母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   1


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


641#
發表於 08-3-6 07:46 |只看該作者
原文章由 maichu 於 08-3-5 15:36 發表

我覺得bb算叻仔,佢無nipple confusion。因為最初兩星期無辦法埋身餵,nipple損、無奶奶比bb推開,但唔知點解兩星期大時又突然可以埋身,而且一路都係埋身加奶粉,so far到現在6星期大都ok,只係我始終唔夠奶比佢。
夜晚唔餵bb ...


maichu,
Don't have to worry for eating rice but I personally will suggest to have more meals but less for each. Try to one bowl of rice and eat a lot of veggies plus meat or fish. If you want to increase milk flow, try to nurse longer for each side and offer the other side if baby is still hungry. At least, 15-20 minutes for each side so that baby can take latter milk which is higher in fat content and it can fill him up.
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


大宅

積分: 4412


642#
發表於 08-3-6 10:51 |只看該作者
餵一邊可剌激造奶, 又可令bb多吃後奶, 而且每邊 nipple有多些時間休息~


原文章由 maichu 於 08-3-5 15:36 發表
我而家每次都會比bb啜兩邊,如果想增加奶量,係咪最好餵一邊?
@ 如果有錢有社會地位先至會被人喜愛,呢個世界就太可悲了 @


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


643#
發表於 08-3-6 13:04 |只看該作者
我bb好似"偶"牙仔, 食奶時間短咗, 又會放口-->啜返-->放口...十幾次...我覺得佢唔係食或者根本食唔到...
我應該點做? 驚佢瘦, 又驚自己的milk supply會drop呀!


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


644#
發表於 08-3-6 13:31 |只看該作者
原文章由 方麗娟 於 08-3-6 13:04 發表
我bb好似"偶"牙仔, 食奶時間短咗, 又會放口-->啜返-->放口...十幾次...我覺得佢唔係食或者根本食唔到...
我應該點做? 驚佢瘦, 又驚自己的milk supply會drop呀! ...


都冇計架,有時BB會自己調節食量,之前大食的BB未必一直都大食,我個女兩三個月大時都可以食好多,而家就點塞都唔食,有時仲獲利回吐,唯有等佢肚餓先至餵。我個女都好似係teething, 成日流口水、玩口水,牙肉好似腫腫地,食唔夠15分鐘就開始扭計,今日佢就一早掛住玩我件衫隻蝴蝶結唔食,我唯有除咗件衫先餵過。其實,BB大個咗會貪玩好奇,食對佢地嚟講變得冇咁重要,有時都好頭痛,一來趕住返工,二來唔想等佢習慣用好長時間食一次奶。

花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


複式洋房

積分: 492


645#
發表於 08-3-6 14:25 |只看該作者
每次每邊會比bb啜半個鐘,所以餵一餐閒閒地要1個鐘!
就算bb啜足一個鐘,我從未見個bb自己放口,多數都係我鬆開佢個口。如果bb無紐計,我就當佢食飽,不果佢成日眼光光唔訓,如果餵奶粉,佢食飽就訓,有時真係幾灰。


大宅

積分: 1134


646#
發表於 08-3-6 14:36 |只看該作者
Thx Rose-Mag ar~~

但係我個女今日又好似唔同左咁呀!!!

星期二個日佢好乖嫁 - 我個日隔2-3個鐘左右埋身餵人奶一次, 淨係夜晚一點時補奶粉, 等大家都好訓d...星期二個日完全冇問題嫁喎, 我睇返佢都係食大概半個鐘至四十分鐘左右就停, 自己都離口, 有時唔知係佢自己唔小心離左口定咩啦..我放左個nipple响佢個咀仔度郁吓郁吓, 佢都冇開口咁我就算, 咁佢都頂到2-3個鐘..

咁原本經過星期二之後, 對自己開始有d信心, 但係昨日又開始唔同了, 一般我都係夜晚最後個餐補奶粉, 因為想訓耐d咁..

昨天, 她有時食半個鐘, 有時就食一個鐘有多咁, 開初佢都幾努力咁啜既(我都知係好攰)之後又停吓, 我郁吓佢, 佢又啜吓咁..咁成日都搞到成45分鐘, 咁我同平時一樣啦, 如果佢離左口(無論唔小心還是想抖吓, 我都會放個nipple响佢咀仔度再引佢, 佢唔打開口就算) 因為我又怕佢會當我個nipple係奶咀, 所以佢如果好攰的話我都會唔理佢...所以昨日都响下午補了一餐奶粉給她, 因為真的不知道自己到底有冇奶..我都唔明點解昨日bb同星期二時既表現咁唔同, 昨日成日都要食超過半個鐘, 之後仲不停咁四周圍想揾奶食咁...

另外, 剛才問了阿嫂, 她說現在我最好2邊輪住比bb飲..左邊十五分鐘, 右邊十五分鐘, 等2邊上奶情況都理想d, 同埋bb都快d會飽, 因為她說現在我可能未有"後奶", (因為我睇返我pump出黎d奶, 昨晚pump了十分鐘左右有2安奶但係d奶都係水汪汪, 冇油脂的), 所以她建議我2邊都比bb飲..你意見如何??



原文章由 rose-mag 於 08-3-5 13:52 發表


最初好多BB都有類似問題,我個女最初可以不停食,埋完身冇耐又食,我真係冇奶,補奶粉佢可以兩個小時內食成7安,幾個星期大人仔食咁多,我都有D驚,過醫生話只要BB冇嘔就OK。後來囡囡自己調節,食飽就甩開咀,試過以為佢未夠再餵,結果佢飽到嘔 ...


大宅

積分: 4412


647#
發表於 08-3-6 14:48 |只看該作者
你bb 「食奶時間短咗, 又會放口-->啜返-->放口...十幾次...」 可能係大個左貪玩啊~ 佢可能覺得咁樣好得意, 好似學識一樣新「技能」咁, 所以咪反覆咁「試驗」囉~

小笨果陣到左三四個月又係好衰, 不單食下又放下, 仲要咬住個 nipple 黎拉拉扯扯, 扯到我鬼c 咁痛啊! (宜家再大0的就用手攪, 激 c...)

如果太谷奶/ 驚奶量跌, 就泵咁0的出黎做 stock啦, 再唔係, 又可以「罰」下佢, 攪攪震就「鬧」佢同埋收埋唔俾佢食。睇下有無幫助~


原文章由 方麗娟 於 08-3-6 13:04 發表
我bb好似"偶"牙仔, 食奶時間短咗, 又會放口-->啜返-->放口...十幾次...我覺得佢唔係食或者根本食唔到...
我應該點做? 驚佢瘦, 又驚自己的milk supply會drop呀! ...
@ 如果有錢有社會地位先至會被人喜愛,呢個世界就太可悲了 @


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


648#
發表於 08-3-6 15:19 |只看該作者
原文章由 李小B太太 於 08-3-6 14:48 發表
你bb 「食奶時間短咗, 又會放口-->啜返-->放口...十幾次...」 可能係大個左貪玩啊~ 佢可能覺得咁樣好得意, 好似學識一樣新「技能」咁, 所以咪反覆咁「試驗」囉~

小笨果陣到左三四個月又係好衰, 不單食下又放下, 仲 ...


係呀係呀, 就係拉拉扯扯! 好奀皮!! 當我個nipple係橡皮咁......
我都覺得bb係貪玩咗, 同埋好唔專心成日周圍望和聽聲, 好易分心啊!


大宅

積分: 4412


649#
發表於 08-3-6 16:06 |只看該作者
恭喜你啦, 証明 bb 大個左、又進入另一階段啦~! 仲好記得你初初做奶媽時困難重重, 宜家又順利過渡到另一階段!

我果陣會入房關埋門先餵奶, 連笨爸都唔准入房, 我有時仲會開少少 bb音樂等 bb 可以放鬆心情邊聽音樂邊食奶 (順便掩蓋房開的人聲、嘈雜聲)。但係我唔可以好似有些奶媽話, 一邊同 bb 傾偈一邊餵, 因為小笨會放口、望住我、同我傾偈唔食奶~!



原文章由 方麗娟 於 08-3-6 15:19 發表


係呀係呀, 就係拉拉扯扯! 好奀皮!! 當我個nipple係橡皮咁......
我都覺得bb係貪玩咗, 同埋好唔專心成日周圍望和聽聲, 好易分心啊!
@ 如果有錢有社會地位先至會被人喜愛,呢個世界就太可悲了 @


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


650#
發表於 08-3-6 16:36 |只看該作者
[quote]原文章由 李小B太太 於 08-3-6 16:06 發表

哦~明白, 我都試下營造某個特定的環境比bb食奶睇下會否好d, thx for your advice.

咁小笨係"三四個月時係咁", 情況持續幾耐呢? 等我有心理準備先


大宅

積分: 4412


651#
發表於 08-3-6 16:42 |只看該作者
佢次次狂扯我, 我就用力按住佢個面響我個胸度, 等佢透唔到氣放口為止 (我亞婆教的), 又罰佢無得食 (半分鐘), 鬧佢一輪至俾返佢食。咁, 大約維持左唔夠一個月, 佢就無左呢個情況lu。



原文章由 方麗娟 於 08-3-6 16:36 發表
[quote]原文章由 李小B太太 於 08-3-6 16:06 發表

哦~明白, 我都試下營造某個特定的環境比bb食奶睇下會否好d, thx for your advice.

咁小笨係"三四個月時係 ...
@ 如果有錢有社會地位先至會被人喜愛,呢個世界就太可悲了 @


大宅

積分: 1857


652#
發表於 08-3-6 16:43 |只看該作者
各位, 我剛買了Boots儲奶袋, 但不太明oz份量. 因4為我用medela奶泵, 奶樽顯示為4oz, 但一過boots奶袋就變為5oz, 點解既? 係咪唔應該睇奶袋, 應以奶泵樽為準? 各媽咪有否同樣問題?


大宅

積分: 1857


653#
發表於 08-3-6 17:12 |只看該作者
另外, 如要解凍, 用boots奶袋直接放喺滾水度可以嗎?


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


654#
發表於 08-3-6 18:50 |只看該作者
原文章由 Rice779 於 08-3-6 16:43 發表
各位, 我剛買了Boots儲奶袋, 但不太明oz份量. 因4為我用medela奶泵, 奶樽顯示為4oz, 但一過boots奶袋就變為5oz, 點解既? 係咪唔應該睇奶袋, 應以奶泵樽為準? 各媽咪有否同樣問題? ...


我都有此疑問, 我會mark住奶樽幾多oz, 唔會理個袋的.
btw, 我發覺有d奶樽所mark的oz係不同的:
pigeon, avent, dr. brown's都係一樣或差少少
唯獨把相同的份量倒落medela樽就會少咗0.5oz...


大宅

積分: 1857


655#
發表於 08-3-6 20:27 |只看該作者
係啦, 真係好混淆呀. 我用開avent儲奶杯都無問題, 跟medela奶泵樽一樣, 點知一用boots就有此問題. 你講得啱, 都係睇住奶泵樽份量黎mark穩陣D.

咁解凍有咩要留意? 可否直接用滾水黎解凍然後再入奶樽?


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


656#
發表於 08-3-6 21:36 |只看該作者
原文章由 Rice779 於 08-3-6 20:27 發表
咁解凍有咩要留意? 可否直接用滾水黎解凍然後再入奶樽? ...


唔知呀, 我仲未駛用冰奶住, 呢個問題要等各位有經驗的媽咪解答


珍珠宮

積分: 37741

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


657#
發表於 08-3-6 23:28 |只看該作者
我唔會信boots個儲奶oz架...... avent個樽寫幾多就幾多囉....... boots o個個都唔準既~

同埋我唔會直接放boots袋入滾水.... 我怕linkage....... heheh~~~


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


658#
發表於 08-3-6 23:43 |只看該作者
我用playtex奶袋, 咁個奶袋"抆恆"裝好落個旅行奶樽度後, 個oz數就會o岩....

原文章由 brbaby2007 於 08-3-6 23:28 發表
我唔會信boots個儲奶oz架...... avent個樽寫幾多就幾多囉....... boots o個個都唔準既~

同埋我唔會直接放boots袋入滾水.... 我怕linkage....... heheh~~~
我想要9999呀...


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


659#
發表於 08-3-6 23:50 |只看該作者
唔駛驚, 我都係收o左少少奶再由呀b食返到谷, 好快... 你個身體會配合呀b, 呀b啜少d, 就造少d奶, 呀b啜多d, 就會造返多d奶...
呀b大個仔梗係會開始玩, 你都唔會望佢似舊飯啦...
我會直情收埋唔比食放低佢行開, 餓佢一陣, 有得三四次佢就知, 唔會再玩... 我試過鬧佢, 佢以為我同佢傾計, 佢會哈哈笑...

原文章由 方麗娟 於 08-3-6 13:04 發表
我bb好似"偶"牙仔, 食奶時間短咗, 又會放口-->啜返-->放口...十幾次...我覺得佢唔係食或者根本食唔到...
我應該點做? 驚佢瘦, 又驚自己的milk supply會drop呀! ...
我想要9999呀...


洋房

積分: 83


660#
發表於 08-3-7 00:32 |只看該作者
原文章由 rose-mag 於 08-3-6 13:31 發表


我個女都好似係teething, 成日流口水、玩口水,牙肉好似腫腫地,食唔夠15分鐘就 ...


嘩!你好似講緊我個囝囝咁呀.簡直一模一樣.佢玩口水玩到我一餐飯既時間換成三至四條手巾仔.

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo