媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1235


6321#
發表於 04-5-5 11:10 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

irene, 係啊!
irenenghm 寫道:
早呀, iyoku. 秀茂坪街市係咪即係秀茂坪商場下面果個呀?

[quote]
iyoku 寫道:
早晨!
波子媽, 你就好啦, 有得去睇movie, 我巳經成年都未去過睇movie啦. 真sin mo 水我.
雲兒白, 個中e 地址係: 汕頭中西參茸藥行, 秀茂坪街市地下2號舖 馬志明中醫
[/quote]


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


6322#
發表於 04-5-5 11:10 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

kittybuzz 寫道:
波子媽老師,

咁我呢?? 唔好賴低我呀!:cry: :cry:


你地個個我都歡迎, 不過..... 你地到時唔好嫌舍下"屈則"噃!
我屋企好細o架咋. hehe... :-P :-P
咁你地約幾時開呢個"試涼風機大會"啦.


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


6323#
發表於 04-5-5 11:11 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

888ee,
好呀!咁可唔可以露多d呀!但千祈唔好露何b仔喎!媽咪話醜醜嫁.
臭b


mcyw888 寫道:
臭b,
ee幫你做一件好唔好?

[quote]
irenenghm 寫道:
888ee,
咁有無露petpet嫁. 有我都想買件比自己著黎比凝凝同昕昕睇呀!hehe
臭b

[quote]


子爵府

積分: 10010


6324#
發表於 04-5-5 11:12 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

波子媽,

有無得送埋貨架 ??


多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 10010


6325#
發表於 04-5-5 11:16 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

波子媽,

室瓦何須大, 只須簡而清!

波子媽 寫道:
[quote]
kittybuzz 寫道:
波子媽老師,

咁我呢?? 唔好賴低我呀!:cry: :cry:


你地個個我都歡迎, 不過..... 你地到時唔好嫌舍下"屈則"噃!
我屋企好細o架咋. hehe... :-P :-P
咁你地約幾時開呢個"試涼風機大會"啦.[/quote]
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


6326#
發表於 04-5-5 11:21 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

0112ee, 888ee,
既然係咁, 咁888ee妳不如幫我做件剩係唔露petpet既衫呀!咁我其他部份咪可以有人認頭囉!
臭b

凝凝,
咁好啦!ee就做件只露petpet既衫, 然後叫臭b只係著比妳一個睇, 好唔好呢?
irene ee

[quote]
0112MAMA 寫道:
IRENE EE,
你唔可以隨便比臭B個PETPET其他人睇架, 你都未得我同意
凝凝
[quote]


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


6327#
發表於 04-5-5 11:23 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

kitty同學:
應該有掛, 但maybe 可能要加少少錢錢, 因為我住得好近, 果日我係叫工人攞番屋企, 冇叫佢送貨 (鬼叫佢之前quote 錯價, 我只用 $450買左, bk 揾笨集體購買要成 $6xx or $7xx 呀).


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6328#
發表於 04-5-5 11:25 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

kitty,
你幾時變得文巢巢架.:lol: :lol: :lol: :lol:
[quote]
kittybuzz 寫道:
波子媽,

室瓦何須大, 只須簡而清!

[quote]


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


6329#
發表於 04-5-5 11:26 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

kittybuzz 寫道:
波子媽,

室雅何須大, 只須簡而清!


啋.... 簡老八"簡而清"水鬼左好耐囉!
最幣係我屋企一d 都唔"雅"呢!


大宅

積分: 1235


6330#
發表於 04-5-5 11:28 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

波子媽,我都要去你屋企. 我要認識波子老細.歡吾歡迎我啊?
kitty, 你文法好好.
kittybuzz 寫道:
波子媽,

室瓦何須大, 只須簡而清!

[quote]
波子媽 寫道:
[quote]
kittybuzz 寫道:
波子媽老師,

咁我呢?? 唔好賴低我呀!:cry: :cry:


你地個個我都歡迎, 不過..... 你地到時唔好嫌舍下"屈則"噃!
我屋企好細o架咋. hehe... :-P :-P
咁你地約幾時開呢個"試涼風機大會"啦.[/quote] [/quote]


子爵府

積分: 10010


6331#
發表於 04-5-5 11:29 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

係啦, 我都覺得好差囉, 好似當我地lu lu咁, 有mug 理由連"先c" 都平過佢至得架!
波子媽 寫道:
kitty同學:
應該有掛, 但maybe 可能要加少少錢錢, 因為我住得好近, 果日我係叫工人攞番屋企, 冇叫佢送貨 (鬼叫佢之前quote 錯價, 我只用 $450買左, bk 揾笨集體購買要成 $6xx or $7xx 呀).
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 10010


6332#
發表於 04-5-5 11:31 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

888,
簡唔時都會發病架!
[quote]
mcyw888 寫道:
kitty,
你幾時變得文巢巢架.:lol: :lol: :lol: :lol:
[
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


6333#
發表於 04-5-5 11:41 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

kittybuzz 寫道:
係啦, 我都覺得好差囉, 好似當我地lu lu咁, 有mug 理由連"先c" 都平過佢至得架!


果個揾笨集體訂購原本咪話4月中截止o既, 後尾推遲去4月尾, 而家咪一樣見到佢個ad. 係度話一齊訂, 正一揾笨.

iyoku, 好呀, 有興趣你都一齊黎啦.

呀, 架"大卡車"今朝車左去邊樹威呢??


子爵府

積分: 10010


6334#
發表於 04-5-5 12:14 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

大卡車做mug又唔浦頭架 ??
波子媽 寫道:
]

呀, 架"大卡車"今朝車左去邊樹威呢??
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6335#
發表於 04-5-5 12:36 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

又咁靜o寄 ? 你哋去咗食飯啦 ?


男爵府

積分: 5329


6336#
發表於 04-5-5 12:55 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

雲兒白,

你真係唸住帶你個女女去睇中E 呀, d 藥好苦架喎??
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


子爵府

積分: 10010


6337#
發表於 04-5-5 12:59 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

波子媽,

有d 野想請教你!

你個工人lunch 整mug 野食架 ? 因為我會今晚買聽日送, 而lunch通常都係叫佢整菜+豬or beef 肉! 會唔會小得滯呀?
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 6725


6338#
發表於 04-5-5 14:08 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

大卡車今朝車左出去旺角'稻香'飲茶茶呀 :-P

"試涼風機大會"預埋我呀


男爵府

積分: 5329


6339#
發表於 04-5-5 14:11 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

唔好意思, 有d 唔明, 點解wing 媽會叫大卡車既 ??
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


子爵府

積分: 10010


6340#
發表於 04-5-5 14:12 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......

嘩, 大卡車,

你遠唔遠d 呀? 唔好成日掉得我地走到咁遠至得架 ! :-P
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo