立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4225
原帖由 yaub2010 於 12-12-05 發表 我地一出現就好乞人憎
原帖由 yaub2010 於 12-12-05 發表 用左未?好唔好用?幾$$$???3支??
水晶宮
積分: 68008
mingming1111 發表於 12-12-5 17:25 試下做個史巴啦! Take care C o f f e e
男爵府
積分: 9607
wewe 發表於 12-12-5 17:32 coffee 要 uniform
子爵府
積分: 13560
原帖由 AFamily 於 12-12-05 發表 咩叫coffee? coffee = tea lady?
積分: 3358
原帖由 yaub2010 於 12-12-05 發表 haha...sandy, 你咁問搞到我好似做地盤.... (靜雞雞話你知, 其實我也是制服誘惑其中一個部門, 只 ...
積分: 8956
原帖由 kristentam 於 12-12-05 發表 Yaub ... 你做師姐架?
原帖由 fawah 於 12-12-05 發表 睇下有幾sell,我做facial果度細舖就唔sell,淨係臨尾果次先提你last喇喎,唔join都ok,下次上去齋俾單次又 ...
原帖由 heiheima88 於 12-12-05 發表 take care, 你真係要去梳乎下
yaub2010 發表於 12-12-5 21:14 K姐。。。你真係呢。 。。。我地只係打雜
原帖由 yaub2010 於 12-12-05 發表 K姐。。。你真係呢。 。。。我地只係打雜
原帖由 sandy1425 於 12-12-05 發表 制服誘惑其中一個部門, 但又唔使成日著制服俾你講到我勁想知 ...
原帖由 wewe 於 12-12-05 發表 你唔夠訓, 成身刀會緊哂架
yaub2010 發表於 12-12-5 21:44 我絕對係唔夠瞓因為佢兩隻野半夜唔係喊就咳,再唔係就發燒。。唉…搞到我五勞7傷。。你講得啱, ...
原帖由 AFamily 於 12-12-05 發表 小販管理隊
原帖由 mingming1111 於 12-12-05 發表 試下做個史巴啦! Take care C o f f e e
原帖由 mingming1111 於 12-12-05 發表 好用, 濕粉掃好用過 S 牌$1050
原帖由 wewe 於 12-12-05 發表 開估, 好野......老實講我唔覺你地乞人僧, 仲覺得呢行好橙, 吃力不討好, 幾受氣 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy