嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 3170

好媽媽勳章 醒目開學勳章


641#
發表於 08-6-12 09:19 |只看該作者

回覆 #640 wmpl 的文章

歡迎你隨時分享呀~


大宅

積分: 3000


642#
發表於 08-6-12 10:23 |只看該作者
原文章由 kleinpunkt 於 08-6-12 09:19 發表
歡迎你隨時分享呀~



咁我問咗大家問題先,因為我只係睇晒 part~2,即之前part~1我冇睇過,所以我唔知你哋大家有冇傾過哩個問題?
就係你哋小朋友有濕疹哩個問題,除咗係小朋友嘅免疫系統比較弱之外,你哋有冇諗過係因為世界污染嘅問題呢?
先唔講由母體傳俾嬰兒,令次講"水"先,
睇到你哋用咗好多方法同藥物去治療小兒濕疹,
咁你吔屋企嘅飲用水同一般洗衫,洗面,洗食物,沖涼嘅水有有用濾水器?覺得有有用?效果值唔值回票價?
唔駛驚,我絻對唔係乜石或其他濾水器嘅sales~~
真係出於好奇同考慮緊買但又唔知效果如何而問吓大家,
我自己就只係用緊最普通嘅水龍頭濾水器!!

同埋我見過好多本來自己從來都冇濕疹嘅mami,但係喺懷孕時期出現濕疹,到BB出咗世之後又消失,甚至以後都冇再出現過,但係佢吔嘅BB有九成都會有唔同程度嘅濕疹病患,想請問大家有冇同樣嘅經歷?

唔該晒,
希望大家唔好介意,我係一個問題兒童!

[ 本文章最後由 wmpl 於 08-6-12 10:24 編輯 ]


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


643#
發表於 08-6-12 10:47 |只看該作者
各位媽咪, 俾少少意見我丫
囝囝依幾日, 成日抓抓損 面、耳、鼻、頭, 頸就如常出汗抓, 頸下巴位起左 堆鞋粒粒(唔紅 似熱痱, ai 會退)….
依家, 個頭抓損得好利害, 好多流血結疤 ... 又阻止唔到佢出力抓....
已轉過好多洗頭水, 就算開冷氣都抓好大汗, 唔敢只用水洗
有咩方法止痕呀 ??
可否搽 lotion 係頭 ???
定係, 佢敏感, d 敏感藥水佢食 ??

尋日返政府兒科, 醫生話佢地無敏感科, 要轉就要去其他醫院, 依家唔算嚴重, 睇定 d 先喎佢另開左隻 Promethazine HCL Elixir 5mg/5ml , 臨訓食, 一次 10ml, 話如果訓覺都抓就俾囝囝食, 止痕同會好眼訓 ….


大宅

積分: 3000


644#
發表於 08-6-12 11:08 |只看該作者
原文章由 jolo 於 08-6-12 10:47 發表
各位媽咪, 俾少少意見我丫…
囝囝依幾日, 成日抓… 抓損 面、耳、鼻、頭, 頸就如常出汗抓, 頸下巴位起左 堆鞋粒粒(唔紅 似熱痱, 用 ai 會退)….
依家, 個頭抓損得好利害, 好多流血結疤… :pi ...

我覺得佢係因為好痕而係咁R先至會咁嚴重,所當務之急一定係食藥止咗痕先同咩都唔好同佢搽住,要俾佢啲皮膚休息吓先,唔好再俾刺激落去,或者你可以試吓用蒸溜水同佢洗吓,至少都要用煲滾過5分鐘嘅水去幫佢洗!

屋企有冇冰袋?隔住件溥衫俾佢敷住先,淨係敷住額頭先都好,等佢唔好咁忟,愈忟就愈痕,愈痕就R!


大宅

積分: 3170

好媽媽勳章 醒目開學勳章


645#
發表於 08-6-12 11:58 |只看該作者

回覆 #643 jolo 的文章

忽然醒起之前用過金銀花水, 我都有用o黎洗頭, 你試下得唔得...

呢排o的天氣真係唔得, 我亞b都r到大脾花哂


大宅

積分: 3020


646#
發表於 08-6-12 12:46 |只看該作者
死啦, 亞b四個月已經開始俾佢搽, 係屈臣氏藥房買, 佢又話冇問題, 仲話可以長期搽, 但我覺得佢有消炎成份, 咁即係有藥性啦, 唔放心先問下你地, 我仲同亞b用緊第二支, 聽你地咁講都唔敢再用啦, 唔該哂
原文章由 sinbb 於 08-6-11 17:54 發表
我打電話問過代理, 佢話6個月都可以


大宅

積分: 3020


647#
發表於 08-6-12 12:48 |只看該作者
我絕對有諗過水土ge問題, 但我已經用緊鑽石ge濾水器, 結果都係咁, 如果真係關水事, 咁唯一辦法咪移民囉
原文章由 wmpl 於 08-6-12 10:23 發表



咁我問咗大家問題先,因為我只係睇晒 part~2,即之前part~1我冇睇過,所以我唔知你哋大家有冇傾過哩個問題?
就係你哋小朋友有濕疹哩個問題,除咗係小朋友嘅免疫系統比較弱之外,你哋有冇諗過係因為 ...


大宅

積分: 1932


648#
發表於 08-6-12 12:49 |只看該作者
原文章由 wmpl 於 08-6-12 10:23 發表



咁我問咗大家問題先,因為我只係睇晒 part~2,即之前part~1我冇睇過,所以我唔知你哋大家有冇傾過哩個問題?
就係你哋小朋友有濕疹哩個問題,除咗係小朋友嘅免疫系統比較弱之外,你哋有冇諗過係因為 ...


好歡你的,你的諗法同我一樣,環境其實好大的問題.令一個問題係食物的過份添加物.唔好以為新鮮的蔬菜冇問題,都有過量的農藥問題,加上在種植時所加的激素又有幾多人會留意到呢.你自己本身都有濕疹所以你都留意到"水"的問題.你講得一d都冇錯,而家d水真係同10年前好大的分別,就算水務署幾努力都好,始終都比以前污染左.你好叻你留意到呢一點.你講開我至講多少少,濕疹有r損的地方,應該同傷口處理一樣,但唔係搽消毒藥水.係護理一樣用清潔的飲用水去清潔的.我之前都講過,但好似有媽咪band我話幾時用到大,我唔記得邊講.之後我睇多過講(就算見到唔係幾arm,都忍忍忍).唔介意我講多少少有關cream,因我見好多媽咪都一日搽5~6次cream,但如果係想有保濕的效果只有在沖涼後搽的最有效,之後搽的都冇作用.同埋每次搽時都要將之前的清理乾淨,因為皮膚表面有好多金黃葡萄球菌,如果有傷口又加多一層cream去搽的時候好易發炎.
你可以在有了bb的6 個月開始飲白連鬚 可以問中醫師的.

[ 本文章最後由 adaada1 於 08-6-12 15:06 編輯 ]


大宅

積分: 3000


649#
發表於 08-6-12 13:09 |只看該作者
原文章由 splei 於 08-6-12 12:48 發表
我絕對有諗過水土ge問題, 但我已經用緊鑽石ge濾水器, 結果都係咁, 如果真係關水事, 咁唯一辦法咪移民囉

咁浴室沖涼有冇用?
diamond都聽人用過係ok,但價錢就~~~~
地球受到嚴重嘅污染已經係不爭嘅事實,問題係好睇我哋點睇同點處理嘅啫,連生活上最基本嘅水同空氣都污染如此,咁我哋根本就無一倖免被染污,分別只在於嚴重程度!!!


大宅

積分: 1932


650#
發表於 08-6-12 13:13 |只看該作者
Wmpl,
我有你講的情況,我有第二個b時,無la la 自己隻手有濕疹,35周時飲白連鬚都唔得.原來要6個月時開始飲,太遲飲冇用.
食物因為好多都改了基因,所以食左咩會發都未必可以清楚知道.
其實真係要由內調理好免疫力才是最終的辦法,但呢個問題真係好復雜,唔係一言兩語可以講到.
基因改造食係禍患無窮.

[ 本文章最後由 adaada1 於 08-6-12 15:04 編輯 ]


大宅

積分: 1932


651#
發表於 08-6-12 13:25 |只看該作者
原文章由 wmpl 於 08-6-12 13:09 發表

咁浴室沖涼有冇用?
diamond都聽人用過係ok,但價錢就~~~~
地球受到嚴重嘅污染已經係不爭嘅事實,問題係好睇我哋點睇同點處理嘅啫,連生活上最基本嘅水同空氣都污染如此,咁我哋根本就無一倖免被染污,分別只在於嚴重程度!!! ...

係家將來仲多d奇難雜症,冇計家拉,為有做好自己先.
前幾日至睇新聞話複製豬比人食~~~~仲大聲話安全無問題~~~~ 我就


民房

積分: 58


652#
發表於 08-6-12 13:57 |只看該作者

濕疹講座

Dear Mums

I just refered by my friend .. there has a talk for 濕疹..that will introduce how to use natural method to cure instead of medicine .

08年6月14日(六)及18日(三)舉行 - "濕疹之自然療法" 講座, 希望讓更多人知道除西醫用類固醇外,
> 我們使用於治療濕疹之自然方法.
>
> 內容:
> I) 濕疹成因
> II) 食物敏感
> III) 天然止癢方法
> IV) 皮膚日常護理
> V) 無副作用之治療方法等
>
> 日期及時間:2008年6月14日 (六) 12:00-1:30pm 或
> 2008年6月18日 (三) 6:30-8:00pm
> 地點:香港灣仔灣仔道101-103號明德商業大廈8樓B室

留位熱線:(852) 31794623及[email protected]


大宅

積分: 4561


653#
發表於 08-6-12 14:03 |只看該作者
這幾日囝囝病了又加上天氣濕, 啲濕疹又出來, 手指又抓損哂

會唔會發炎呀, 妳不如睇下e生問不可唔可以用啲藥性流頭水, 用清水唔係辨法喎, 我之前用是一隻是e生介紹的, 不是現在唔記得了, 等我回去睇睇先. 而敏感藥我普常比他食咗先, 好啲才唔比的.

原文章由 jolo 於 08-6-12 10:47 發表
各位媽咪, 俾少少意見我丫…
囝囝依幾日, 成日抓… 抓損 面、耳、鼻、頭, 頸就如常出汗抓, 頸下巴位起左 堆鞋粒粒(唔紅 似熱痱, 用 ai 會退)….
依家, 個頭抓損得好利害, 好多流血結疤… :pi ...

[ 本文章最後由 珀珀,慧慧媽 於 08-6-12 14:09 編輯 ]


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


654#
發表於 08-6-12 14:16 |只看該作者
原文章由 splei 於 08-6-12 12:46 發表
死啦, 亞b四個月已經開始俾佢搽, 係屈臣氏藥房買, 佢又話冇問題, 仲話可以長期搽, 但我覺得佢有消炎成份, 咁即係有藥性啦, 唔放心先問下你地, 我仲同亞b用緊第二支, 聽你地咁講都唔敢再用啦, 唔該哂
...


我第一支 都係係 屈人寺配藥部買
叫老公去買, 佢唔識問, 就將個手提俾我同個藥劑司講
我問 ai 有無類固醇、抗生素成份佢話 ..
我問 有無藥成份 佢話
我問 無藥成份點解咁多功效, 又消炎之類, 佢話 唔一定有藥先可以, xx 成份都有依 d 作用 (xx 忘記係 天然 草本 植物, 生完無記性, sorry ~)
我問可否長期用, 佢話無問題
收線後,有個護士都係樹買緊野, 可能見我老公傻下傻下, 就問老公係咪俾小朋友用…. 老公答完, 個護士講, ai 對紅左o既皮膚幾好, 要留意番有傷口唔好用, ”, 平時用 cream 果支就得..
所以, 我平時用 佢隻 cream, 有紅初起先用 ai 搽果個位置
如果我無記錯, 前幾頁個媽咪打去代理問, 係話 6個月只可搽一日兩次, 唔係唔用得最穩陣, 你都打去代理問問丫


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


655#
發表於 08-6-12 14:18 |只看該作者

回覆 #2 珀珀,慧慧媽 的文章

我尋日問個政府醫生, 佢話佢無洗頭水介紹... 只係開敏感藥俾我...........
睇o黎, 我今晚俾 piriton 佢食先, 睇下好唔好 d...
我等你.....


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


656#
發表於 08-6-12 14:25 |只看該作者
wmpl & kleinpunkt,

thx ~~~


大宅

積分: 3170

好媽媽勳章 醒目開學勳章


657#
發表於 08-6-12 14:39 |只看該作者

回覆 #656 jolo 的文章

我下次去開間皮膚中心, 順便幫你問下有冇洗頭水o岩o丫...


大宅

積分: 3000


658#
發表於 08-6-12 14:53 |只看該作者
adaada1,

其實我都好明白大部份家長嘅心情,我自己都難保自己將來有小朋友,一定唔會學似佢哋一樣,會用最簡單最快嘅方去幫自己嘅小朋友解除痛苦~~~

當然我而家好明白到有時所謂最快最好嘅方法,其實都只係將個問題推向更深更難解決, 所以我到而家都會儘量用最天然方法去治療,比如如果有時我濕疹想發作,我會用涷水沖洗患處,直到不再感到痕為止,儘量都避免用藥,如此這般,現在我的濕疹已受控制亦已很少發作,只需很間中服藥或用浸洗劑~~

不過我覺得政府好像有點不負責任,經常都話食物或日用品含少少毒素冇問題,唔超過乜乜標準,通過物物檢測,一樣嘢食少少或用少少對人體冇問題,但我哋每日唔係淨係食一樣嘢同用一樣嘢囉~~
至於基因改造食物,真係覺得好恐佈,複製豬都話食得???
睇糧食問題已經嚴重到將來唔食用哩啲複製同基改造食物唔得嘅地步~~


大宅

積分: 1932


659#
發表於 08-6-12 15:10 |只看該作者
原文章由 jolo 於 08-6-12 10:47 發表
各位媽咪, 俾少少意見我丫…
囝囝依幾日, 成日抓… 抓損 面、耳、鼻、頭, 頸就如常出汗抓, 頸下巴位起左 堆鞋粒粒(唔紅 似熱痱, 用 ai 會退)….
依家, 個頭抓損得好利害, 好多流血結疤… :pi ...

真係要止左痕先.你囝囝成日咁大汗,你可以同佢沖下涼可能會舒服d.


大宅

積分: 1932


660#
發表於 08-6-12 15:22 |只看該作者
原文章由 wmpl 於 08-6-12 14:53 發表
adaada1,

其實我都好明白大部份家長嘅心情,我自己都難保自己將來有小朋友,一定唔會學似佢哋一樣,會用最簡單最快嘅方去幫自己嘅小朋友解除痛苦~~~

當然我而家好明白到有時所謂最快最好嘅方法,其實都只係將個問題推向更深更難解決, ...

靠人不如靠自己,所以我會好小心選擇食物.由第一次睇醫生同我講話無得根治,我已經死左心家拉,所以我努力咁找原因.同以食療作改善.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo