Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦......
話時話, 我琴晚10點幾都有d 心底話, 想post 上來, 不過個"鵝記"on line 唔到, 事緣係.....................
琴晚9點幾, 我地一家例行公事咁係度陪阿b 睇佢o既vcd, 跟住晿london bridge 時, 阿b又叫我地一齊同佢捐喎,(個時個工人係度執緊廚房, 連佢見到我地都係度笑), 如是都玩左好幾個games, 跟住阿b 訓左, 我地2 個講,其實而家都幾好, 好似d 野settle哂, 因為以前要時時去睇阿b, 攪到好似好頻"pop"咁, 而家終於可以晚晚見到佢, 起碼唔會miss 左d 佢係呢個age佢應該有同佢父母一齊o既happy time, 咁當然, 凡事都要有犠牲, 我地無左o既就係屋企o既私人空間, 但阿大仔講犠牴左d 野, 但我地換番黎o既係日日見到阿b,同埋可以地自己親身教番佢, 而且永遠都係"你就環境, 唔係環境就你",咁我地唯有要妥協囉!
咁當然, 呢個feeling係暫時base on個工人ok啦!
老實講, 呢度有邊個唔想唔做做, 係屋企湊仔架 ? 如果環境唔許可, 咪唯有阿Q d, 自我安慰囉!
唔該哂大家, 我呻完喇!
:-P
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!