嬰兒用品

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5769


681#
發表於 05-12-19 07:55 |只看該作者

Re: 織番件衫仔比bb

不如大家都post 愛心溫暖牌相出來晒下啦....

我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


男爵府

積分: 5769


682#
發表於 05-12-19 07:57 |只看該作者

Re: 織番件衫仔比bb

媽咪織的裙仔變了背心
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


大宅

積分: 2497


683#
發表於 05-12-19 10:52 |只看該作者

Re: 織番件衫仔比bb

我想問織件背心難唔難嫁~~我都想學喔!!!!
仲有呢!!!有冇媽咪可以教我織蝴蝶巾呀!!!最尾套住果到我唔識喔!!!可以教我嗎???thx all mon~~~~~~~~~

我第一次織喳......希望大家教教我.....


大宅

積分: 3129


684#
發表於 05-12-19 11:20 |只看該作者

Re: 織番件衫仔比bb

想請教織公仔圖案圍住的黑邊, 是怎樣繡的呢?


公爵府

積分: 29293


685#
發表於 05-12-19 15:46 |只看該作者

Re: 織番件衫仔比bb

你可以將轉色位唔同的冷左右交义. 咁樣就可以無了個洞, 係Q線個度左右呀.

有點難表達, 希望你明

hellora 寫道:
fion,

我有問題要請教呀....我想係件衫織個數字,但係凡轉色位都有個洞.....


男爵府

積分: 6561


686#
發表於 05-12-19 15:48 |只看該作者

Re: 織番件衫仔比bb

各位

BB 衫唔用鈕可以用綁繩
可唔可以教我點鉤 BB 衫綁繩果D波波呀?
唔該!!



公爵府

積分: 29293


687#
發表於 05-12-19 15:48 |只看該作者

Re: 織番件衫仔比bb

hellora
Please click, hope this web is useful for u

間色方法


大宅

積分: 3674


688#
發表於 05-12-19 19:56 |只看該作者

Re: 織番件衫仔比bb

emeraldlam 寫道:
hellora
Please click, hope this web is useful for u

間色方法


thx! 我明白點織....織冷衫真係"學海無涯"呢!!


大宅

積分: 3674


689#
發表於 05-12-19 19:57 |只看該作者

Re: 織番件衫仔比bb

emeraldlam 寫道:
你可以將轉色位唔同的冷左右交义. 咁樣就可以無了個洞, 係Q線個度左右呀.

有點難表達, 希望你明

[quote]
hellora 寫道:
fion,

我有問題要請教呀....我想係件衫織個數字,但係凡轉色位都有個洞.....
[/quote]

我終於明白啦! thx!


公爵府

積分: 29293


690#
發表於 05-12-20 10:55 |只看該作者

Re: 織番件衫仔比bb

hellora
唔駛客氣, 大家分享下. 你打算織個乜野數字呀


大宅

積分: 2873


691#
發表於 05-12-20 11:24 |只看該作者

Re: 織番件衫仔比bb

好呀...你學左教下我呀!!!

yellow 寫道:
[quote]
smilebaboo 寫道:
yellow,

我唔識鉤公仔架..其實鉤針我係初學者..好多針法我都唔曉架..如果你識鉤公仔你可否教我呀??


我諗住學鉤hello kitty,如果我學識的話,我post d技巧上o黎吖,如果你唔嫌棄我表達能力差的話...he...he... [/quote]


大宅

積分: 2873


692#
發表於 05-12-20 11:29 |只看該作者

Re: 織番件衫仔比bb

我的BB温暖牌係晒呢度 啦..你地有興趣入黎參觀下啦..

媽媽的温暖牌...

呢個係我首度公開既新webpage for my BB... :mrgreen: :mrgreen:


公爵府

積分: 29293


693#
發表於 05-12-20 14:25 |只看該作者

Re: 織番件衫仔比bb

嘩,你好認真同有心機呀. 你的手作仔都好正呀

smilebaboo 寫道:
我的BB温暖牌係晒呢度 啦..你地有興趣入黎參觀下啦..

媽媽的温暖牌...

呢個係我首度公開既新webpage for my BB... :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 1913

畀面勳章


694#
發表於 05-12-20 17:11 |只看該作者

Re: 織番件衫仔比bb

我又 post下先


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


695#
發表於 05-12-20 23:30 |只看該作者

Re: 織番件衫仔比bb

嘩~~ 條裙仔好靚呀!!!

fion113549 寫道:
我又 post下先


男爵府

積分: 5769


696#
發表於 05-12-21 07:56 |只看該作者

Re: 織番件衫仔比bb

fion113549
著了上身仲靚喎
快d帶你囡囡去威啦....

我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


大宅

積分: 1913

畀面勳章


697#
發表於 05-12-21 08:03 |只看該作者

Re: 織番件衫仔比bb

yes............聖誕去影相相....影完再post 上來吖!


大宅

積分: 2873


698#
發表於 05-12-21 09:04 |只看該作者

Re: 織番件衫仔比bb

條裙仔真係好靚呀...!!!!!!!

fion113549 寫道:
我又 post下先


大宅

積分: 1913

畀面勳章


699#
發表於 05-12-21 19:11 |只看該作者

Re: 織番件衫仔比bb

smilebaboo


別墅

積分: 730


700#
發表於 05-12-22 09:11 |只看該作者

Re: 織番件衫仔比bb

fion113549,

條裙仔好靚呀!!係唔係好難織? 我都織緊件衫比仔仔, 不過一日只可織兩三行, 晚上要做屋企d野, 有時做完好倦又唔想織住, 費事又織錯, 好羨慕你地咁快又起貨!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo