wing媽 寫道:
kitty
因為靚妹出世個時發覺有斜頸(即係望埋一邊),咁醫生咪寫紙去容鳳書做物理冶療,咁我多數行去,有時早咪係商場行下lu :-P [quote]
kittybuzz 寫道:
wing 媽,
果然係地膽喎, 連觀塘你都曉!![]()
點解你又會浦左去個度o既 我都係路過睇下佢地去哂邊樹炸, 呢度咁靜! :-P
我以為你話我做乜會去麗港城商場咋 :-P 一場誤會tim :-P sorry sorry

kittybuzz 寫道:
yee.........人地講你仲mug 浦左去work in kwun tong 個邊個topics 呀....yee.......
[quote]
wing媽 寫道:
kitty
因為靚妹出世個時發覺有斜頸(即係望埋一邊),咁醫生咪寫紙去容鳳書做物理冶療,咁我多數行去,有時早咪係商場行下lu :-P [quote]
kittybuzz 寫道:
wing 媽,
果然係地膽喎, 連觀塘你都曉!![]()
點解你又會浦左去個度o既 我都係路過睇下佢地去哂邊樹炸, 呢度咁靜! :-P
mcyw888 寫道:
wingma,
你2個仔女就係好鬼馬既啫, 如果我2個仔識咁樣"tum"我就好lu.
[quote]
wing媽 寫道:
0112MAMA,波子媽
到時大仔有意外驚喜比你都唔定呢 :-P
早兩年母親節,我地又係係婆婆屋企開'扒地',返到屋企呀仔話;肥媽幫我去雪框羅包野飲呀,我話你自己唔識羅呀,咁佢又冇出聲,隔左一陣我行入廚房煲水,佢又叫我羅,咪是鬼旦lu,點知一開個雪框有個蛋糕係處,原來佢地等我一早過去婆婆度,兩兄妹夾錢買架,仲係心型tim,個下又真係好感動 :-P

