!

... 又阻止唔到佢出力抓.... 原文章由 wmpl 於 08-6-12 10:23 發表
![]()
![]()
![]()
!
咁我問咗大家問題先,因為我只係睇晒 part~2,即之前part~1我冇睇過,所以我唔知你哋大家有冇傾過哩個問題?
就係你哋小朋友有濕疹哩個問題,除咗係小朋友嘅免疫系統比較弱之外,你哋有冇諗過係因為 ...

原文章由 jolo 於 08-6-12 10:47 發表
各位媽咪, 俾少少意見我丫…![]()
![]()
囝囝依幾日, 成日抓… 抓損 面、耳、鼻、頭, 頸就如常出汗抓, 頸下巴位起左 堆鞋粒粒(唔紅 似熱痱, 用 ai 會退)….
依家, 個頭抓損得好利害, 好多流血結疤…:pi ...

原文章由 splei 於 08-6-12 12:46 發表
死啦, 亞b四個月已經開始俾佢搽, 係屈臣氏藥房買, 佢又話冇問題, 仲話可以長期搽, 但我覺得佢有消炎成份, 咁即係有藥性啦, 唔放心先問下你地, 我仲同亞b用緊第二支, 聽你地咁講都唔敢再用啦, 唔該哂
...