興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 14241


661#
發表於 11-8-15 14:46 |只看該作者
團長, 你意思係你仲有好多堂有排跳定係去完暴肥有排嘔番啲肥高出來呀
唔知亞女幾時先會叮一聲


男爵府

積分: 9041


662#
發表於 11-8-15 15:05 |只看該作者
係乜特別日子哇


珍珠宮

積分: 45698


663#
發表於 11-8-15 18:36 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-8-15 15:05
係特別肚餽日子

         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


664#
發表於 11-8-15 18:38 |只看該作者
本帖最後由 Bing.Jing 於 11-8-15 19:25 編輯

mouth:其實係上次企生日話想食 keep爬羅厨 到依家

鑲金咩,咁耐至 book到

         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


665#
發表於 11-8-15 19:04 |只看該作者
cicicat 哈哈,咁咪可以加餸, 同埋吾洗出去跳芬奇啦,慳好多喎 ~~~


其實禾講吓架咋,禾咩都毛識做至啱
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


666#
發表於 11-8-16 09:59 |只看該作者
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4139104&extra=page%3D1

公海又有人問
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


男爵府

積分: 9041


667#
發表於 11-8-16 10:10 |只看該作者
heiheima
禾星期4可能要甩底喇 Sorry本來朋友一早訂咗Friday暴肥的,昨晚又話想改星期4...佢話晏d試吓改唔改到booking再通知我真係唔巧意思哇

我今晚會跳電眼,順便+4堂延期 ,實在毛胸跳晒


大宅

積分: 2715


668#
發表於 11-8-16 11:51 |只看該作者
hihi....我都入下來報到先......大家好呀....


珍珠宮

積分: 45698


669#
發表於 11-8-16 11:53 |只看該作者
yukisomiss 發表於 11-8-16 11:51
hihi....我都入下來報到先......大家好呀....

早晨呀
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


大宅

積分: 2715


670#
發表於 11-8-16 12:07 |只看該作者
嘩.....果日星期六去左佐敦度跳呀......跳亞nick.......本身跳russ 架....後來hei ma 話好激....我即係轉返下一場nick.....wa wa wa....我覺得都係激得濟啊.....可能平時跳開magic 啦.....所以跳亞nick 跳到件衫wet 晒啊...


珍珠宮

積分: 45698


671#
發表於 11-8-16 12:21 |只看該作者
yukisomiss 發表於 11-8-16 12:07
嘩.....果日星期六去左佐敦度跳呀......跳亞nick.......本身跳russ 架....後來hei ma 話好激....我即係轉返 ...

阿瀝 個樣好特別
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


男爵府

積分: 9041


672#
發表於 11-8-16 12:43 |只看該作者
yukisomiss 發表於 11-8-16 11:51
hihi....我都入下來報到先......大家好呀....


呵...里就係heiheima個friend同里跳過2次先喺度相認


男爵府

積分: 9041


673#
發表於 11-8-16 12:45 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-16 12:21
阿瀝 個樣好特別

咁即係點唧


男爵府

積分: 8923

醒目開學勳章


674#
發表於 11-8-16 13:43 |只看該作者
禾需要大家俾D 正能量....

禾呢二星期係一間中學教小六升中一,間學校不是好的
我個班梗係最差,但係大部分小朋友都OK..除左一二個..
但係有個學生..第二日上堂,二堂都比我鬧
第一日講 D性器官..禾又唔驚BOR,禾答番佢..隔一陣..就吹X,收X之類

第二日即今日..搶學生野搞CRY人地。禾頂唔順鬧佢..
佢話:禾唔係同你講野,收X啦。
我: 你唔係小朋友黎架喇,成熟D啦
佢: 禾覺得禾係小朋友BOR
態度極差。又打個男仔個頭..
禾:你尊重下老師尊重下同學好BOR
佢:
叫佢企起身又唔企..最後搵番學校的老師解決...


好啦..上到黎..經過個個男仔個位講左句: 你仆X
禾禾禾~(禾簡直想鬧飽佢.佢行出黎既時候又懶型甘!禾心諗..禾見過大把你呢類人啦...)

但係最慘係..放學有其他學生走黎問我,,
MISS..我第日開學係咪要同佢地一班架..

唉..禾都話對住佢地十日就算..但係學校老師對住幾年...
而家D小朋友..:
禾今日嬲到震!!!!呼..呻完..
敢夢。想飛。談何容易?
終於我選擇豁然一試。
有得有失,又可否一直堅持?
<教養孩童,使他走當行的道
  就是到老他也不偏離>


珍珠宮

積分: 45698


675#
發表於 11-8-16 13:48 |只看該作者
SoNyPig 發表於 11-8-16 13:43
禾需要大家俾D 正能量....

禾呢二星期係一間中學教小六升中一,間學校不是好的




         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


男爵府

積分: 8923

醒目開學勳章


676#
發表於 11-8-16 13:51 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-16 13:48

團長禾真係巧嬲...
最嬲唔係個學生NAUGHTY!!
最嬲係佢影響左其他同學上堂!!仲要怕同佢一班!
同埋~黎緊學校老師要對足佢六年!!諗起都慘!
敢夢。想飛。談何容易?
終於我選擇豁然一試。
有得有失,又可否一直堅持?
<教養孩童,使他走當行的道
  就是到老他也不偏離>


珍珠宮

積分: 45698


677#
發表於 11-8-16 13:53 |只看該作者
有時我諗 ~~ 呢 d 小朋友雖然同自己毛關係,但十年八載之後,
可能佢係我坐緊既小巴個司機,佢又係咁既態度去片車 or
佢係我食緊飯既茶樓個師傅,佢又係咁態度去 咳two 煑餸 ........... 咁我哋.......

真係好無耐
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


678#
發表於 11-8-16 13:55 |只看該作者
佢未正式入讀已經咁囂張,叫現職既老師要睇實d, 必要時

不過其他同學就真係好慘
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


679#
發表於 11-8-16 14:34 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-8-16 10:10
heiheima
禾星期4可能要甩底喇 Sorry本來朋友一早訂咗Friday暴肥的,昨晚又話想改星期 ...
大家姐你到期嗱??....禾都唔豬典屎....12堂仲未郁過........希望聽日抽到時間跳喇.....下星期二到期嗱
重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


680#
發表於 11-8-16 14:37 |只看該作者
yukisomiss 發表於 11-8-16 12:07
嘩.....果日星期六去左佐敦度跳呀......跳亞nick.......本身跳russ 架....後來hei ma 話好激....我即係轉返 ...
禾唔豬有茅同里同場過呢??禾記得有次跳魔鬼....有茅記錯呢
重新起步,為未來努力

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo