Anna的母親放下便當摀著臉、含著淚水快步跑出校門。就在此時,突然 有位同學闖進來大聲喊著:「Anna 妳家的佣人,剛剛衝出校門時,被貨車 撞倒了 」


醫院寂靜的一角,Anna紅腫的雙眼、抽恤的身軀、顫抖的雙手不斷地撫摸著母親傷痕的臉頰、擁抱著母親冰冷的身? ?... 。


想到這裡Anna放下手中的咖啡杯,揉揉打濕的眼眶,手中捧著一大束純白的康乃馨走出CoffeeShop,獨自驅車前往母親的墓。Anna低頭伏拜在墓碑前久久不起,墓碑上鑲崁著母親「燙傷」的照片,旁邊篆刻著幾個斗大的字:「她不醜,她是我媽媽」!


覺得這篇故事感人嗎?如果是!!請用EMAIL或ICQ傳給別人吧!!"人因為愛而茁壯"

你刪掉此郵件,你就是沒愛心的人


你好我是TariqHafeez,我住芝加哥。這封電子郵件很重要,因為我非常需要你的合作。我迫切要您知道一些事,我這就說明。幾天前,六歲大的女兒Fatima在我家門前的街上玩,不知道哪裡冒出一輛車撞上她,我嚇死了,也很憤怒。但結果駕駛並沒有停下來,因為煞車壞掉了。所幸我的女兒逃過死劫,但現在狀況非常危及。
在我說話當下,她受傷非常嚴重躺在醫院,她體內出血,非常不樂觀,可是我們沒有健保也沒有錢可支付手術。因此我們與BCCinc公司達成協議,並告訴我說只要

有一個人將這封信電子郵件轉寄給其他人,她們將捐3分(10分=1美元)支付手術,這是真的。我們靠著追蹤換算這封信轉寄了幾次。因此請你們幫幫忙將這封電子郵件轉寄給你們通訊錄上的朋友: 我會很感激你的,謝謝你。


















伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6320#
發表於 04-5-5 11:09 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

THANKS !

iyoku 寫道:
早晨!
波子媽, 你就好啦, 有得去睇movie, 我巳經成年都未去過睇movie啦. 真sin mo 水我.
雲兒白, 個中e 地址係: 汕頭中西參茸藥行, 秀茂坪街市地下2號舖 馬志明中醫

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo