家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   26


別墅

積分: 537


61#
發表於 14-2-16 15:58 |只看該作者
codeblue 發表於 14-2-15 20:38
我都想, 但當時我仲打緊工, 擔心緊唔知仲有冇得撈... 有錢都未必夠膽買...
當其時膽我有呀,反正迷債都已經買左,只可惜唔夠流動資金去加注……
而家睇緊雅x樂 perpectual,但又未到價,重等緊。


別墅

積分: 537


62#
發表於 14-2-16 16:15 |只看該作者
codeblue 發表於 14-2-13 13:21
回覆 大力大力 的帖子

其實我地投資歷程回想起黎一切純粹幸運, 冇乜厲害可言...
保守估計你投資組合至少要有70-80M 先可以做到每月收益30萬我連你十份之一都未有,不過兩年幾前都已經無撈……


大宅

積分: 3124


63#
發表於 14-2-16 21:56 |只看該作者
本帖最後由 codeblue 於 14-2-16 22:51 編輯
s0404126 發表於 14-2-15 21:48
真係唔熟債券, 其實債券違約的情況一般有幾多? 好景和唔好景有幾大差別?
有什麼途徑可認識多一點債券?
Tha ...


其實 Fixed Income Securities 從來都係金融課既一個大科目, 不過香港呢方面發展比較落後亦唔多普及, 要簡單認識隨便 google 一下就可以。至於違約機率, 等於問緊某公司或某國家破產機率, 信貸評級機構會以公司財務狀況同行業前景去衡量, 但實際上仲有好多政治因素影響, 高評級如雷曼也會面臨困局, 某程度上倒閉與否也取決於美國政府一念之差...

所以就算買債券都應該分散投資, 萬一出現問題都冇咁傷...


男爵府

積分: 8588


64#
發表於 14-2-17 10:17 |只看該作者
本帖最後由 gl 於 14-2-17 10:24 編輯
codeblue 發表於 14-2-15 13:40
你可以參考下呢條 link, 都有齊大陸主要高息債券
http://www.bocionline.com/files/bond_list_updates_3.p ...

多謝分享!

另請問你認為邊隻債券風險及回報相對較好?




大宅

積分: 2499


65#
發表於 14-2-20 18:09 |只看該作者
回覆 codeblue 的帖子

好勁! 請問你以前是否做投行?

我夫婦怎努力, 人工加投資收入都不未必有你退休月入既一半.

我都有買高息債, 但大部份被強制贖回. 宜家得一隻世茂房地產債, 好想再買但搵唔到有邊隻息過10厘又穩陣, 可否提示一兩隻?

另外, 可否分享下3x歲退休既生活, 享受定會有d悶? 謝謝!!!

利申: 3x歲, 有bb, 鍾意投資同成日想早日財務自由既人.

點評

TaiLoBo  祝你早日達成.  發表於 14-2-23 10:41


禁止訪問

積分: 15254


66#
發表於 14-2-20 20:23 |只看該作者

引用:回覆+大力大力+的帖子買保險真係有時幾x居

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3124


67#
發表於 14-2-21 21:06 |只看該作者
回覆 Hermitage 的帖子

其實用「退休」呢個字唔係好準確, 講真 3x 歲人點會從此就唔做野, 只能講唔駛為生活而工作, 有財務自由可以留返多一點時間去陪屋企人同去做 D 自己有興趣既野。

至於生活, 除左可以擁有個稍為舒適既居所之外, 其他生活同打工果陣分別不大, 好似我地呢D 公屋長大, 經歷好幾次 xx 風暴既 70 後, 即使係自覺財政寬裕, 都唔會過得太過奢侈, 一樣會食下老麥茶餐廳, 電話我仲係用緊 iphone4s, 搭飛機好多時都一樣會搭經濟位, 事實上錢可以買既快樂並唔多, 而最有價值就只係自由同安穩...

當然, 每個人對生活既追求都唔同, 我自問基本上滿足現狀, 有機會再升 Level 固然好, 但唔會太強求, 不過我也認識一個目前同我相同 Level 既朋友, 繼續好努力進取咁工作, 佢話有生之年一定要起碼升到 Level 12 先覺得夠... 我無言, 祝佢成功...

點評

TaiLoBo  請問LEVEL 12 即係 O羊?  發表於 14-2-23 10:39


大宅

積分: 3634

畀面勳章


68#
發表於 14-2-22 07:50 |只看該作者

引用:Quote:bestma+發表於+14-2-14+15:40+咁債劵

原帖由 codeblue 於 14-02-15 發表
係真的, 不過目前 15% YTM 既債劵已經係我夠膽買既極限...

簡單講一下, 想穩定收息, 其實債劵係一個幾唔 ...
好想請問你響那裡買債券,曾經在hsbc問過,職員都是介紹fund,所以我冇買。不知從何著手!



Mommy's Ramble

Sharing useful learning resources for kids


大宅

積分: 3124


69#
發表於 14-2-22 17:07 |只看該作者
回覆 cadamom 的帖子

其實我都唔係 expert, 不過我知好多 private bank 都可以做, 另外大証劵行如輝立, 中銀國際, IB 都有...


珍珠宮

積分: 38245


70#
發表於 14-2-23 08:13 |只看該作者
codeblue 發表於 14-2-21 21:06
回覆 Hermitage 的帖子

其實用「退休」呢個字唔係好準確, 講真 3x 歲人點會從此就唔做野, 只能講唔駛為生 ...
你有錢得嚟都好謙虚,唔会財大氣疏,難得!


男爵府

積分: 9435


71#
發表於 14-2-23 10:31 |只看該作者
gorky 發表於 14-2-9 10:58
慳!從不買保險,自己儲錢,夠首期就買樓,以年租金的8成作供樓,十年八年供滿一個單位。 ...
"出租樓宅有技巧".. 可否講多D
謝謝!


男爵府

積分: 5290


72#
發表於 14-2-23 11:14 |只看該作者

引用:我真係計唔到可以三十多歲,怎可以每年穩定

原帖由 大力大力 於 14-02-15 發表
我真係計唔到可以三十多歲,怎可以每年穩定有400萬收入 ??

除非父母大畢淨下~
怎麼沒可能?我跟我老公才三十頭,已經有三間公司,有四層樓,其中三間收緊租,有二部車,一部林寶,我們公司都係請伙計做,唔洗點返工,我地都係18歲開始白手創業及早幾年買下樓賺返黎的,冇靠屋企




大宅

積分: 2828


73#
發表於 14-2-23 11:40 |只看該作者
本帖最後由 tchan318 於 14-2-23 11:44 編輯

所以要大富真係要努力+運氣和智慧,缺一不可!

就算上一代剩落好多都可以好快用曬。


珍珠宮

積分: 38391


74#
發表於 14-2-23 11:56 |只看該作者

引用:所以要大富真係要努力+運氣和智慧,缺一不

原帖由 tchan318 於 14-02-23 發表
本帖最後由 tchan318 於 14-2-23 11:44 編輯

所以要大富真係要努力+運氣和智慧,缺一不可!
我老豆教落:大富由天,小富由儉!

我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


大宅

積分: 2980


75#
發表於 14-2-23 12:21 |只看該作者

引用:Quote:codeblue+發表於+14-2-21+21:06+回覆

原帖由 Tobbyy 於 14-02-23 發表
你有錢得嚟都好謙虚,唔会財大氣疏,難得!
Agree, 呢点我最欣賞 codeblue, 好怕啲人成日講自己幾勁揾到幾多, codeblue 好謙


大宅

積分: 3124


76#
發表於 14-2-23 13:56 |只看該作者
本帖最後由 codeblue 於 14-2-23 21:47 編輯

噢, 慚愧, 既然自知七分來自運氣, 就冇咩好值得驕傲,
而且世事無常, 隨時都可能發生咩天災人禍令一切突然改變...

宜家可以做既, 就係好好珍惜同愛護家人, 花多點時間陪一下父母,
令佢地笑得開開心心, 遠比俾幾多錢佢駛來得有意思...

To TaiLoBo: 我同朋友講既 Level, 即係淨資產值有幾多個位...

香港地一般中產好多都到左 Level 8-9, Level 10 算係開始被稱為「有錢人」... 之中最窮果堆, 但要再上 Level 11+ 我覺得真係有一定難度, 因為已經好難倚賴集中一兩樣生意或投資做得到, 除非係大茶飯生意如房地產﹑能源﹑軍火等...

(Edit: 已改正 Level 的正確數字)

點評

TaiLoBo    發表於 14-2-23 16:56


大宅

積分: 3634

畀面勳章


77#
發表於 14-2-23 14:33 |只看該作者

引用:回覆+cadamom+的帖子其實我都唔係+expert,+

原帖由 codeblue 於 14-02-22 發表
回覆 cadamom 的帖子

其實我都唔係 expert, 不過我知好多 private bank 都可以做, 另外大証劵行如輝立, 中 ...
唔該晒



Mommy's Ramble

Sharing useful learning resources for kids


大宅

積分: 3231


78#
發表於 14-2-23 15:42 |只看該作者
codeblue 發表於 14-2-23 13:56
噢, 慚愧, 既然自知七分來自運氣, 就冇咩好值得驕傲,
而且世事無常, 隨時都可能發生咩天災人禍令一切突然改 ...
一般中產可以有9位數到10位數(億到10資產)?那一年5%回報就有500萬至5000萬?


男爵府

積分: 8044


79#
發表於 14-2-23 16:03 |只看該作者

引用:噢,+慚愧,+既然自知七分來自運氣,+就冇咩好

原帖由 codeblue 於 14-02-23 發表
噢, 慚愧, 既然自知七分來自運氣, 就冇咩好值得驕傲,
而且世事無常, 隨時都可能發生咩天災人禍令一切突然改 ...
level 12 是千億?

真是好有難度。


大宅

積分: 3124


80#
發表於 14-2-23 16:29 |只看該作者
本帖最後由 codeblue 於 14-2-23 21:46 編輯
ismandy 發表於 14-2-23 16:03
level 12 是千億?

真是好有難度。

oh, sorry, 原來我一直數錯左 @@, 應該係 Level 11 先岩,
如果千億就已經係近乎李+x 既 Level...



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo